09.05.2018

Otwarcie outletu w Bydgoszczy w maju z nową nazwą!

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Dział Powierzchni Biurowych Colliers International z nowym rekordem

W 2018 r. Colliers International wynajął łącznie 324 300 mkw. powierzchni biurowej, z czego prawie 175 tys. mkw. w miastach regionalnych. To wynik o 13% lepszy niż w ubiegłym roku, który przyniósł Działowi Powierzchni Biurowych kolejny rekord.

SMART Outlet Center Bydgoszcz – tak brzmi nowa nazwa pierwszego centrum wyprzedażowego w regionie, które zostanie otwarte 26 maja w mieście nad Brdą.

Równocześnie zmienią nazwy oraz logo także outlety ADV Por Property Investment w Białymstoku i Lublinie. – Zmiana nazwy podyktowana jest potrzebą podkreślenia faktu, który dla naszych klientów, jest oczywisty: „SMART” to mądre finansowo, przemyślane zakupy. Liczba odwiedzających nasze placówki osób z roku na rok rośnie. W 2017 r. było ich już ponad 4 mln. Obiekty wyprzedażowe są esencją smart shoppingu – udostępniamy asortyment dobrej jakości, zawsze w cenach niższych o minimum 30 proc. od tych samych produktów w innych sklepach. Otwarcie outletu w Bydgoszczy jest najlepszym momentem na zmianę nazwy całej naszej sieci – mówi Dariusz Gardener, przewodniczący rady nadzorczej firmy ADV Por Property Investment. 

Otwarcie SMART Outlet Bydgoszcz odbędzie się zgodnie z planem. Klienci będą mogli zrobić pierwsze zakupy w ostatnią sobotę maja. Swoje sklepy otworzą zarówno najemcy regularni (CCC, Media Expert, Rossmann oraz Martes Sport) jak i outletowi (m.in. Adidas, New Balans, Reebook, Puma, Monnari, Only, Dajar, Home&Cook, Kubenz i Lavard).

– Nasze portfolio było formatowane tak, żeby klienci mieli w jednym miejscu pełną ofertę zakupową. Jesteśmy centrum wyprzedażowym dla całych rodzin, a więc wyróżnikiem działań marketingowych SMART Outlet Center będą także wyjątkowe promocje i atrakcje adresowane właśnie do takich odbiorców – wyjaśnia Magdalena Bandurska, dyrektor ds. komercjalizacji w ADV.

Zasięg SMART Outlet Bydgoszcz przekracza 2 mln osób. Jego oferta zaspokoi przede wszystkim potrzeby  mieszkańców szybko rozwijającego się regionu kujawsko -pomorskiego. Właściciel szacuje, że ze względu na lokalizację przy ul. Fordońskiej 268 – jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta. Bliskość pozostałych dróg wylotowych pozwoli na dogodny dojazd do obiektu również mieszkańcom Grudziądza, Inowrocławia lub Włocławka. Klienci SMART Outlet Bydgoszcz będą mieli do dyspozycji 900 miejsc parkingowych.

Planowane jest powiększenie obiektu w Bydgoszczy do 16 tys. mkw. Docelowo SMART Outlet Bydgoszcz zaoferuje w formule outletowej ponad 100 marek uzupełnionych o strefę food court i kawiarnie.