05.04.2018

Semilac otwiera wyspę handlową w Legionowie

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

NAI Estate Fellows wprowadza najemcę do kompleksu B4B Bonarka for Business

Hemmersbach wynajął ostatnią powierzchnię w budynku F kompleksu B4B Bonarka for Business. Najemcę reprezentował Maciej Eret z NAI Estate Fellows.

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Semilac, polska marka lakierów hybrydowych należąca do spółki Nesperta, poinformowała o otwarciu kolejnego punktu sprzedaży. Od 4 kwietnia produkty Semilac będą dostępne w Domu Handlowym Maxim w Legionowie.

Stoiska firmowe Semilac, w których można zakupić profesjonalne produkty do wykonania manicure hybrydowego, znajdują się już w 47 polskich miastach. Lakiery hybrydowe, profesjonalne żele, akcesoria do pielęgnacji dłoni oraz wysokiej jakości urządzenia do stylizacji paznokci będą teraz dostępne w dwóch kolejnych punktach. Od 4 kwietnia wyspa handlowa Semilac zacznie działać w Domu Handlowym Maxim przy ulicy Jerzego Siwińskiego 2 w Legionowie.

– Semilac to numer 1 wśród lakierów hybrydowych w Polsce[1]. Jesteśmy marką, po którą Polki sięgają najchętniej, bo są pewne wysokiej jakości i bezpieczeństwa naszych produktów. Poza tym, że nieustannie poszerzamy nasze portfolio, staramy się regularnie rozwijać sieć franczyzową, tak aby każda kobieta w Polsce mogła bez problemu kupić nasze produkty, ale i skorzystać z fachowej porady. Od teraz będziemy również w kluczowym centrum handlowym w Legionowie – mówi Tomasz Gołębiewski, prezes Nesperta.  

Obecnie produkty Semilac można zakupić w 68 wyspach handlowych zlokalizowanych w 47 miastach Polski. Do końca roku firma Nesperta planuje otwarcia kolejnych 50 punktów sprzedaży.

Portfolio Semilac obejmuje blisko 700 produktów – lakiery hybrydowe i klasyczne, żele, preparaty i oliwki pielęgnacyjne, akcesoria oraz profesjonalne urządzenia do stylizacji paznokci, takie jak lampy LED i UV. Od niedawna w ofercie marki można też znaleźć matowe pomadki zgodne z paletą barw lakierów hybrydowych. Z produktów Semilac korzysta już ponad 2 tysiące salonów kosmetycznych, a także najbardziej prestiżowe szkoły kosmetyczne w Polsce: Wyższa Szkoła Zawodowa Kosmetyki i Pielęgnacji Zdrowia w Warszawie, Instytut Kosmetologii Stosowanej w Warszawie oraz Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu. Produkty te są dostępne w: Anglii, Hiszpanii, Włoszech, Grecji, Niemczech, Serbii, Szwecji, Belgii, Łotwie, Słowacji, Czechach, Irlandii, Danii, Norwegii, Francji, Portugali, Finlandii, Estonii oraz Rumunii. Lakiery Semilac posiadają Raport Bezpieczeństwa, Dermatest oraz certyfikat ISO 22716:2007. Wszystkie produkty marki dostępne są w sklepie internetowym www.semilac.pl oraz w sieci punktów franczyzowych.

[1] Według badań Kantar Millward Brown aż 61% użytkowniczek hybryd wybiera lakiery hybrydowe Semilac. Badanie zostało przeprowadzone na reprezentatywnej próbie kobiet w wieku 18-65 lat w lutym 2017 roku.