29.10.2018

Inteligentny serwis dźwigowy już w Polsce!

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Inteligentny serwis dźwigowy już w Polsce!

Na rynku zaczynają pojawiać się inteligentne usługi, których jakość może wyraźnie przewyższać standard tradycyjnych usług. Ich przykładem jest serwis dźwigowy oferowany już w Polsce przez KONE.

Sklep przyszłości – hub łączący wiele kanałów sprzedaży

Wraz z rozwojem technologii, rozwiązania wdrażane w handlu online i offline coraz silniej na siebie oddziałują. Klienci oczekują od sklepów możliwości szybkich, wygodnych zakupów, personalizacji i intuicyjnej płatności.

cykl Forum Facility Management

Redakcja "Real Estate Manager" objęła patronatem medialnym cykl Forum Facility Management.

Zwycięzcy konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018!

Z grona ponad 150 uczestników wyłoniono 17 laureatów II edycji konkursu OFFICE SUPERSTAR 2018.

Na rynku zaczynają pojawiać się inteligentne usługi, których jakość może wyraźnie przewyższać standard tradycyjnych usług. Ich przykładem jest serwis dźwigowy oferowany już w Polsce przez KONE.

Rozwój mobilnej łączności, sztuczna inteligencja, uczące się maszyny czy przetwarzanie danych w chmurze, to tylko niektóre efekty cyfryzacji - najbardziej dynamicznego trendu wpływającego na praktykę naszego życia. 

Nikogo zapewne nie dziwi fakt, że dobry fachowiec dzięki bieżącym przeglądom urządzenia może przewidzieć niektóre jego uszkodzenia lub awarie nawet ze sporym wyprzedzeniem. Dzięki KONE 24/7 CONNECTED SERVICES możemy dzisiaj tego fachowca wyposażyć w wiedzę o kilkuset parametrach urządzenia w czasie rzeczywistym, przeanalizowanych przez system diagnostyczny działający 24/7. A wszystko to bez ludzkich błędów w ocenie sytuacji, bez ingerowania w mechanizm windy i bez przerywania jej pracy.

Ciągła obserwacja urządzenia połączona z analizą danych, pochodzących z sensorów zamontowanych w windzie, to pierwszy krok do inteligentnej konserwacji.

Drugi, to możliwość uzyskania po przetworzeniu „big data” zrozumiałych i użytecznych komunikatów, pozwalających konserwatorowi reagować w optymalnym czasie. Oznacza to, że Serwis KONE podejmuje planowe działania zanim dojdzie do awarii, ponadto konserwator wie z góry, co będzie naprawiał, jakie ma wziąć ze sobą części zamienne i narzędzia.

Rozwiązanie KONE stworzone z IBM Watson IoT zapewnia również komunikację w czasie rzeczywistym z klientami – obecnie zarządcy budynków mogą otrzymywać informacje o parametrach urządzenia równocześnie z konserwatorami KONE. Daje to im możliwość oceny stanu urządzenia oraz przewidywania i uzgadniania z serwisem opcji działania dogodnych dla właściciela, lokatorów lub użytkowników budynku.

Jaki jest odczuwalny efekt korzystania z KONE 24/7 CONNECTED SERVICES?    

Po pierwsze, maksymalne bezpieczeństwo użytkowania, dzięki pełnemu monitoringowi parametrów urządzenia. Po drugie, wzrost jego niezawodności w wyniku zastosowania prewencyjnej konserwacji (zapobieganie awariom). Po trzecie, wyższy komfort użytkowania, dzięki zminimalizowaniu czasu przestojów windy, zarówno tych wynikających z przeglądów, jak i tych koniecznych, aby przeprowadzać naprawy.

– Utrzymywanie urządzeń w optymalnym stanie w całym ich cyklu życia oraz pełna przejrzystość informacji, jakie uzyskują na bieżąco właściciele urządzeń, to atuty, na które nasi klienci najczęściej zwracają uwagę, decydując się na inteligentny serwis KONE – mówi Hubert Tys, szef Działu Wsparcia Technicznego KONE. - Z puntu widzenia technologii natomiast najbardziej fascynująca jest umiejętność uczenia się systemu w trakcie jego działania, mamy więc do czynienia z pierwszym zastosowaniem sztucznej inteligencji w konserwacji urządzeń dźwigowych. Komunikaty napływające do nas z wind i diagnozy systemu analitycznego są coraz bardziej precyzyjne i coraz doskonalsze – oferujemy zatem dzisiaj technologię rozwojową, która coraz lepiej będzie odpowiadała potrzebom naszych klientów.

KONE równocześnie wprowadza zupełnie nowy sposób oferowania usług serwisowych, których każdy parametr wybierany jest osobiście przez klienta. W szczegółowym kontrakcie serwisowym można np. stosownie do rodzaju budynku i wynikających z tego potrzeb określić wymagany czas reakcji serwisu na komunikaty o stanie urządzenia lub elastycznie dobrać zakres wymiany zużywających się podzespołów odpowiednio do z góry zaplanowanego budżetu. Klienci zatem mają wpływ na koszt pakietu wybierając zakres zamawianych usług, a co najważniejsze, mają zapewniony serwis całkowicie dostosowany do ich indywidulanych potrzeb.  

KONE 24/7 CONNECTED SERVICES to rewolucyjna zmiana w serwisie urządzeń dźwigowych, która przyczynia się dzisiaj do rozwoju coraz bardziej inteligentnych budynków i zapewnia wyższy komfort ich użytkowania. Płynny przepływ ludzi w miastach staje się coraz większym problemem w związku z narastającą urbanizacją przestrzeni - a jego rozwiązaniem mogą być nowe technologie. To one zaczynają ułatwiać nam poruszanie się w zatłoczonych budynkach i optymalizują ruch w mieście, to one będą miały rosnący wpływ na wzrost standardu naszego życia.

 

Więcej informacji na ten temat

- pod numerem bezpłatnej Infolinii KONE -  800 566 300

- na stronie KONE