12.09.2017

Outlety FACTORY ze wzrostem sprzedaży i odwiedzalności

ZOBACZ WIĘCEJ

Zarządzanie

Udane pierwsze półrocze w Focus Mall Zielona Góra

Właściciel i zarządca centrum handlowego dokonali półrocznych podsumowań.

Reorganizacja w Cushman & Wakefield

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield przechodzi przez kolejny etap rozwoju organizacyjnego w Polsce.

Spotkanie z marką Tork na PGE Narodowym

Spotkanie było poświęcone nowym produktom i rewolucyjnym rozwiązaniom w utrzymaniu czystości obiektów o dużym natężeniu ruchu.

Biuro C&W w Metropolitanie w nowej i funkcjonalnej odsłonie

Firma doradcza Cushman & Wakefield, we współpracy z pracownią Luma Architekci, stworzyła w swoim warszawskim biurze nową, funkcjonalną i inspirującą przestrzeń do pracy.

Centra FACTORY w Polsce zanotowały 5-procentowy wzrost sprzedaży. Odwiedzalność zwiększyła się o 3 procent, osiągając poziom ponad 6 mln klientów w ciągu pierwszego półrocza 2017.

Portfolio najemców w centrach FACTORY poszerzyło się o nowe marki z segmentu mody, sportu, akcesoriów i wyposażenia wnętrz, m.in. Guess, Reebok, Apart, czy Duka. NEINVER zarządza obecnie czterema centrami outlet w Polsce. W europejskim portfolio firmy znajduje się łącznie 15 outletówo łącznej powierzchni handlowej 539 000 m kw.

Ponad 6 mln klientów odwiedziło outlety FACTORY, zarządzane przez grupę NEINVER w Polsce, w pierwszych sześciu miesiącach 2017 roku. Centra zanotowały również 5-procentowy wzrost sprzedaży.

Outlety FACTORY od lat konsekwentnie utrzymują tendencję wzrostową we wszystkich wskaźnikach, ważnych dla oceny ich sprawnego funkcjonowania i rozwoju  - podsumowuje Bożena Gierszewska – Mroziewicz, country manager NEINVER. Koncept centrum wyprzedażowego wciąż ewoluuje, zarówno w Polsce jak i w innych krajach europejskich. Zespół NEINVER pracuje nad tym, by w porę podążać za najnowszym tendencjami rynku, a niejednokrotnie również być ich inicjatorem – dodaje.

NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Polski, otwierając FACTORY Ursus w 2002 roku. Dzisiaj zarządza czterema centrami: w Warszawie (FACTORY Ursus i Annopol), Krakowie i Poznaniu, pozostając liderem tego segmentu. Rozpoznawalność marki FACTORY, w miastach gdzie funkcjonują centra, przekracza 90 procent.

W pierwszej połowie tego roku, sprzedaż w outletach FACTORY wzrosła o 5 procent. Odwiedzalność zwiększyła się o 3 procent, dając wynik ponad 6 mln klientów w ciągu pierwszych sześciu miesięcy.

Nowe marki w FACTORY

NEINVER konsekwentnie modyfikuje portfolio najemców. W ostatnich miesiącach w FACTORY Kraków swoje butiki outletowe otworzył Guess, Apart i Reebok w nowym koncepcie. W Poznaniu na klientów czekają marki Vistula i Wólczanka. FACTORY Annopol zaprasza do nowych salonów Duka  i pop upstoru Franco Feruzzi-Leger. Do grona najemców FACTORY Ursus dołączyło z kolei Hand Roll Sushi i Drogeria SPA.

We wszystkich centrach dominują marki modowe dla kobiet, mężczyzn i dzieci z tzw. „średniej półki”, salony obuwnicze oraz sklepy sportowe i outdoorowe. Ofertę uzupełniają marki wnętrzarskie, obuwnicze, biżuteryjne i akcesoria. 

Pozytywne doświadczenia

NEINVER stawia na nowoczesne narzędzia marketingowe, oryginalne kampanie reklamowe i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych, podkreślając swój czołowy przekaz o ofercie atrakcyjnych marek w cenach stale obniżonych od 30% do 70% - mówi Wincenty Zawadzki, marketing manager NEINVER w Polsce.

Sukcesem zakończyła się tegoroczna akcja „Stylowy Recykling”, podczas której klienci wymieniali ubrania na symboliczne kupony na zakupy. Udział w niej wzięło  blisko 3 tysiące osób, w trzech miastach: Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Łącznie zebrali 26 ton ubrań, otrzymując w zamian kupony wartości 75 tysięcy złotych.

Tegoroczna edycja Stylowego Recyklingu jest zapowiedzią nowego projektu Factory – „Stylowy Upcykling”, który ruszy już we wrześniu. Wówczas miłośnicy mody będą nadawać swoim ubraniom „nowe życie”– dodaje Wincenty Zawadzki.