01.08.2018

Supersam z szansą na kolejny Złoty Solal

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Jak stworzyć idealną przestrzeń do pracy? Przyjazna akustyka podniesie produktywność

Siedziba firmy jest obecnie nie tylko przestrzenią do pracy, ale także wizytówką przedsiębiorstwa.

Cushman & Wakefield z nowym szefem Działu Zarządzania Nieruchomościami w Polsce

Z początkiem listopada w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield nastąpiła zmiana na stanowisku szefa w Dziale Zarządzania Nieruchomościami w Polsce.

Inteligentny serwis dźwigowy już w Polsce!

Na rynku zaczynają pojawiać się inteligentne usługi, których jakość może wyraźnie przewyższać standard tradycyjnych usług. Ich przykładem jest serwis dźwigowy oferowany już w Polsce przez KONE.

Sklep przyszłości – hub łączący wiele kanałów sprzedaży

Wraz z rozwojem technologii, rozwiązania wdrażane w handlu online i offline coraz silniej na siebie oddziałują. Klienci oczekują od sklepów możliwości szybkich, wygodnych zakupów, personalizacji i intuicyjnej płatności.

Dom Handlowy Supersam w Katowicach już po raz drugi znalazł się w gronie finalistów jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej – ICSC Solal Marketing Awards.

Tym razem centrum powalczy o nagrodę w kategorii Sales Activation, za kampanię aktywizacji sprzedaży Loteria Samoobsługowa. Organizatorami akcji był DH Supersam oraz Firma Reklamowa KUC.

W ramach kampanii klienci Supersamu mieli możliwość zdobycia dodatkowych bonusów za zakupy o określonej wartości. Paragony można było samodzielnie zeskanować w ustawionych w centrum Rabatomatach i w ten sposób dowiedzieć się o wygranej.  Największym atutem tej kampanii była prostota realizacji – klienci centrum nie byli obciążeni niemal żadną dodatkową czynnością związaną ze zdobywaniem nagród za paragony – wystarczył skan w Rabatomacie. W całej akcji zeskanowano ponad 70 000 paragonów, o łącznej wartości ponad 10 milionów zł. Akcja przyczyniła się do imponującego ponad 17% wzrostu obrotów w centrum handlowym.

Edyta Bobek, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w Globalworth Poland, komentuje: – Działania wokół Domu Handlowego Supersam już po raz drugi zdobywają międzynarodowe uznanie. Dwa lata temu jako jedyni w Polsce byliśmy laureatem Złotego Solala za kon­cepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum. Oznacza to, że nasi najemcy mogą liczyć na efektywne marketingowe wsparcie z naszej strony i że potrafimy naprawdę mocno wyróżnić się wśród domów handlowych o podobnym profilu.

Dom Handlowy Supersam zawalczy o nagrodę z siedemnastoma innymi centrami, w tym dwoma z Polski – łódzką Manufakturą i Galerią Katowicką. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Finał odbędzie się w dniach 26-27 września w Amsterdamie.

Właścicielem Domu Handlowego Supersam jest firma Globalworth Poland – jeden z wiodących właścicieli nieruchomości komercyjnych w Polsce. W portfelu Globalworth znajduje się 12 nieruchomości biurowych oraz trzy obiekty biurowo-handlowe.