• okin
  • knight frank
  • walter
  • fmsolutions
  • nai
  • pakar service
  • wisag
  • apa
  • sodexo
  • prfm
  • ela
  • kape
  • pfrn
  • kinnarps
  • prch
  • gp2
  • mdd
  • strabag
  • cbre
  • integrator
  • rics
  • ifma
  • geodetic
  • kols
  • pfszn
05.06.2019

Sodexo HUB – nowa inicjatywa networkingowa

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

C&W: prognozy dotyczące nowej normalności w biurach

Z największego badania dotyczącego pracy z domu w czasie pandemii wynika, że system pracy oparty wyłącznie na funkcjonowaniu w biurze przekształci się w ekosystem łączący pracę w biurze, w domu i innych lokalizacjach.

Załamanie aktywności inwestycyjnej na europejskim rynku nieruchomości będzie krótkotrwałe

Wg Savills wartość transakcji inwestycyjnych na europejskim rynku nieruchomości najpierw spadnie o 50%, po czym nastąpi odbicie w perspektywie roku.

Nowy sezon w odmienionej przestrzeni w Centrum Praskim Koneser

Koneser, centrum kulturalno-rozrywkowe na warszawskiej Pradze, zapowiada aktywności na kolejny sezon.

Stabilny początek roku na katowickim rynku biurowym pomimo COVID-19

Według danych firmy Colliers International, popyt na nowoczesną powierzchnię biurową w Katowicach w pierwszym kwartale 2020 r. utrzymał się na stabilnym poziomie i wyniósł 20,4 tys. mkw.

Sodexo uruchomiło projekt Sodexo HUB - spotkania dla liderów biznesowych,sprzyjające wymianie wiedzy i budowaniu kontaktów. Pierwsze spotkanie zrealizowane w końcu maja było dedykowane zarządzającym hotelami i dotyczyło tematyki FM.

Sodexo HUB to nowa inicjatywa edukacyjno-networkingowa realizowana przez Sodexo Polska, krajowego lidera w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości. Elitarne spotkania ekspertów biznesu mają być platformą do wymiany wiedzy i doświadczeń w kameralnej atmosferze. Pierwsze spotkanie, zapowiadające cykl analogicznych wydarzeń, odbyło się 23 maja br. w loży VIP na PGE Narodowym w Warszawie. W programie imprezy znalazły się panele dyskusyjne na temat: Facility Management dla hoteli, nowoczesnych trendów technologicznych w branży Facility Management (w oparciu o wnioski z wydarzenia technologicznego Viva Technology 2019), nowych trendach HR w odniesieniu do pracowników hoteli, a także o prawach i obowiązkach hotelarzy w związku z RODO. Partnerem Medialnym wydarzenia był magazyn Hotelarz, a Partnerem Merytorycznym Polska Izba Hotelarstwa.

Jako firma z tak ogromnym doświadczeniem w wielu obszarach biznesu, chcemy podzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi – liderami z różnych branż – licząc na wzajemność. Uczestnictwo w spotkaniu takim jak Sodexo HUB to dobra inwestycja, bazująca na samorozwoju, a także na budowaniu i umacnianiu relacji biznesowych. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie to kluczowy element prowadzący do lepszej jakości życia  – mówi Norbert Ślusarczyk, Segment Director Corporate Hard FM Poland w Sodexo Polska

Sodexo Polska zapowiada kontynuację cyklu Sodexo HUB, biorąc pod uwagę inne rozliczne obszary ekspertyzy firmy. Wydarzenia będą komunikowane na witrynie Sodexo oraz w mediach branżowych.