29.06.2018

Udane półrocze spółki MARYWILSKA 44

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Dział Powierzchni Biurowych Colliers International z nowym rekordem

W 2018 r. Colliers International wynajął łącznie 324 300 mkw. powierzchni biurowej, z czego prawie 175 tys. mkw. w miastach regionalnych. To wynik o 13% lepszy niż w ubiegłym roku, który przyniósł Działowi Powierzchni Biurowych kolejny rekord.

Proces komercjalizacji nowego projektu spółki MARYWILSKA 44, należącej do Grupy Kapitałowej JHM DEVELOPMENT, pn. Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 dobiega końca.

Obecny poziom wynajmu obiektu to  98,03 proc. W ofercie  pozostały jeszcze ostatnie 2 lokale o powierzchni: 80 mkw i 136 m kw.Wśród najemców są m.in. tak znane marki jak: PSB-Mrówka, JYSK, ABRA Meble, STOKKI HOME, JETA Łazienki, Outletmedia RTV AGD, DYWANELLA, Galeria Dobrych Mebli, ROMAX, Indian Meble oraz Park Trampolin JUMP ARENA, gdzie na miłośników sportu i rekreacji czekają: trampoliny, ścieżki akrobatyczne i wspinaczkowe, baseny z gąbkami, poduchy powietrzne i wiele innych atrakcji. Kilka marek, m.in.: JETA Łazienki i STOKKI HOME debiutuje na handlowej mapie Warszawy. Natomiast samoobsługowy market PSB-Mrówka, którego powierzchnia wynosi 2268 mkw. jest największym sklepem tej sieci w Polsce. Dodatkowo PSB-Mrówka dysponuje w okresie wiosenno-letnim ogrodem o powierzchni blisko 800 mkw., w którym oferuje bogaty asortyment roślin i artykułów ogrodniczych.

Przypomnijmy, że obiekt powstał w bezpośrednim sąsiedztwie Centrum Handlowego MARYWILSKA 44, które w tym roku obchodzi już 8 urodziny.  

Obecnie kompleks handlowy MARYWILSKA 44 to 80 000 mkw. powierzchni handlowej. W skład kompleksu wchodzi Centrum Handlowe MARYWILSKA 44 o powierzchni 68 000 mkw., w którym pod jednym dachem jest do dyspozycji klientów ponad 1400 sklepów i punktów usługowych  oraz  Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44 o powierzchni 12 000 mkw. oferujący głównie asortyment wyposażenia wnętrz i ogrodów. Połączenie w ramach jednego kompleksu handlowego dwóch formuł sprzedaży: klasycznego centrum handlowego z bardziej rozdrobnioną strukturą najemców oraz parku handlowego ze sklepami wielkopowierzchniowymi z branż niekonkurencyjnych (głównie dla domu i ogrodu) wobec centrum sprawia, że zakupy na MARYWILSKIEJ 44 są kompleksowe. 

 – Z satysfakcją możemy stwierdzić, że  minione półrocze było dla spółki dobrym okresem. Między innymi udało nam się skomercjalizować prawie w 100% naszą nową inwestycję, jak również utrzymać na dobrym poziomie wynajem w Centrum Handlowym MARYWILSKA 44. W I półroczu odwiedziło nas ponad 2,5 miliona klientów. Odnotowaliśmy zwiększenie odwiedzalności naszego kompleksu handlowego na poziomie 5%, co na płaszczyźnie średnich wskaźników odwiedzalności centrów handlowych w Polsce jest bardzo dobrym wynikiem. Kontynuowaliśmy także prace remontowe w CH MARYWILSKA 44, w ramach których etapowo przeprowadzamy wymianę posadzek w głównych ciągach komunikacyjnych, jak również kompleksowe remonty sanitariatów – mówi Małgorzata Konarska, prezes MARYWILSKA sp. z o.o.

Zapraszamy do regularnego śledzenia naszych stron internetowych www.marywilska44.com i www.wodnyparkhandlowy.pl oraz ich profili na Facebooku, gdzie na bieżąco informujemy o rabatach w naszych sklepach oraz wydarzeniach odbywających się na terenie naszego kompleksu handlowego.