12.02.2018

Komfort i Komfort Łazienki w HOMEPARK Janki

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Mydlarnia u Franciszka w Gemini Park Tychy

Mydlarnia u Franciszka, sieć sklepów oferująca kosmetyki naturalne, dołącza do grona najemców tyskiego Gemini. Nowy najemca zajmie lokal o powierzchni 30 mkw. Otwarcie Gemini Park Tychy już wiosną 2018 roku.

Elektrownia Powiśle elektryzuje najemców

Kolejni najemcy w budynkach biurowych Elektrowni Powiśle. Umowy podpisały ALD Automotive, CI Games i jedną z wiodących marek modowych. Swoje biuro na Powiśle zamierza przenieść także developer inwestycji, White Star Real Estate.

Luksusowe marki w Silesia Outlet

Oferta modowa Silesia Outlet sukcesywnie się powiększa. W gronie najemców znalazło się już wiele atrakcyjnych marek z segmentu fashion, m. in. Guess, Umbro, Pierre Cardin, Vistula i Wólczanka, Lavard, Lancerto, Kazar, Venezia i Unisono.

MAX Premium Burgers w Vis à Vis Warszawa

Centrum handlowe Vis à Vis Warszawa wzbogaci swoją ofertę gastronomiczną. Swój pierwszy w stolicy lokal otworzy szwedzka sieć restauracji MAX Premium Burgers. Do grona najemców dołącza także sieć delikatesów Dębowy Dym.

HOMEPARK Janki przedłuża umowę z siecią sklepów Komfort oraz zyskuje nowego najemcę – Komfort Łazienki. Łączna powierzchnia najmu to ok. 1 400 mkw. Za realizację obu transakcji odpowiadała firma Cushman & Wakefield.

Sieć sklepów Komfort powstała w 1992 roku w Szczecinie i obecnie liczy ponad 130 salonów na terenie całej Polski. Firma oferuje dywany, wykładziny, panele podłogowe, panele drewniane oraz akcesoria do montażu i pielęgnacji podłóg. Salony Komfort Łazienki oferują szeroką gamę produktów do wyposażenia i aranżacji łazienek.

HOMEPARK Janki to galeria mebli i wyposażenia wnętrz zlokalizowana w podwarszawskich Jankach, przy skrzyżowaniu ruchliwych tras na Kraków, Łódź, Wrocław i Katowice. Głównymi najemcami są RTV Euro AGD, Piotr i Paweł, Jula, Empik, Komfort, Living Room, Vox Meble, Belbazaar, Gravitan oraz Rossman. Nieruchomością zarządza BNP Paribas Real Estate Poland.

- Znane marki przyciągają nowych klientów i wzmacniają pozycję rynkową obiektu – mówi Marta Słysz, associate w dziale powierzchni handlowych Cushman & Wakefield.