23.05.2018

W Gemini Park Tarnów przybywa miejsc parkingowych

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Jak stworzyć idealną przestrzeń do pracy? Przyjazna akustyka podniesie produktywność

Siedziba firmy jest obecnie nie tylko przestrzenią do pracy, ale także wizytówką przedsiębiorstwa.

Cushman & Wakefield z nowym szefem Działu Zarządzania Nieruchomościami w Polsce

Z początkiem listopada w międzynarodowej firmie doradczej Cushman & Wakefield nastąpiła zmiana na stanowisku szefa w Dziale Zarządzania Nieruchomościami w Polsce.

Inteligentny serwis dźwigowy już w Polsce!

Na rynku zaczynają pojawiać się inteligentne usługi, których jakość może wyraźnie przewyższać standard tradycyjnych usług. Ich przykładem jest serwis dźwigowy oferowany już w Polsce przez KONE.

Sklep przyszłości – hub łączący wiele kanałów sprzedaży

Wraz z rozwojem technologii, rozwiązania wdrażane w handlu online i offline coraz silniej na siebie oddziałują. Klienci oczekują od sklepów możliwości szybkich, wygodnych zakupów, personalizacji i intuicyjnej płatności.

Największe w Tarnowie centrum handlowe inwestuje w dodatkowe parkingi i nowe miejsca postojowe dla kierowców. Powód? Przybywa tu klientów.

Więcej klientów, większy ruch

Z roku na rok rośnie liczba klientów Gemini Park Tarnów. Rośnie także ruch na parkingach centrum handlowego. Tylko w zeszłym roku obiekt odwiedziło ponad 6,4 mln osób, z czego większość to przyjezdni z miast ościennych. 

Według danych galerii, dziś aż 85 proc. klientów przyjeżdża tutaj na zakupy samochodem. Nic więc dziwnego, że mająca dotąd 1100 miejsc parkingowych galeria, postanowiła powiększyć tę pulę. – Inwestujemy w nowe miejsca postojowe i komfort klientów. To nasz tegoroczny priorytet –  mówi Tomasz Markuszewski, dyrektor ds. technicznych w Gemini Park Tarnów.

– Na tę decyzję wpłynęło kilka czynników. Przede wszystkim rosnąca liczba odwiedzających, ale także wydłużający się czas, jaki nasi klienci poświęcają tutaj na zakupy. Widzimy także, jak stajemy się miejscem codziennych spotkań dla tarnowian. Nie bez znaczenia jest także fakt, że przybywa klientów spoza miasta, robiących tutaj wielogodzinne zakupy – dodaje.

75 nowych miejsc

Pierwszy dodatkowy parking już powstał. Klienci zyskali 25 nowych, komfortowych miejsc postojowych, jakie wydzielono w bezpośrednim sąsiedztwie galerii, tuż przy budynku Stowarzyszenia „Siemacha”. Teren wokół parkingu został ogrodzony, a postój na nim w dni, kiedy otwarta jest galeria, jest bezpłatny.

Ale to nie jedyne dodatkowe miejsca, jakie galeria zapewni zmotoryzowanym. Dla klientów Castoramy, na zapleczu sklepu, powstaje właśnie kolejne 50 miejsc. Parking ma ułatwić m.in. robienie zakupów budowlanych i ich transport do samochodu. Prace nad nim już trwają. Planuje się je zakończyć w wakacje – informuje galeria.

– Nowe inwestycje zapewnią nam aż 75 nowych miejsc postojowych. Fakt, że zlokalizowane są one w różnych punktach wokół galerii, sprawi, że w do pewnego stopnia uda się nam rozładować ruch m.in. przy wjeździe na główny parking, szczególnie w okresach wzmożonych zakupów np. przed świętami czy długimi weekendami. Tym samym zwiększymy jeszcze bardziej komfort związany z szybkim znalezieniem wolnego miejsca – zapewnia Tomasz Markuszewski.

Klienci z większego zasięgu

Ten ostatni ważny jest jeszcze z innego względu. Jednym z powodów, dla których galeria zdecydowała się na powiększenie puli parkingowej jest wzrost liczby klientów spoza Tarnowa. Mieszkańcy miast ościennych, zarówno z woj. małopolskiego, jak i podkarpackiego, stanowią już ponad połowę odwiedzających.

- Z każdym rokiem widzimy, jak rośnie zasięg oddziaływania naszej galerii, dziś obejmujący nawet 700 tys. osób w promieniu do 60 minut. Skutkuje to coraz większą ich liczbą, ale także rosnącą liczbą samochodów. Krok, na jaki się zdecydowaliśmy nieco porządkuje i rozładowuje ten ruch, daje także klientom odwiedzającym nas pierwszy raz możliwość szybkiego znalezienia wolnego miejsca m.in. tuż przy wjeździe do galerii obok Siemacha spot – mówi.