29.06.2018

Udane półrocze spółki MARYWILSKA 44

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

W Galerii Jurajskiej powstała punkt esize.me by eobuwie.pl

W Galerii Jurajskiej przybywa ciekawych konceptów handlowych. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat aż 42 najemców zdecydowało się na remont swoich lokali lub wprowadzenie nowego formatu idącego z duchem czasu.

Awanse w Savills

Działająca na rynku nieruchomości komercyjnych międzynarodowa firma doradcza Savills ogłosiła najnowsze awanse pracowników swojego oddziału w Polsce.

Centra handlowe Newbridge Poland z nowymi najemcami

Newbridge Poland konsekwentnie poszerza ofertę handlową swoich centrów. W ostatnich dniach w CH Czyżyny w Krakowie oraz w Ch Bielawy w Toruniu miały miejsce otwarcia nowych salonów popularnych marek odzieżowych – Diverse i Ewtex.

Skoda Store by Auto Wimar już w grudniu w obiekcie Praga 306

Skoda Store by Auto Wimar to nowe miejsce spotkań na mapie Warszawy.

Proces komercjalizacji nowego projektu spółki MARYWILSKA 44, należącej do Grupy Kapitałowej JHM DEVELOPMENT, pn. Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 dobiega końca.

Obecny poziom wynajmu obiektu to  98,03 proc. W ofercie  pozostały jeszcze ostatnie 2 lokale o powierzchni: 80 mkw i 136 m kw.Wśród najemców są m.in. tak znane marki jak: PSB-Mrówka, JYSK, ABRA Meble, STOKKI HOME, JETA Łazienki, Outletmedia RTV AGD, DYWANELLA, Galeria Dobrych Mebli, ROMAX, Indian Meble oraz Park Trampolin JUMP ARENA, gdzie na miłośników sportu i rekreacji czekają: trampoliny, ścieżki akrobatyczne i wspinaczkowe, baseny z gąbkami, poduchy powietrzne i wiele innych atrakcji. Kilka marek, m.in.: JETA Łazienki i STOKKI HOME debiutuje na handlowej mapie Warszawy. Natomiast samoobsługowy market PSB-Mrówka, którego powierzchnia wynosi 2268 mkw. jest największym sklepem tej sieci w Polsce. Dodatkowo PSB-Mrówka dysponuje w okresie wiosenno-letnim ogrodem o powierzchni blisko 800 mkw., w którym oferuje bogaty asortyment roślin i artykułów ogrodniczych.

Przypomnijmy, że obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego MARYWILSKA 44, które w tym roku obchodzi już 8 urodziny.  

Obecnie kompleks handlowy MARYWILSKA 44 to 80 000 mkw. powierzchni handlowej. W skład kompleksu wchodzi Centrum Handlowe MARYWILSKA 44 o powierzchni 68 000 mkw., w którym pod jednym dachem jest do dyspozycji klientów ponad 1400 sklepów i punktów usługowych  oraz  Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 o powierzchni 12 000 mkw. oferujący głównie asortyment wyposażenia wnętrz i ogrodów. Połączenie w ramach jednego kompleksu handlowego dwóch formuł sprzedaży: klasycznego centrum handlowego z bardziej rozdrobnioną strukturą najemców oraz parku handlowego ze sklepami wielkopowierzchniowymi z branż niekonkurencyjnych (głównie dla domu i ogrodu) wobec centrum sprawia, że zakupy na MARYWILSKIEJ 44 są kompleksowe. 

 – Z satysfakcją możemy stwierdzić, że  minione półrocze było dla spółki dobrym okresem. Między innymi udało nam się skomercjalizować prawie w 100% naszą nową inwestycję, jak również utrzymać na dobrym poziomie wynajem w Centrum Handlowym MARYWILSKA 44. W I półroczu odwiedziło nas ponad 2,5 miliona klientów. Odnotowaliśmy zwiększenie odwiedzalności naszego kompleksu handlowego na poziomie 5%, co na płaszczyźnie średnich wskaźników odwiedzalności centrów handlowych w Polsce jest bardzo dobrym wynikiem. Kontynuowaliśmy także prace remontowe w CH MARYWILSKA 44, w ramach których etapowo przeprowadzamy wymianę posadzek w głównych ciągach komunikacyjnych, jak również kompleksowe remonty sanitariatów – mówi Małgorzata Konarska, prezes MARYWILSKA sp. z o.o.

Zapraszamy do regularnego śledzenia naszych stron internetowych www.marywilska44.com i www.wodnyparkhandlowy.pl oraz ich profili na Facebooku, gdzie na bieżąco informujemy o rabatach w naszych sklepach oraz wydarzeniach odbywających się na terenie naszego kompleksu handlowego.