12.04.2019

Netto otwiera kolejny sklep w galerii handlowej

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Operator biur serwisowanych nowym najemcą Business Garden

Firma Inoffice Group wynajęła 1.668 m2 nowoczesnej powierzchni biurowej w kompleksie Business Garden Warszawa. Inoffice oferuje elastyczne powierzchnie dla firm poszukujących gotowych i w pełni wyposażonych biur.

Marki modowe inwestują w lokale w Jurajskiej

Znane marki odzieżowe zwiększają powierzchnię najmu w Galerii Jurajskiej. Na taki ruch zdecydował się już m.in. Levi’s oraz Orsay. W planach jest także otwarcie salonu Guess.

Savills kompleksowo zaopiekuje się budynkiem Tulipan House

Firma Savills została wybrana przez fundusz Commerz Real na agenta wyłącznego ds. komercjalizacji budynku biurowego Tulipan House w Warszawie. Od 2012 r. Savills pełni również funkcję zarządcy obiektu.

Kolejna firma wynajęła lokal w warszawskim kompleksie biurowym Wola Retro.

Kolejna firma wynajęła lokal w kompleksie Wola Retro. Budynek należący do LC Corp SA na swoją siedzibę wybrała spółka VanityStyle, jeden z liderów rynku pozapłacowych świadczeń motywacyjnych.

Najpierw Galeria Madison w Gdańsku teraz Outlet Park w Szczecinie – sieć Netto po raz kolejny wybrała galerię handlową. To działania zgodne z najnowszą strategią duńskiego detalisty, który wprowadza na rynek nową jakość, czyli koncept 3.0.

11 kwietnia miało miejsce oficjalne otwarcie kolejnego sklepu Netto w koncepcie 3.0. Tym razem mieszkańcy Szczecina mieli okazję doświadczyć zakupów w nowym, lepszym wymiarze. Koncept 3.0 zakłada bowiem dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia, na które składają się nastrojowa muzyka, poszerzona oferta, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment, dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

- Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że na mapie pojawił się właśnie kolejny sklep Netto usytuowany w galerii handlowej – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie jeszcze bardziej ułatwi naszym szczecińskim klientom zakupy, a przygotowana przez nas oferta oraz nowoczesny układ sklepu, sprawią, że mieszkańcy będą tu chętnie zaglądać.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, gdzie także wczoraj, 11 kwietnia, został otwarty nowy sklep Netto, marka oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka i Smolańska), w Policach oraz w Świebodzinie już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto powstałe w zgodzie z założeniami najnowszego konceptu.