13.02.2018

Outlety FACTORY i parki handlowe Futura z 4% wzrostem sprzedaży

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

BIURO JAKO USŁUGA

BIURO JAKO USŁUGA: ELASTYCZNE MIEJSCA PRACY W NIEKTÓRYCH MIASTACH EUROPEJSKICH STANOWIĄ JUŻ PONAD 20% WOLUMENU TRANSAKCJI NAJMU POWIERZCHNI BIUROWYCH

Przedszkole Ala ma kota w Adgar Bit

Już 1 września 2018 r. w budynku Adgar Bit zostanie otwarte dwujęzyczne przedszkole Ala ma kota.

Vorwerk Polska wprowadza się do Argonu

Vorwerk Polska, firma oferująca wysokiej klasy urządzenie wielofunkcyjne Thermomix®, podpisała umowę najmu na 440 m kw. w budynku Argon w kompleksie Alchemia w Gdańsku.

Nowe, większe Medicine w Wola Parku

Sklep w Wola Parku został powiększony o 160 mkw. i zajmuje obecnie 416 mkw.

Centra FACTORY Outlets i Futura Park zanotowały 4% wzrost sprzedaży w 2017 roku. Popularne outlety zlokalizowane są w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie.

W ubiegłym roku, centra NEINVER w pięciu polskich miastach odwiedziło łącznie 16,8 mln klientów, dając łączny wzrost na poziomie ponad 3 %. Poziom komercjalizacji w obiektach sięga 100%.

NEINVER jest drugim największym w Europie operatorem centrów outletowych, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. Firma specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi.

- Doświadczenia NEINVER na siedmiu europejskich rynkach wykorzystujemy w pełni również w Polsce. Od lat stawiamy na ulepszanie doświadczeń zakupowych naszych klientów i  strategiczne zarządzanie portfolio marek. Bez wątpienia, efektem takiego podejścia jest stabilny  wzrost sprzedaży oraz liczby klientów, zarówno w outletach Factory jak i zarządzanych przez nas parkach handlowych – podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Grupa NEINVER zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe.

Na polskim rynku NEINVER obecny jest od 18 lat. W 2002 roku otworzył pierwsze centrum outletowe w kraju – FACTORY Ursus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

FACTORY rozwija ofertę i przyciąga nowych klientów

Centra FACTORY w minionym roku odwiedziło 12,4 mln klientów. Sprzedaż wzrosła o 5%.

-W portfolio outletów, obok popularnych marek z segmentu mid-mass market, przybywa salonów premium, jak Trussardi, Guess i Guess Accessories, Lacoste czy Tommy Hilfiger. Unowocześniamy wnętrza centrów FACTORY i koncentrujemy się na rozwijaniu oferty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – podsumowuje Magdalena Chachulska, asset management director NEINVER.

W ostatnich miesiącach, największą zmianę przechodzi krakowskie FACTORY, gdzie dobiega końca gruntowna przebudowa wnętrz. Nowoczesne przestrzenie z nowymi podłogami, przestronnymi witrynami i przyjaznym oświetleniem będą gotowe w całości już wiosną tego roku. Nową formę zyskają też toalety i pokoje dla rodziców z dziećmi. Powstały również zielone strefy relaksu z punktami do ładowania sprzętu elektronicznego oraz minikino dla najmłodszych.

Od 2 stycznia tego roku, w związku ze zmianami rynkowymi, outlety FACTORY wydłużyły godziny otwarcia w piątki, soboty i niedziele.