08.12.2017

Cresa wydała mapę obiektów handlowych w Polsce

Zarządzanie

Ponad milion m.kw. biur trafiło w tym roku do najemców

Popyt na biura wciąż jest rekordowo wysoki. W ciągu dziewięciu pierwszych miesięcy bieżącego roku w największych miastach w Polsce wynajęte zostało już przeszło 1 milion mkw. powierzchni biurowej.

15 lat polskiego rynku outletów

Polski rynek centrów outlet świętuje w tym roku 15. rocznicę powstania. W grudniu 2002 pierwszych klientów przyjęło warszawskie FACTORY Ursus, będące wówczas pierwszym outletem w kraju.

Poznaj TAMI – zmieniające się oblicze sektora technologii

Firmy z sektora TAMI (technologii, reklam, mediów i usług informatycznych) od dawna wiodą prym w tworzeniu nowoczesnych i innowacyjnych biur.

Cresa wydała mapę obiektów handlowych w Polsce

Cresa przygotował dla swoich klientów mapę handlową Polski. Umieszczono na niej 13 najważniejszych miast i prawie 450 obiektów handlowych.

Cresa przygotował dla swoich klientów mapę handlową Polski. Umieszczono na niej 13 najważniejszych miast i prawie 450 obiektów handlowych.

Dział badań sektora nieruchomości handlowych w polskim oddziale międzynarodowej firmy doradczej Cresa przygotował dla swoich klientów mapę handlową Polski. Umieszczono na niej 13 najważniejszych miast (Warszawa, Kraków, Trójmiasto, Łódź, Wrocław, Poznań, Szczecin, Bydgoszcz, Lublin, Białystok, Toruń, Rzeszów oraz konurbację śląską) i prawie 450 obiektów handlowych z podziałem na centra handlowe, parki handlowe, centra wyprzedażowe, wolnostojące magazyny i inne nieruchomości z ofertą handlową. Aby ułatwić klientom szybką orientację w układzie sił na poszczególnych rynkach, w specjalny sposób oznaczone zostały wiodące centra handlowe w każdym z miast.

 Nasza mapa, jako podstawowe narzędzie analityki przestrzennej, pokazuje nie tylko lokalizacje obiektów handlowych, ale również kluczowe parametry poszczególnych rynków handlowych. Zawiera najważniejsze dane dotyczące lokalnych rynków, od podstawowych danych demograficznych po najnowszy indeks siły nabywczej – mówi Magdalena Sadal, dyrektor działu Doradztwa i Badań Rynkowych Branży Handlowej w firmie Cresa Polska.

Mapa odzwierciedla obecną sytuację na rynku nieruchomości handlowych w Polsce. Zawiera również bardzo ważne informacje strategiczne: które obiekty handlowe są w trakcie modernizacji, a także którędy będzie przebiegać nowa autostrada lub droga ekspresowa. Korzystając z mapy opracowanej przez polski oddział firmy Cresa, najemcy rozważający konkretne lokalizacje potrafią lepiej ocenić potencjał każdego z miejsc.

 Mając tę mapę pod ręką, planujemy podróż z klientem przed wyruszeniem w drogę. Już na tym etapie możemy obiektywnie ocenić i odrzucić niektóre obiekty ze względu na lokalizację i stworzyć krótką listę preferowanych nieruchomości. Dzięki temu mamy więcej czasu na ich spokojne zwiedzanie i wybranie najlepszych obiektów handlowych do ekspansji marki czy do rozpoczęcia działalności w Polsce – mówi Szymon Łukasik, dyrektor działu Reprezentacji Najemców Handlowych firmy Cresa Polska.

Mapa handlowa Polski została wydana w wersji papierowej. Można ją otrzymać pisząc na adres: info.poland@cresa.com.