29.06.2018

Znana sieć w Gemini Park Tarnów

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Dział Powierzchni Biurowych Colliers International z nowym rekordem

W 2018 r. Colliers International wynajął łącznie 324 300 mkw. powierzchni biurowej, z czego prawie 175 tys. mkw. w miastach regionalnych. To wynik o 13% lepszy niż w ubiegłym roku, który przyniósł Działowi Powierzchni Biurowych kolejny rekord.

Mające ponad 120 sklepów centrum handlowe Gemini Park Tarnów właśnie zyskało nowego najemcę. Jest nim popularna sieć samoobsługowych sklepów dyskontowych.

Gemini Park Tarnów po raz kolejny w tym roku poszerzył swoją ofertę. Do grona ponad 120 sklepów obecnych już w centrum handlowym dołączył właśnie kolejny.  Pepco to najnowsza marka, która zdecydowała się na ulokowanie sklepu w największej w Tarnowie galerii handlowej. Popularny w Polsce dyskont zajął ponad 650 m kw.

– Nowy najemca to przede wszystkim jeszcze ciekawsza oferta Gemini Park Tarnów.  Dzięki Pepco wzmocniła się zarówno nasza oferta modowa, a zwłaszcza jej część skierowana do dzieci i rodziców, jak również oferta wyposażenia wnętrz. W tej ostatniej pojawiły się przystępne cenowo artykuły dekoracyjne – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

I rzeczywiście, oferta, z jaką do centrum handlowego weszło Pepco, zasili kilka segmentów. Zyskali przede wszystkim najmłodsi. W nowym sklepie sieci obok ubrań dla dzieci w różnym wieku znalazły się także akcesoria dla niemowląt, zabawki i artykuły papiernicze.  To już  8 sklep w galerii z asortymentem skierowany do najmłodszych i ich rodziców.  Dołączył on do oferty, na którą dziś składają się salony m.in.: Coccodrillo, Smyk i 4F Junior. 

Dyskont wzmocnił także ofertę wyposażenia wnętrz. Tę wypełnia obecnie już 10 sklepów. Obok Pepco są to m.in. Jysk, Castorama, Home&You, Duka, Eurofirany, Tesco ze swoim działem „home” oraz niedawno otwarty BedLux. 

Pepco jest  też drugim dyskontem dostępnym w galerii oferującym jednocześnie odzież i produkty do domu, Od 6 lat w centrum handlowym działa już niemiecka marka KiK. Sieć niedawno przedłużyła umowę najmu z Gemini Park. Zdecydowała się także na dodatkową inwestycję, powiększając swój dotychczasowy lokal o 140 m kw.

– Specyfika rynku, na którym działamy, sprawia, że Gemini Park to centrum handlowe, w którym bardzo dobrze rozwijają się zarówno znane sieci handlowe, jak również popularne dyskonty. Klient, który nas dziś odwiedza oczekuje od galerii zróżnicowanej oferty, także pod względem ceny. Lubi mieć wybór – wyjaśnia Zbigniew Nowak.

– Naturalnym dla nas jest więc, aby w parze z rozwojem oferty np. popularnych „sieciówek”, pojawiały się u nas także sklepy mające produkty w najniższych cenach. To dopełnia już i tak bardzo kompaktową ofertę Gemini Park, którą kierujemy dziś do blisko pół miliona osób, mieszkających w zasięgu naszego obiektu – dodaje.

Pepco to europejska sieć dyskontów samoobsługowych, mająca w swojej ofercie odzież dla całej rodziny oraz produktu dla domu. W ostatnich latach sieć w Polsce bardzo dynamicznie się rozwija, stając się najpopularniejszym sprzedawcom odzieży dziecięcej oraz wiodącym dostawcą artykułów dla domu.