25.09.2019

Wiemy, kto będzie odpowiedzialny za komercjalizację Tesco

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Postępuje proces komercjalizacji PH Kasztelania

Jysk, Martes Sport oraz Rossmann dołączyły do grona najemców powstającego Parku Handlowego Kasztelania w Chrzanowie. Jysk oraz Martes Sport to pierwsze sklepy w mieście i powiecie.

QIAGEN przedłuża umowę i powiększa wynajmowaną powierzchnię w Sky Tower

QIAGEN, światowy lider rozwiązań „Sample to Insight” w obszarze badań molekularnych, podpisał umowę przedłużającą najem we wrocławskim Sky Tower.

C&W skomercjalizuje Galerię Bawełnianka

Firma doradcza Cushman & Wakefield została wyłącznym agentem komercjalizującym zlokalizowaną w Bełchatowie Galerię Handlową Bawełnianka. Właścicielem inwestycji jest krakowska firma Gbb Invest Spółka z o.o.

Wiemy, kto będzie odpowiedzialny za komercjalizację Tesco

Cushman & Wakefield odpowiedzialny za komercjalizację dodatkowych powierzchni w pasażach/sklepach Tesco w Polsce.

Cushman & Wakefield odpowiedzialny za komercjalizację dodatkowych powierzchni w pasażach/sklepach Tesco w Polsce.

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield została wyłącznym agentem komercjalizującym dodatkowe powierzchnie, powstałe po przebudowaniu największych hipermarketów do formatu mniejszego hipermarketu kompaktowego.

Jednym z obserwowanych europejskich trendów na rynku powierzchni handlowych jest wzrost znaczenia mniejszych formatów handlowych. Nasycenie rynku w głównych aglomeracjach oraz widoczne zmiany w zachowaniu i oczekiwaniach klientów wpływają na zmiany w planowanej podaży obiektów handlowych, na którą w najbliższych latach będą się składać głównie małe centra typu „convenience”, parki handlowe i obiekty wielofunkcyjne. Analitycy Cushman & Wakefield wskazują, że 40% nowej podaży w Polsce w 2019 roku zostanie dostarczona na rynki, których populacja nie przekracza 200 000 mieszkańców.

Zmiany zwyczajów zakupowych Polaków (obserwowane również wśród mieszkańców innych części świata) polegające na dokonywaniu częstszych zakupów spożywczych w mniejszych supermarketach, dyskontach i sklepach osiedlowych zlokalizowanych blisko domu, wymusiły potrzebę optymalizacji w sieciach dużych hipermarketów spożywczych.

– Powierzchnia przy hipermarketach kompaktowych Tesco jest bardzo atrakcyjną propozycją dla najemców, którzy ustabilizowali już swoją pozycję na lokalnym rynku i szukają ciekawych ofert dalszej ekspansji. Z drugiej strony to również doskonała okazja dla nowych marek zainteresowanych wejściem do Polski. Korzystając z doskonale znanych konsumentom lokalizacji, będą mogły one otworzyć swoje pierwsze sklepy – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor Rozwoju Biznesu, Dział Powierzchni Handlowych, Cushman & Wakefield.

– W pierwszym etapie proponujemy powierzchnie w 20, bardzo dobrych lokalizacjach, z dużą liczbą odwiedzających i silnymi obszarami oddziaływania – dodaje Lucyna Śliż.