06.02.2018

Dealz debiutuje na polskim rynku przy współpracy z BOIG

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Odkrywaj zalety Commissioningu

Przeszkolenie obsługi i przekazanie personelowi zarządzającemu budynkiem wiedzy dotyczącej systemów i instalacji znacząco wspomaga komfort użytkowników budynku, skutkuje także wymiernymi efektami finansowymi.

Kto poniesie najwyższe koszty przez zakaz handlu w niedzielę?

W 2017 roku Retail Institute, przygotował analizę wpływu wprowadzenia zakazu handlu w niedzielę na odwiedzalność centrów handlowych. W obliczu trwającej dyskusji na temat wydłużenia godzin galerii handlowych RI przygotował nowe prognozy.

REM Tour II - praktyczne warsztaty połączone ze zwiedzaniem

Elektryczne samochody dla najemców, fortepian w imponującym lobby, muzyczne czwartki - w taki sposób WTT postanowiło odświeżyć swój wizerunek. Już 27 lutego dowiemy się, jak wprowadzić takie rozwiązania w swoim biurowcu.

Daniel Czarnecki dyrektorem działu powierzchni biurowych SAVILLS

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, Savills mianuje Daniela Czarneckiego na stanowisko dyrektora działu powierzchni biurowych, reprezentacja wynajmującego.

The Blue Ocean Investment Group odpowiada za pierwszą na polskim rynku umowę sieci Dealz, działającej w Irlandii, Francji i Hiszpanii oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland. Nowa marka oficjalnie zadebiutuje w Polsce 9.02.2018 r.

Istniejąca od 2002 roku grupa BOIG w ramach prowadzonej działalności oferuje kompleksowe działania na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od profesjonalnego doradztwa inwestycyjnego, poprzez koordynację prac projektowych i zarządzanie inwestycjami budowlanymi, po usługi komercjalizacji obiektów i zintegrowaną obsługę marketingową. BOIG od lat dynamicznie kształtuje rynek obiektów handlowych w Polsce.

W ciągu 15 lat funkcjonowania na polskim rynku grupa BOIG skomercjalizowała ponad 1.000.000 mkw. powierzchni handlowych m.in. dla takich obiektów oraz inwestorów jak Capital Park, Gemini Park, Dekada, Focus Mall, centra handlowe ATUT, Fashion House Outlets, PTAK Outlet i Silesia Outlet.

Wieloletnia praktyka, mocne zaplecze merytoryczne i wypracowane przez lata dobre relacje pozwalają BOIG tworzyć strategię najmu uwzględniającą potrzeby zarówno najemców jak i właścicieli obiektów. Jako zaufany partner BOIG odpowiada za realizację całego procesu komercjalizacji od określenia strategii i konstrukcji tenant mixu obiektu, stawek czynszowych i zwrotu z nieruchomości, przez podpisanie umów najmu, egzekwowanie zobowiązań kontraktowych i aranżację sklepów najemców aż po otwarcie lokalu i dalszą kontynuację strategii rozwoju obiektów wraz z ich zarządcami. Efektywna, zbudowana na doświadczeniu i zaufaniu współpraca znajduje odzwierciedlenie zarówno w dobrych wynikach finansowych obiektów jak i wzrostach obrotów notowanych po stronie Najemców. Wynikiem zadowolenia ze strony Najemców i Wynajmujących są kolejne inwestycje oddawane w ręce zespołu BOIG i kontynuacja współpracy przy kolejnych projektach.

Należące do grupy Capital Park i Akron Group Centrum Handlowe ETC Swarzędz, po zakończonej w IV kwartale 2017 modernizacji, cieszy się wciąż dużym zainteresowaniem najemców, a do ich grona sukcesywnie dołączają nowe marki. Pierwszy sklep Dealz w Polsce, będący jednocześnie pierwszym punktem sieci w Europie Wschodniej, zostanie otwarty w ETC Swarzędz 9 lutego br. W ślad za nim planowane są kolejne otwarcia m.in. w komercjalizowanym również przez BOIG Pasażu Gniezno w Gnieźnie oraz kolejnych miastach regionalnych, m.in. Jarocinie i Kaliszu.

W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, akcesoria domowe i dekoracyjne, artykuły drogeryjno-kosmetyczne, oraz spożywcze. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu w bardzo konkurencyjnych cenach. Wg najnowszych badań Nielsen statystyczny Polak odwiedza dyskonty 13 razy w ciągu miesiąca, podobnie jak małe sklepy spożywcze blisko domu, w których bywamy średnio 12 razy w miesiącu. Robimy zakupy najczęściej w całej Europie, polujemy na okazje i chcemy mieć wybór jakościowych produktów w korzystnych cenach. Satysfakcja, że dobrze wydaliśmy nasze pieniądze jest wartością dodaną do koszyka zakupowego.