23.05.2018

Kolejne debiuty nowych marek w Posnanii

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

W Galerii Jurajskiej powstała punkt esize.me by eobuwie.pl

W Galerii Jurajskiej przybywa ciekawych konceptów handlowych. Tylko w ciągu ostatnich 3 lat aż 42 najemców zdecydowało się na remont swoich lokali lub wprowadzenie nowego formatu idącego z duchem czasu.

Awanse w Savills

Działająca na rynku nieruchomości komercyjnych międzynarodowa firma doradcza Savills ogłosiła najnowsze awanse pracowników swojego oddziału w Polsce.

Centra handlowe Newbridge Poland z nowymi najemcami

Newbridge Poland konsekwentnie poszerza ofertę handlową swoich centrów. W ostatnich dniach w CH Czyżyny w Krakowie oraz w Ch Bielawy w Toruniu miały miejsce otwarcia nowych salonów popularnych marek odzieżowych – Diverse i Ewtex.

Skoda Store by Auto Wimar już w grudniu w obiekcie Praga 306

Skoda Store by Auto Wimar to nowe miejsce spotkań na mapie Warszawy.

Pięć nowych marek poszerza grono najemców Posnanii. Pierwszy salon w regionie otworzy wkrótce brand e-obuwie, a ofertę żywności gourmet wzbogaci Kraina Serów.

Ofertę klasycznej mody męskiej uzupełniła marka PAWO. Nowością, debiutującą na Wielkopolskim rynku jest także Hummel oferujący ubrania i sprzęt sportowy. Ofertę premium rozszerzy Baldinini.

– Od początku roku pojawiło się w Posnanii osiem nowych marek. Jestem przekonany, że debiutujące u nas brandy: e-obuwie, Baldinini, PAWO, Kraina Serów i Hummel, przyczynią się do utrzymania rosnącej frekwencji i obrotów, a także umocnią nas na pozycji lidera w kategorii fashion – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – Po raz kolejny w naszym obiekcie pojawiają się brandy, który były wcześniej niedostępne na wielkopolskim rynku – dodaje.

Pierwszy stacjonarny lokal marki e-obuwie w Wielkopolsce pojawi się wkrótce w Posnanii. Ta wiodąca marka obuwnicza posiada w swojej ofercie starannie wyselekcjonowane produkty najlepszych krajowych i zagranicznych brandów. Nowy butik w Posnanii będzie trzecim lokalem stacjonarnym marki w całym kraju. To kolejna, po otwarciu perfumerii przez iPerfumy by Notino, marka online obecna w Posnanii. e-obuwie znajduje się w top 10 najbardziej rozpoznawalnych marek e-commerce w Polsce.

Pierwszy w Wielkopolsce monobrnadowy salon otworzyła w Posnanii marka Hummel. Duńska firma znana jest z innowacyjnego i niezwykle wytrzymałego obuwia, sprzętu, odzieży oraz dodatków sportowych. To właśnie Hummel jako jedna z pierwszych firm rozpoczęła masową produkcje korków piłkarskich.

Nowe kolekcje Hummel, przeznaczone dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci prezentowane są kilka razy w roku.  Projektanci marki nie boją się łączyć stylu retro z bieżącymi trendami, mieszają niebanalne kolory z unikalnymi fakturami, dzięki czemu nadają swoim produktom nie tylko sportowy, ale również miejski charakter.

Marka  PAWO posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Twórcy marki nieustannie wychodzą naprzeciw zmieniającym się wymaganiom klientów, dzięki czemu ich produkty tworzone są zgodnie panującą modą. Głównym projektantem PAWO jest Andrzej Foder, uznany przez magazyn Moda Męska za jednego z czterech projektantów dekady 1998-2008.

Wyjątkowo szeroką ofertę food uzupełni nowoczesny koncept delikatesów Krainy Serów, który zaoferuje klientom blisko 250 gatunków serów krowich, owczych i kozich oraz wina. Markę wyróżnia nowatorskie i kompleksowe podejście do klientów.

W najbliższych dniach swój butik otworzy także Baldinini, rozszerzając ofertę premium do trzydziestu wiodących marek. Torebki i buty Baldinini wyróżnia wyrafinowana elegancja zestawiona z wygodą i komfortem ich noszenia. Filozofia marki zamyka się w innowacyjności, klasycznej elegancji, zdecydowaniu i awangardzie.

Posnania jest przykładem centrum omnichannel, integrującego różne kanały sprzedaży, dzięki wyjątkowym markom i usługom dodatkowym. Nowe otwarcia to efekt przemyślanej strategii rekomercjalizacji i dopasowania oferty centrum do potrzeb klientów.