04.07.2019

MVGM kupuje biznes JLL

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

7 zasad efektywnego zarządzania zużyciem mediów w Twoim obiekcie

Jakie działania i rozwiązania możemy wdrożyć, aby mieć wpływ na wysokość opłat za zużyte media w przedsiębiorstwie? Warto pamiętać, aby optymalizować zużycie nie tylko energii elektrycznej, ale wszystkich mediów.

MVGM kupuje biznes JLL

MVGM kupuje biznes JLL związany z zarządzaniem nieruchomościami w krajach Europy kontynentalnej. Firmy nawiązują jednocześnie partnerswo strategiczne.

Szkolenie Real Estate Management - relacja (zdjęcia)

Za nami już IX edycja Szkolenia Real Estate Management, która odbyła się 22–23 maja w Krakowie w hotelu Qubus. W tym roku temat przewodni brzmiał „Zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi – wyznania jutra i dziś”.

Nowy system papieru toaletowego Tork Mid-size bez gilzy

Przedsiębiorstwa dążą do ograniczania ilości odpadów i emisji dwutlenku węgla. Tork Mid-size bez gilzy, pozwala zmniejszyć ślad węglowy w porównaniu z tradycyjnym papierem toaletowym o 11%.

MVGM kupuje biznes JLL związany z zarządzaniem nieruchomościami w krajach Europy kontynentalnej. Firmy nawiązują jednocześnie partnerswo strategiczne.

MVGM, holenderska firma specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami oraz międzynarodowa agencja doradcza JLL ogłosiły dziś porozumienie w sprawie przejęcia działalności JLL w zakresie zarządzania nieruchomościami w Europie kontynentalnej, w tym procesów związanych z zarządzaniem centrami handlowymi. Transakcja obejmuje również transfer wyspecjalizowanych zespołów JLL, tworząc w ten sposób gracza o ogólnoeuropejskim zasięgu. Jednocześnie obie firmy zawarły partnerstwo strategiczne, które umożliwia im rozwój i obsługę wspólnej bazy klientów w przyszłości.

Dzięki transakcji MVGM wchodzi do pierwszej piątki największych graczy w obszarze zarządzania nieruchomościami w Europie.

Transakcja ta:

  • Oznacza stworzenie jednego z pięciu największych biznesów zarządzania nieruchomościami w Europie (nr 1 w Holandii i nr 1 w Niemczech).
  • stwarza MVGM przyczółek do dynamicznego rozwoju w ośmiu krajach, w których zatrudnionych jest 540 pracowników: w Polsce, Hiszpanii, Portugalii, Belgii, Luksemburgu, Czechach, Rumunii i na Słowacji, obejmując też rozszerzone zespoły w Holandii i Niemczech.
  • dodaje ponad 12 mln mkw. do obecnego portfela MVGM (które liczy w tym momencie 6,4 mln mkw. w Holandii i Niemczech).
  • zapewnia MVGM możliwość współpracy z wiodącymi, międzynarodowymi klientami, do których należą czołowi światowi inwestorzy na rynku nieruchomości.
  • umożliwia klientom JLL dalszy dostęp do profesjonalnych usług zarządzania nieruchomościami i zarządzania centrami handlowymi poprzez wyspecjalizowanego w tym obszarze i zaufanego partnera, a także poprzez zespoły, z którymi wcześniej współpracowali.

Menno van der Horst, Członek Zarządu MVGM: -Ta transakcja jest skokiem naprzód w naszych ambicjach rozwoju i doskonałym strategicznym dopasowaniem do MVGM. Tworzymy nie tylko europejskiego lidera w zarządzaniu nieruchomościami, ale również wyspecjalizowanego partnera o niezrównanej wiedzy fachowej. Nasi klienci działający w skali międzynarodowej skorzystają z usług partnera, który łączy w sobie międzynarodowy zasięg z lokalną wiedzą i cyfrową wiedzą fachową, w tym w zakresie gromadzenia danych i wizualizacji, które wnosimy. Jednocześnie możemy zaoferować naszym pracownikom - obecnym i przyszłym - możliwość udziału w dynamicznej organizacji.

Guy Grainger, dyrektor generalny EMEA w JLL: -Sprzedaż i partnerstwo z MVGM daje naszym specjalistycznym zespołom zarządzania nieruchomościami w całej Europie kontynentalnej świetne możliwości rozwoju w przyszłości. Z kolei dla naszych klientów alians z MVGM oznacza, że otrzymają oni dostęp do najlepszych w swojej klasie procesów property management. JLL będzie nadal oferować pełen pakiet usług związanych z nieruchomościami w krajach Europy kontynentalnej, współpracując ściśle z partnerem, który jest bardzo mocno wyspecjalizowany w zarządzaniu nieruchomościami.

Cieszymy się ze współpracy z MVGM w zakresie rozwoju i obsługi wspólnej bazy klientów.