13.09.2017

CH Serenada w Krakowie ma nowe logo

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Wola Park ze stacją Veturilo, carsharingiem i wypożyczalnią skuterów

Coraz więcej osób wybiera alternatywne środki transportu niż własne samochody osobowe. Do Wola Parku około 40% klientów przyjeżdża nie autami, a rowerami czy komunikacją miejską. Wola Park wychodzi naprzeciw potrzebom i nowym trendom związanym z ochroną środowiska.

Stojak do dezynfekcji rąk Tork – idealne rozwiązanie do biur typu „open space”

W biurach typu „open space” pracownicy siedzą blisko siebie, a nawet korzystają z tych samych biurek. A im więcej wspólnego użytkowania sprzętu biurowego, tym większa trudność w utrzymaniu higieny.

Jak bawią się Polacy w centrach handlowych?

Jak wynika z raportu Colliers International “Nadchodzi zmiana? Nowy wymiar rozrywki i rekreacji w centrach handlowych”, prawie co dziesiąty Polak regularnie korzysta z rozrywki i rekreacji w centrach handlowych.

WHITE STAR REAL ESTATE nadal zarządcą po sprzedaży Galerii Słonecznej

White Star Real Estate będzie kontynuować usługi zarządzania, wynajmu i marketingu w Galerii Słonecznej w Radomiu, po nabyciu Galerii przez ČS nemovitostní fond.

Dynamiczna, nowoczesna wizualizacja ma odzwierciedlać ewolucję, jaką przeszła najnowsza inwestycja spółki Mayland Real Estate.

Nowe logo Serenady prezentowane będzie w dwóch wersjach kolorystycznych: jasnej czerwieni  (podstawowej kolorystyce marki) symbolizującej dynamizm i energię oraz w kolorze złotym zapowiadającym wysoką jakość oferty krakowskiego centrum.

– CH Serenada jest zlokalizowana na styku północnych dzielnic Krakowa: Prądnika Czerwonego i Mistrzejowic w szybko rozwijającej się części miasta, w której powstają nowe osiedla mieszkaniowe i budynki biurowe. Właśnie ta dynamika spowodowała ewolucję całego projektu i skłoniła nas do wprowadzania na bieżąco zmian, których efektem jest także nowe logo Serenady – mówi Maciej Kiełbicki dyrektor zarządzający Mayland Real Estate.

Nowa identyfikacja w symboliczny sposób łączy modę i rozrywkę. Mayland podkreśla w ten sposób fakt, że ponad 70 proc. najemców lokali w Serenadzie oferuje modę, w tym marki dotąd w Krakowie nieobecne (m.in. New Look i Forever 21). Swobodę i elegancję oferty fashion akcentuje minimalistyczny font nowego logotypu. Drugi element tożsamości Serenady, ofertę rozrywkową, akcentują elementy w kształcie rombów, które komponują się z elewacją centrum. Serenada z 12-salowym Multikinem i największym w Polsce krytym aquaparkiem stanie się największą strefą rozrywki w Krakowie.

Inwestor nie planuje zmiany nazwy centrum. – Z badań przeprowadzonych przez Mayland wśród mieszkańców Krakowa wynika, że nazwa Serenada jest rozpoznawalna i budzi bardzo dobre skojarzenia. Stąd nasza decyzja: nazwa centrum pozostaje bez zmian – wyjaśnia M. Kiełbicki

Zmiana wizualizacji logotypu krakowskiej Serenady finalizuje prace w centrum. Większość lokali już przekazano najemcom. Trwają prace wykończeniowe przy elewacji. Trzypoziomowe centrum ma 25 m wysokości, a fasada – 300 m długości. Wśród 160 lokali handlowo-usługowych będą salony największych sieci modowych w Polsce: m.in. Grupy LPP, H&M oraz, po raz pierwszy w Małopolsce w pełnym formacie, Grupy Inditex. Otwarcie centrum jesienią 2017 r.