08.03.2018

REM Tour 2 z lotu ptaka (zdjęcia!)

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

REM Tour III – jedyne takie wydarzenie dla najemcy

3. edycja REM Tour, 3 koncepcje przestrzeni dla 3 typów najemców

Uniwersytet Gdański edukuje wspólnie z JLL oraz EURO STYL

Na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Gdańskiego rozpoczęła się rekrutacja na Studia Podyplomowe Zarządzanie Nieruchomościami i Projektami Deweloperskimi, które są prowadzone we współpracy z firmami JLL oraz EURO STYL.

Tork partnerem Pol’and’Rock Festival

Festiwal w Kostrzynie od początku swojej działalności zwracał uwagę na ekologiczne rozwiązania - organizatorzy szeroko promują segregację odpadów, używanie odnawialnej energii, recykling.

Supersam z szansą na kolejny Złoty Solal

Dom Handlowy Supersam w Katowicach już po raz drugi znalazł się w gronie finalistów jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży marketingu centrów handlowych Europy i Afryki Południowej – ICSC Solal Marketing Awards.

47 uczestników, 8 prelegentów i jeden dzień pełen wrażeń. Druga edycja szkolenia REM Tour już za nami! Specjaliści z branży nieruchomości spotkali się w Warsaw Trade Tower, żeby zgłębić tajniki modernizacji i rebrandingu obiektu, a także poznać sekret udanych relacji na linii zarządca – najemca.

27 lutego br. redakcja magazynu "Real Estate Manager" zorganizowała w Warsaw Trade Tower kolejną edycję szkolenia REM Tour. Na 35. piętrze warszawskiego wieżowca 47 specjalistów z branży nieruchomości rozmawiało przez cały dzień o budowaniu współpracy na linii zarządca – najemca. Na przykładzie WTT uczestnicy mogli dowiedzieć się, jak zadbać o pozytywne relacje, a także jak w profesjonalny sposób przeprowadzić rebranding i modernizację obiektu.

Wydarzenie rozpoczął panel poprowadzony przez Agnieszkę Sławomirską-Chmarzyńską, która opierając się na konkretnych przykładach, szczegółowo przedstawiła wyznaczniki sukcesu lub porażki rebrandingu. Następnie Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management ─ Europe w firmie Heitman (asset manager Warsaw Trade Tower), wspólnie z Sebastianem Świstakiem, Associate Director w Colliers International, opowiedziała o procesie modernizacji i rebrandingu Warsaw Trade Tower. Prelegenci rozpoczęli od przedstawienia sytuacji wyjściowej w jakiej znajdował się biurowiec przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu zmian. Następnie przedstawili proces tworzenia planu oraz strategii przez specjalnie powołaną do tego celu grupę roboczą, aby na końcu zaprezentować implementowane zmiany i udogodnienia dla najemców i ich pracowników.

Po krótkiej przerwie Piotr Wójcik, reprezentujący firmę Vertiv – partnera wydarzenia, opowiedział o nowych standardach klimatyzacji precyzyjnej w budynkach komercyjnych. Następnie Sławomir Lisiecki i Emil Zalewski z Argon Legal poruszyli problematyczne kwestie związane z opłatami eksploatacyjnymi, omawiając konkretne studia przypadków, a także kwestie sporne między zarządcami a najemcami.  Z kolei Seweryna Afanasjew swój panel poświęciła negocjowaniu umów najmu, poszczególnym ich zapisom oraz wynikającym z tego konsekwencjom dla zarządców i najemców. Na zakończenie, Klaudia Bubak, Client Relations Manager WTT, opowiedziała uczestnikom skąd wziął się pomysł na utworzenie jej stanowiska, jak przebiegał proces nawiązywania relacji z najemcami, a także o swojej codziennej pracy.

Zwieńczeniem wydarzenia było zwiedzenie obiektu biurowego, podczas którego uczestnicy mogli w praktyce zobaczyć wprowadzone w procesie modernizacji zmiany, a także zadać szczegółowe pytania przewodnikom reprezentującym Warsaw Trade Tower.  Uczestnicy zwiedzili odnowione lobby biurowca, stworzone z myślą o najemcach – salę aktywności i jadalnię, a także niedawno zrewitalizowaną kantynę oraz Showroom, znajdujący się na 26. Piętrze obiektu.

REM Tour to cykl praktycznych warsztatów połączonych ze zwiedzaniem obiektu. Pierwsza edycja odbyła się w Beyond Data Center 2, jednej z najbardziej nowoczesnych serwerowni w Europie. Druga miała miejsce w WTT - najwyższym do linii dachu obiekcie biurowym w Warszawie..

Organizatorami wydarzenia była redakcja czasopism „Real Estate Manager" i „Outsourcing Magazine", a współorganizatorem Warsaw Trade Tower. Event został objęty patronatem medialnym przez takie redakcje, jak EurobuildCEE, e-biurowce czy The City.

Zobacz zdjęcia!