05.11.2018

LPP debiutuje w Kazachstanie

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Jak wygrać rywalizację o największe talenty?

Organizatorzy konkursu OFFICE SUPERSTAR 2019 poszukują biur, stworzonych z myślą o wielopokoleniowym zespole. Zgłoszenia zbierane są do 26 lipca!

EPP wybiera CitySpace we Wrocławiu

EPP rozwija swoją działalność we Wrocławiu. Notowana na dwóch giełdach spółka właśnie dołączyła do grona najemców CitySpace w Nobilis Business House.

CBRTP wybrało O3 Business Campus

Centrum Badań i Rozwoju Technologii dla Przemysłu (CBRTP) dołączyło do grona najemców O3 Business Campus, należącego do EPP krakowskiego kompleksu biurowego.

Poznański hat-trick dla Knight Frank

Knight Frank został wybrany na asset managera, zarządcę nieruchomości oraz agenta odpowiedzialnego za komercjalizację Galerii Dębiec w Poznaniu. Całkowita powierzchni centrum handlowego wynosi 10 000 m kw.

Z końcem października polska firma odzieżowa otworzyła pierwszy salon swojej flagowej marki Reserved w kazachskim Ałmaty.

Jest to zapowiadany już w ubiegłym roku 23. rynek zagraniczny, na którym gdańska spółka będzie rozwijać swoją sieć. Debiut w Kazachstanie to kolejny etap realizacji strategii międzynarodowej ekspansji LPP.

W pierwszej kolejności debiutu w Kazachstanie doczekała się flagowa marka Reserved. Oficjalne otwarcie pierwszego sklepu odbyło się 31 października w Centrum Handlowym Dostyk Plaza, znajdującym się przy jednej z głównych ulic, w samym sercu miasta. Na łącznej powierzchni 2 385 mkw. trójkondygnacyjnego salonu dostępny jest asortyment zarówno damski, męski, jak i dziecięcy.

Kolejne otwarcia, tym razem marek House, Mohito oraz Sinsay, odbędą się 21 listopada w Centrum Handlowym A’port. Do końca tego roku goście tej samej galerii będą mogli odwiedzić również salony marki Reserved oraz Cropp. Łączna powierzchnia najmowana przez spółkę w centrum handlowym A’port wyniesie ponad 4 800 mkw., z czego blisko połowę zajmie oferta marki Reserved. Wszystkie salony będą ulokowane w nowo rozbudowanej przestrzeni handlowej centrum.

– Otwarcie salonów w Kazachstanie to kolejny etap naszej ekspansji zagranicznej. Zakładamy, że rokrocznie nasze globalne obroty będą wzrastać o kilkanaście procent - taka dynamika nie byłaby możliwa bez nowych rynków. W ostatnim czasie gospodarka Kazachstanu rozwija się bardzo obiecująco, a działania prywatnych inwestorów wpływają na systematyczne jej pobudzanie. Efekt ten dostrzec można również w ożywieniu branży retail. Poza wysokim popytem, korzystać może ona dziś z atrakcyjnej oferty nowych przestrzeni handlowych – komentuje Sławomir Łoboda, wiceprezes zarządu LPP.

Tegoroczne debiuty nie studzą zapałów gdańskiej spółki wobec kazachskiego rynku. W 2019 roku, w stolicy kraju – Astanie, LPP planuje kolejne otwarcia salonów wszystkich marek, tym razem w centrum handlowym Abu Dhabi. Planowana najmowana powierzchnia będzie liczyła blisko 4 600 mkw.

Ambicją LPP jest wchodzenie każdego roku na co najmniej jeden nowy rynek. Obecność w Kazachstanie to dla spółki jeden z etapów rozwoju sieci sprzedaży w Azji Centralnej oraz ważny krok w budowaniu globalnej rozpoznawalności wszystkich marek polskiego producenta. W planach na 2019 rok firma zapowiada debiuty w Finlandii oraz Bośni
i Hercegowinie.