13.09.2017

CH Serenada w Krakowie ma nowe logo

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Udane pierwsze półrocze w Focus Mall Zielona Góra

Właściciel i zarządca centrum handlowego dokonali półrocznych podsumowań.

Reorganizacja w Cushman & Wakefield

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield przechodzi przez kolejny etap rozwoju organizacyjnego w Polsce.

Spotkanie z marką Tork na PGE Narodowym

Spotkanie było poświęcone nowym produktom i rewolucyjnym rozwiązaniom w utrzymaniu czystości obiektów o dużym natężeniu ruchu.

Biuro C&W w Metropolitanie w nowej i funkcjonalnej odsłonie

Firma doradcza Cushman & Wakefield, we współpracy z pracownią Luma Architekci, stworzyła w swoim warszawskim biurze nową, funkcjonalną i inspirującą przestrzeń do pracy.

Dynamiczna, nowoczesna wizualizacja ma odzwierciedlać ewolucję, jaką przeszła najnowsza inwestycja spółki Mayland Real Estate.

Nowe logo Serenady prezentowane będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: jasnej czerwieni  (podstawowej kolorystyce marki) symbolizującej dynamizm i energię oraz w kolorze złotym zapowiadającym wysoką jakość oferty krakowskiego centrum.

– CH Serenada jest zlokalizowana na styku północnych dzielnic Krakowa: Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic w szybko rozwijającej się części miasta, w której powstają nowe osiedla mieszkaniowe i budynki biurowe. Właśnie ta dynamika spowodowała ewolucję całego projektu i skłoniła nas do wprowadzania na bieżąco zmian, których efektem jest także nowe logo Serenady – mówi Maciej Kiełbicki dyrektor zarządzający Mayland Real Estate.

Nowa identyfikacja w symboliczny sposób łączy modę i rozrywkę. Mayland podkreśla w ten sposób fakt, że ponad 70 proc. najemców lokali w Serenadzie oferuje modę, w tym marki dotąd w Krakowie nieobecne (m.in. New Look i Forever 21). Swobodę i elegancję oferty fashion akcentuje minimalistyczny font nowego logotypu. Drugi element tożsamości Serenady, ofertę rozrywkową, akcentują elementy w kształcie rombów, które komponują się z elewacją centrum. Serenada z 12-salowym Multikinem i największym w Polsce krytym aquaparkiem stanie się największą strefą rozrywki w Krakowie.

Inwestor nie planuje zmiany nazwy centrum. – Z badań przeprowadzonych przez Mayland wśród mieszkańców Krakowa wynika, że nazwa Serenada jest rozpoznawalna i budzi bardzo dobre skojarzenia. Stąd nasza decyzja: nazwa centrum pozostaje bez zmian – wyjaśnia M. Kiełbicki

Zmiana wizualizacji logotypu krakowskiej Serenady finalizuje prace w centrum. Większość lokali już przekazano najemcom. Trwają prace wykończeniowe przy elewacji. Trzypoziomowe centrum ma 25 m wysokości, a fasada – 300 m długości. Wśród 160 lokali handlowo-usługowych będą salony największych sieci modowych w Polsce: m.in. Grupy LPP, H&M oraz, po raz pierwszy w Małopolsce w pełnym formacie, Grupy Inditex. Otwarcie centrum jesienią 2017 r.