13.02.2018

Outlety FACTORY i parki handlowe Futura z 4% wzrostem sprzedaży

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Dział Powierzchni Biurowych Colliers International z nowym rekordem

W 2018 r. Colliers International wynajął łącznie 324 300 mkw. powierzchni biurowej, z czego prawie 175 tys. mkw. w miastach regionalnych. To wynik o 13% lepszy niż w ubiegłym roku, który przyniósł Działowi Powierzchni Biurowych kolejny rekord.

Centra FACTORY Outlets i Futura Park zanotowały 4% wzrost sprzedaży w 2017 roku. Popularne outlety zlokalizowane są w Warszawie, Krakowie i Poznaniu. Parki handlowe Futura znajdują się we Wrocławiu i Krakowie.

W ubiegłym roku, centra NEINVER w pięciu polskich miastach odwiedziło łącznie 16,8 mln klientów, dając łączny wzrost na poziomie ponad 3 %. Poziom komercjalizacji w obiektach sięga 100%.

NEINVER jest drugim największym w Europie operatorem centrów outletowych, a także liderem tego sektora w Hiszpanii i Polsce. Firma specjalizuje się w inwestycjach na rynku nieruchomości, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi.

- Doświadczenia NEINVER na siedmiu europejskich rynkach wykorzystujemy w pełni również w Polsce. Od lat stawiamy na ulepszanie doświadczeń zakupowych naszych klientów i  strategiczne zarządzanie portfolio marek. Bez wątpienia, efektem takiego podejścia jest stabilny  wzrost sprzedaży oraz liczby klientów, zarówno w outletach Factory jak i zarządzanych przez nas parkach handlowych – podkreśla Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Grupa NEINVER zarządza obecnie 15 europejskimi outletami. W fazie rozwoju są kolejne trzy projekty. W portfolio firmy znajdują się również parki i tradycyjne centra handlowe.

Na polskim rynku NEINVER obecny jest od 18 lat. W 2002 roku otworzył pierwsze centrum outletowe w kraju – FACTORY Ursus w Warszawie, dając początek rynkowi centrów wyprzedażowych w Polsce.

FACTORY rozwija ofertę i przyciąga nowych klientów

Centra FACTORY w minionym roku odwiedziło 12,4 mln klientów. Sprzedaż wzrosła o 5%.

-W portfolio outletów, obok popularnych marek z segmentu mid-mass market, przybywa salonów premium, jak Trussardi, Guess i Guess Accessories, Lacoste czy Tommy Hilfiger. Unowocześniamy wnętrza centrów FACTORY i koncentrujemy się na rozwijaniu oferty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku – podsumowuje Magdalena Chachulska, asset management director NEINVER.

W ostatnich miesiącach, największą zmianę przechodzi krakowskie FACTORY, gdzie dobiega końca gruntowna przebudowa wnętrz. Nowoczesne przestrzenie z nowymi podłogami, przestronnymi witrynami i przyjaznym oświetleniem będą gotowe w całości już wiosną tego roku. Nową formę zyskają też toalety i pokoje dla rodziców z dziećmi. Powstały również zielone strefy relaksu z punktami do ładowania sprzętu elektronicznego oraz minikino dla najmłodszych.

Od 2 stycznia tego roku, w związku ze zmianami rynkowymi, outlety FACTORY wydłużyły godziny otwarcia w piątki, soboty i niedziele.