09.02.2018

Jeszcze więcej mody w ETC Swarzędz

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Zaczyna brakować dostępnej powierzchni w Warszawie

Rekordowo wysoki popyt na powierzchnie biurowe w Warszawie.

New Voice Media zamyka proces komercjalizacji biurowca

Ostatnia wolna powierzchnia w Retro Office House trafiła w ręce firmy New Voice Media. Tym samym wrocławski biurowiec należący do LC Corp SA sukcesem zakończył proces komercjalizacji.

Oferta odzieżowa dla kobiet biznesu w Galerii Północnej

Elegancja, kobiece kroje i dbałość o detale to znaki rozpoznawcze polskiej marki Kossmann. Biznesowa odzież damska autorstwa Iwony Kossmann już od stycznia jest dostępna w sklepie Kocca w Galerii Północnej.

Dział Powierzchni Biurowych Colliers International z nowym rekordem

W 2018 r. Colliers International wynajął łącznie 324 300 mkw. powierzchni biurowej, z czego prawie 175 tys. mkw. w miastach regionalnych. To wynik o 13% lepszy niż w ubiegłym roku, który przyniósł Działowi Powierzchni Biurowych kolejny rekord.

Do grona najemców centrum handlowego ETC Swarzędz, w którym w październiku 2017r. zakończyła się gruntowna modernizacja, dołącza kolejna marka modowa – Tatuum. Sklep tej sieci zostanie otwarty w Swarzędzu po raz pierwszy.

Tatuum to polska marka, która z sukcesem funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. W swojej ofercie posiada odzież i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn, w dwóch głównych kolekcjach: casualowej i wieczorowej. Marka określa swój styl jako klasyczną elegancję, złamaną sportowym luzem. Salon Tatuum w ETC Swarzędz zajmie ponad 86 mkw. i zostanie otwarty
w II kw. bieżącego roku.

– Wsłuchując się uważnie w głosy naszych klientów, nieustannie pracujemy nad tym, by w ETC Swarzędz pojawiały się kolejne, ciekawe marki, których oferta jest bezpośrednią odpowiedzią na ich oczekiwania. Swoją obecnością marka Tatuum zagospodaruje istotną część modowej oferty obiektu, którą już teraz tworzą znane sieci odzieżowe, takie jak Reserved, Diverse, Top Secret, Vistula, Wólczanka czy Medicine. W chwili obecnej prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami  z tego segmentu. Jestem przekonany, że po ich sfinalizowaniu mieszkańcy Swarzędza będą mogli w pełni cieszyć się bogatą i zdywersyfikowaną ofertą modową, w kameralnej i sąsiedzkiej atmosferze do zakupów  – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park, inwestora obiektu.

ETC Swarzędz ma prawie 24 lata bogatej tradycji i jest jednym z najstarszych centrów handlowych w całej Wielkopolsce. Aby po ponad 20 latach nieprzerwanego funkcjonowania dostosować obiekt do aktualnych standardów architektonicznych, jak również do stale rosnących oczekiwań klientów i najemców, pomiędzy lipcem 2016 a październikiem 2017 roku centrum zostało gruntownie zmodernizowane. Dawne trzy pojedyncze budynki zostały połączone w jedną przestrzeń,  z licznymi udogodnieniami dla klientów (w tym osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi), oraz przestronnymi pasażami, umożliwiającymi komfortowe przemieszczanie się po obiekcie.  

ETC Swarzędz po przebudowie  liczy 20 tys. mkw. Na powierzchni tej funkcjonuje 80 lokali handlowo-usługowych, których najemcami są zarówno znane, sieciowe marki, takie jak: Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna, Must Have i wiele innych. Ofertę obiektu uzupełnia klub fitness 2B Active, sala zabaw Kulkids, a także liczne punkty usługowe, m.in. szewc, pralnia, salony sieci komórkowych, Lotto i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.