01.08.2018

Supersam z szansą na kolejny Złoty Solal

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

REM Tour III – jedyne takie wydarzenie dla najemcy

3. edycja REM Tour, 3 koncepcje przestrzeni dla 3 typów najemców

Uniwersytet Gdański edukuje wspólnie z JLL oraz EURO STYL

Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego rozpoczęła się rekrutacja na Studia Podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami i Projektami Deweloperskimi, które są prowadzone we współpracy z firmami JLL oraz EURO STYL.

Tork partnerem Pol’and’Rock Festival

Festiwal w Kostrzynie od początku swojej działalności zwracał uwagę na ekologiczne rozwiązania - organizatorzy szeroko promują segregację odpadów, używanie odnawialnej energii, recykling.

Supersam z szansą na kolejny Złoty Solal

Dom Handlowy Supersam w Katowicach już po raz drugi znalazł się w gronie finalistów jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej – ICSC Solal Marketing Awards.

Dom Handlowy Supersam w Katowicach już po raz drugi znalazł się w gronie finalistów jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej – ICSC Solal Marketing Awards.

Tym razem centrum powalczy o nagrodę w kategorii Sales Activation, za kampanię aktywizacji sprzedaży Loteria Samoobsługowa. Organizatorami akcji był DH Supersam oraz Firma Reklamowa KUC.

W ramach kampanii klienci Supersamu mieli możliwość zdobycia dodatkowych bonusów za zakupy o określonej wartości. Paragony można było samodzielnie zeskanować w ustawionych w centrum Rabatomatach i w ten sposób dowiedzieć się o wygranej.  Największym atutem tej kampanii była prostota realizacji – klienci centrum nie byli obciążeni niemal żadną dodatkową czynnością związaną ze zdobywaniem nagród za paragony – wystarczył skan w Rabatomacie. W całej akcji zeskanowano ponad 70 000 paragonów, o łącznej wartości ponad 10 milionów zł. Akcja przyczyniła się do imponującego ponad 17% wzrostu obrotów w centrum handlowym.

Edyta Bobek, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych w Globalworth Poland, komentuje: – Działania wokół Domu Handlowego Supersam już po raz drugi zdobywają międzynarodowe uznanie. Dwa lata temu jako jedyni w Polsce byliśmy laureatem Złotego Solala za kon­cepcję, realizację i efekty kampanii otwarcia centrum. Oznacza to, że nasi najemcy mogą liczyć na efektywne marketingowe wsparcie z naszej strony i że potrafimy naprawdę mocno wyróżnić się wśród domów handlowych o podobnym profilu.

Dom Handlowy Supersam zawalczy o nagrodę z siedemnastoma innymi centrami, w tym dwoma z Polski – łódzką Manufakturą i Galerią Katowicką. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). Finał odbędzie się w dniach 26-27 września w Amsterdamie.

Właścicielem Domu Handlowego Supersam jest firma Globalworth Poland – jeden z wiodących właścicieli nieruchomości komercyjnych w Polsce. W portfelu Globalworth znajduje się 12 nieruchomości biurowych oraz trzy obiekty biurowo-handlowe.