23.05.2018

Kolejne debiuty nowych marek w Posnanii

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Dział Powierzchni Biurowych Colliers International z nowym rekordem

W 2018 r. Colliers International wynajął łącznie 324 300 mkw. powierzchni biurowej, z czego prawie 175 tys. mkw. w miastach regionalnych. To wynik o 13% lepszy niż w ubiegłym roku, który przyniósł Działowi Powierzchni Biurowych kolejny rekord.

Pięć nowych marek poszerza grono najemców Posnanii. Pierwszy salon w regionie otworzy wkrótce brand e-obuwie, a ofertę żywności gourmet wzbogaci Kraina Serów.

Ofertę klasycznej mody męskiej uzupełniła marka PAWO. Nowością, debiutującą na Wielkopolskim rynku jest także Hummel oferujący ubrania i sprzęt sportowy. Ofertę premium rozszerzy Baldinini.

– Od początku roku pojawiło się w Posnanii osiem nowych marek. Jestem przekonany, że debiutujące u nas brandy: e-obuwie, Baldinini, PAWO, Kraina Serów i Hummel, przyczynią się do utrzymania rosnącej frekwencji i obrotów, a także umocnią nas na pozycji lidera w kategorii fashion – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii. – Po raz kolejny w naszym obiekcie pojawiają się brandy, który były wcześniej niedostępne na wielkopolskim rynku – dodaje.

Pierwszy stacjonarny lokal marki e-obuwie w Wielkopolsce pojawi się wkrótce w Posnanii. Ta wiodąca marka obuwnicza posiada w swojej ofercie starannie wyselekcjonowane produkty najlepszych krajowych i zagranicznych brandów. Nowy butik w Posnanii będzie trzecim lokalem stacjonarnym marki w całym kraju. To kolejna, po otwarciu perfumerii przez iPerfumy by Notino, marka online obecna w Posnanii. e-obuwie znajduje się w top 10 najbardziej rozpoznawalnych marek e-commerce w Polsce.

Pierwszy w Wielkopolsce monobrnadowy salon otworzyła w Posnanii marka Hummel. Duńska firma znana jest z innowacyjnego i niezwykle wytrzymałego obuwia, sprzętu, odzieży oraz dodatków sportowych. To właśnie Hummel jako jedna z pierwszych firm rozpoczęła masową produkcje korków piłkarskich.

Nowe kolekcje Hummel, przeznaczone dla kobiet, mężczyzn oraz dzieci prezentowane są kilka razy w roku.  Projektanci marki nie boją się łączyć stylu retro z bieżącymi trendami, mieszają niebanalne kolory z unikalnymi fakturami, dzięki czemu nadają swoim produktom nie tylko sportowy, ale również miejski charakter.

Marka  PAWO posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu wizerunku nowoczesnego mężczyzny. Twórcy marki nieustannie wychodzą naprzeciw zmieniającym się wymaganiom klientów, dzięki czemu ich produkty tworzone są zgodnie panującą modą. Głównym projektantem PAWO jest Andrzej Foder, uznany przez magazyn Moda Męska za jednego z czterech projektantów dekady 1998-2008.

Wyjątkowo szeroką ofertę food uzupełni nowoczesny koncept delikatesów Krainy Serów, który zaoferuje klientom blisko 250 gatunków serów krowich, owczych i kozich oraz wina. Markę wyróżnia nowatorskie i kompleksowe podejście do klientów.

W najbliższych dniach swój butik otworzy także Baldinini, rozszerzając ofertę premium do trzydziestu wiodących marek. Torebki i buty Baldinini wyróżnia wyrafinowana elegancja zestawiona z wygodą i komfortem ich noszenia. Filozofia marki zamyka się w innowacyjności, klasycznej elegancji, zdecydowaniu i awangardzie.

Posnania jest przykładem centrum omnichannel, integrującego różne kanały sprzedaży, dzięki wyjątkowym markom i usługom dodatkowym. Nowe otwarcia to efekt przemyślanej strategii rekomercjalizacji i dopasowania oferty centrum do potrzeb klientów.