12.04.2019

Netto otwiera kolejny sklep w galerii handlowej

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

CBRTP wybrało O3 Business Campus

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu (CBRTP) dołączyło do grona najemców O3 Business Campus, należącego do EPP krakowskiego kompleksu biurowego.

Poznański hat-trick dla Knight Frank

Knight Frank został wybrany na asset managera, zarządcę nieruchomości oraz agenta odpowiedzialnego za komercjalizację Galerii Dębiec w Poznaniu. Całkowita powierzchni centrum handlowego wynosi 10 000 m kw.

Nowy Panattoni Park Zabrze 65 000 m kw. z pierwszymi najemcami

Panattoni Europe rozpoczął budowę Panattoni Park Zabrze o planowanej powierzchni 64 200 m kw. Centrum dystrybucyjne ma już pierwszych najemców. Pierwsze 20 000 m kw. dostępne będzie już jesienią tego roku.

Mocne otwarcie roku IMMOFINANZ w sektorze biurowym w Polsce.

Jeden z największych inwestorów na stołecznym rynku biurowym, austriacki IMMOFINANZ, rozpoczął bieżący rok od „mocnego uderzenia” podpisując umowy w ramach swoich warszawskich nieruchomości na ponad 21.000 m kw.

Najpierw Galeria Madison w Gdańsku teraz Outlet Park w Szczecinie – sieć Netto po raz kolejny wybrała galerię handlową. To działania zgodne z najnowszą strategią duńskiego detalisty, który wprowadza na rynek nową jakość, czyli koncept 3.0.

11 kwietnia miało miejsce oficjalne otwarcie kolejnego sklepu Netto w koncepcie 3.0. Tym razem mieszkańcy Szczecina mieli okazję doświadczyć zakupów w nowym, lepszym wymiarze. Koncept 3.0 zakłada bowiem dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia, na które składają się nastrojowa muzyka, poszerzona oferta, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment, dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

- Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że na mapie pojawił się właśnie kolejny sklep Netto usytuowany w galerii handlowej – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie jeszcze bardziej ułatwi naszym szczecińskim klientom zakupy, a przygotowana przez nas oferta oraz nowoczesny układ sklepu, sprawią, że mieszkańcy będą tu chętnie zaglądać.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, gdzie także wczoraj, 11 kwietnia, został otwarty nowy sklep Netto, marka oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka i Smolańska), w Policach oraz w Świebodzinie już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto powstałe w zgodzie z założeniami najnowszego konceptu.