05.06.2019

Sodexo HUB – nowa inicjatywa networkingowa

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Kobiety w nieruchomościach. Startuje Program Mentoringowy

Organizator konkursu i konferencji Top Woman in Real Estate wraz z laureatkami obu edycji oraz ekspertami z branży, zainicjowali Program Mentoringowy dla młodych pań, które chcą budować swoją karierę na rynku real estate.

Globalne firmy dążą do przesunięcia Dnia Długu Ekologicznego

W dniu Długu Ekologicznego firma Schneider Electric opublikowała raport “The business case for one-planet prosperity”, opracowany we współpracy z Global Footprint Network.

7 zasad efektywnego zarządzania zużyciem mediów w Twoim obiekcie

Jakie działania i rozwiązania możemy wdrożyć, aby mieć wpływ na wysokość opłat za zużyte media w przedsiębiorstwie? Warto pamiętać, aby optymalizować zużycie nie tylko energii elektrycznej, ale wszystkich mediów.

MVGM kupuje biznes JLL

MVGM kupuje biznes JLL związany z zarządzaniem nieruchomościami w krajach Europy kontynentalnej. Firmy nawiązują jednocześnie partnerswo strategiczne.

Sodexo uruchomiło projekt Sodexo HUB - spotkania dla liderów biznesowych,sprzyjające wymianie wiedzy i budowaniu kontaktów. Pierwsze spotkanie zrealizowane w końcu maja było dedykowane zarządzającym hotelami i dotyczyło tematyki FM.

Sodexo HUB to nowa inicjatywa edukacyjno-networkingowa realizowana przez Sodexo Polska, krajowego lidera w dziedzinie kompleksowej obsługi nieruchomości. Elitarne spotkania ekspertów biznesu mają być platformą do wymiany wiedzy i doświadczeń w kameralnej atmosferze. Pierwsze spotkanie, zapowiadające cykl analogicznych wydarzeń, odbyło się 23 maja br. w loży VIP na PGE Narodowym w Warszawie. W programie imprezy znalazły się panele dyskusyjne na temat: Facility Management dla hoteli, nowoczesnych trendów technologicznych w branży Facility Management (w oparciu o wnioski z wydarzenia technologicznego Viva Technology 2019), nowych trendach HR w odniesieniu do pracowników hoteli, a także o prawach i obowiązkach hotelarzy w związku z RODO. Partnerem Medialnym wydarzenia był magazyn Hotelarz, a Partnerem Merytorycznym Polska Izba Hotelarstwa.

Jako firma z tak ogromnym doświadczeniem w wielu obszarach biznesu, chcemy podzielić się swoimi spostrzeżeniami z innymi – liderami z różnych branż – licząc na wzajemność. Uczestnictwo w spotkaniu takim jak Sodexo HUB to dobra inwestycja, bazująca na samorozwoju, a także na budowaniu i umacnianiu relacji biznesowych. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie to kluczowy element prowadzący do lepszej jakości życia  – mówi Norbert Ślusarczyk, Segment Director Corporate Hard FM Poland w Sodexo Polska

Sodexo Polska zapowiada kontynuację cyklu Sodexo HUB, biorąc pod uwagę inne rozliczne obszary ekspertyzy firmy. Wydarzenia będą komunikowane na witrynie Sodexo oraz w mediach branżowych.