19.03.2018

Salon obuwniczy CCC w najnowszym koncepcie w Galerii Malta

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

NAI Estate Fellows wprowadza najemcę do kompleksu B4B Bonarka for Business

Hemmersbach wynajął ostatnią powierzchnię w budynku F kompleksu B4B Bonarka for Business. Najemcę reprezentował Maciej Eret z NAI Estate Fellows.

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Galeria Malta podpisała umowę z marką CCC. Flagowy salon polskiego producenta obuwia zostanie otwarty na powierzchni 1400 m².

- Salon CCC w najnowszej odsłonie jest przykładem pozytywnych zmian, które zapewnia intensywnie rozwijająca się marka swoim klientom – mówi Ewa Spychalska, dyrektor poznańskiego centrum.

Klienci Galerii Malta cenią sobie komfort robienia zakupów, kompleksową ofertę i wyjątkową przestrzeń zarówno pasaży handlowych, strefy restauracyjnej jak i malowniczej okolicy Jeziora Maltańskiego. To bardzo dobre miejsce dla nowych, dynamicznych konceptów handlowych – podkreśla Ewa Spychalska.

CCC to jeden z największych producentów obuwia w Europie, posiadający blisko 1000 salonów w 17 krajach europejskich. Firma sprzedaje rocznie blisko 50 mln par butów, posiada własną fabrykę butów skórzanych, w sumie zatrudnia ponad 12 000 pracowników.

Salon w Galerii Malta zostanie otwarty w najnowszym koncepcie firmy, niespotykanym dotąd w Poznaniu. Podobne realizacje marka CCC wprowadza na rynkach zagranicznych oraz w wybranych galeriach handlowych w Polsce.

Charakteryzuje go m.in. szerokie wejście z przeszkloną witryną, zaopatrzoną w ekrany LED.  Przestrzeń podzielona zostanie na poszczególne „pokoje produktowe”, ułatwiające znalezienie poszukiwanych produktów, min. damskie, męskie, dziecięce, sportowe i akcesoria. Łączyć je będzie centralna aleja z wyjątkowym oświetleniem liniowym.

- Salony w najnowszym koncepcie będą debiutować na poznańskim rynku właśnie w Galerii Malta  - mówi Daria Sulgostowska, Kierownik ds. Komunikacji CCC. Wystrój wnętrz konsekwentnie nawiązywać będzie do marki CCC z przewijającym się pomarańczowym motywem, uproszczonym logotypem i minimalistycznym wystrojem. Na ekranach LED nie tylko promować będziemy ofertę, ale i opowiadać  o historii firmy i jej produktów – podkreśla Daria Sulgostowska.

W ubiegłym tygodniu firma CCC oficjalnie przejęła klucze do lokalu w Galerii Malta.

Galeria Malta to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych w zachodniej Polsce. Obiektem zarządza firma NEINVER, prowadząca w Polsce również sieć centrów outlet FACTORY oraz parki handlowe Futura.

W portfolio Galerii Malta znajdują się salony niemal wszystkich branż: z ubraniami (m.in. H&M, Reserved, TK Maxx, KappAhl, Diverse, czy Bytom), obuwiem (m.in. Gino Rossi, Kazar, Ecco), kosmetykami (m.in. Douglas, Sephora), biżuterią i akcesoriami (Apart, Yes, Swarovski, Jubitom, Briju, Pandora) czy artykułami wyposażenia wnętrz (Home&You, , Duka, Sleep Planet, czy H&M Home) z segmentu  mid mass - market.

Silną reprezentację Galerii Malta stanowią również marki premium, jak Guess, Tommy Hilfiger, Lacoste, Marc O’Polo, Barbour czy Henri Lloyd.  Ofertę dopełniają liczne punkty usługowe, strefa restauracyjna z atrakcyjnym widokiem na Jezioro Maltańskie oraz market spożywczy „Piotr i Paweł”.  Galeria Malta to także solidna oferta sportowo-rozrywkowa: klub fitness, Poznańska Szkoła Akrobatyki,  klub Malta Squash oraz  dziesięciosalowe Multikino z jedynymi w Poznaniu salami VIP.