12.04.2019

Netto otwiera kolejny sklep w galerii handlowej

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Postępuje proces komercjalizacji PH Kasztelania

Jysk, Martes Sport oraz Rossmann dołączyły do grona najemców powstającego Parku Handlowego Kasztelania w Chrzanowie. Jysk oraz Martes Sport to pierwsze sklepy w mieście i powiecie.

QIAGEN przedłuża umowę i powiększa wynajmowaną powierzchnię w Sky Tower

QIAGEN, światowy lider rozwiązań „Sample to Insight” w obszarze badań molekularnych, podpisał umowę przedłużającą najem we wrocławskim Sky Tower.

C&W skomercjalizuje Galerię Bawełnianka

Firma doradcza Cushman & Wakefield została wyłącznym agentem komercjalizującym zlokalizowaną w Bełchatowie Galerię Handlową Bawełnianka. Właścicielem inwestycji jest krakowska firma Gbb Invest Spółka z o.o.

Wiemy, kto będzie odpowiedzialny za komercjalizację Tesco

Cushman & Wakefield odpowiedzialny za komercjalizację dodatkowych powierzchni w pasażach/sklepach Tesco w Polsce.

Najpierw Galeria Madison w Gdańsku teraz Outlet Park w Szczecinie – sieć Netto po raz kolejny wybrała galerię handlową. To działania zgodne z najnowszą strategią duńskiego detalisty, który wprowadza na rynek nową jakość, czyli koncept 3.0.

11 kwietnia miało miejsce oficjalne otwarcie kolejnego sklepu Netto w koncepcie 3.0. Tym razem mieszkańcy Szczecina mieli okazję doświadczyć zakupów w nowym, lepszym wymiarze. Koncept 3.0 zakłada bowiem dostarczenie klientom wyjątkowego doświadczenia, na które składają się nastrojowa muzyka, poszerzona oferta, lepsza ekspozycja świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami, świeżo mielona kawa, a także wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwiązania oraz asortyment, dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

- Rozbudowa sieci sklepów Netto w koncepcie 3.0 jest dla nas priorytetem na ten rok, dlatego cieszymy się, że na mapie pojawił się właśnie kolejny sklep Netto usytuowany w galerii handlowej – podkreśla Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Mamy nadzieję, że takie rozwiązanie jeszcze bardziej ułatwi naszym szczecińskim klientom zakupy, a przygotowana przez nas oferta oraz nowoczesny układ sklepu, sprawią, że mieszkańcy będą tu chętnie zaglądać.

Pierwszym, flagowym sklepem w najnowszej odsłonie jest Netto w Galerii Madison w Gdańsku. Oprócz nowych otwarć w Szczecinie oraz Bytomiu, gdzie także wczoraj, 11 kwietnia, został otwarty nowy sklep Netto, marka oddała już wcześniej lokalizacje, które przeszły gruntowny remodeling, by wpisać się w założenia konceptu 3.0. Klienci w Goleniowie, Szczecinie (ul. Kadłubka i Smolańska), w Policach oraz w Świebodzinie już teraz mogą robić codzienne zakupy w sklepach Netto powstałe w zgodzie z założeniami najnowszego konceptu.