09.02.2018

Jeszcze więcej mody w ETC Swarzędz

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

MLP Group skomercjalizowało park w Bieruniu w 100%

Firma Auto Partner podpisała aneks zwiększający powierzchnię najmu w parku logistycznym w Bieruniu o ok. 11,5 tys. m kw.

Kolejne debiuty nowych marek w Posnanii

Pięć nowych marek poszerza grono najemców Posnanii. Pierwszy salon w regionie otworzy wkrótce brand e-obuwie, a ofertę żywności gourmet wzbogaci Kraina Serów.

Nowa restauracja na Służewcu Przemysłowym

Meet & Eat w Marynarska Business Park już otwarte

Elektrownia Powiśle rozkwita na wiosnę

Na placu budowy inwestycji Elektrownia Powiśle trwają intensywne prace związane ze zbliżającym się odbiorem technicznym dwóch budynków biurowych. Pierwsi najemcy wprowadzą się do nowej siedziby już w maju i czerwcu br.

Do grona najemców centrum handlowego ETC Swarzędz, w którym w październiku 2017r. zakończyła się gruntowna modernizacja, dołącza kolejna marka modowa – Tatuum. Sklep tej sieci zostanie otwarty w Swarzędzu po raz pierwszy.

Tatuum to polska marka, która z sukcesem funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. W swojej ofercie posiada odzież i akcesoria dla kobiet oraz mężczyzn, w dwóch głównych kolekcjach: casualowej i wieczorowej. Marka określa swój styl jako klasyczną elegancję, złamaną sportowym luzem. Salon Tatuum w ETC Swarzędz zajmie ponad 86 mkw. i zostanie otwarty
w II kw. bieżącego roku.

– Wsłuchując się uważnie w głosy naszych klientów, nieustannie pracujemy nad tym, by w ETC Swarzędz pojawiały się kolejne, ciekawe marki, których oferta jest bezpośrednią odpowiedzią na ich oczekiwania. Swoją obecnością marka Tatuum zagospodaruje istotną część modowej oferty obiektu, którą już teraz tworzą znane sieci odzieżowe, takie jak Reserved, Diverse, Top Secret, Vistula, Wólczanka czy Medicine. W chwili obecnej prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi najemcami  z tego segmentu. Jestem przekonany, że po ich sfinalizowaniu mieszkańcy Swarzędza będą mogli w pełni cieszyć się bogatą i zdywersyfikowaną ofertą modową, w kameralnej i sąsiedzkiej atmosferze do zakupów  – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park, inwestora obiektu.

ETC Swarzędz ma prawie 24 lata bogatej tradycji i jest jednym z najstarszych centrów handlowych w całej Wielkopolsce. Aby po ponad 20 latach nieprzerwanego funkcjonowania dostosować obiekt do aktualnych standardów architektonicznych, jak również do stale rosnących oczekiwań klientów i najemców, pomiędzy lipcem 2016 a październikiem 2017 roku centrum zostało gruntownie zmodernizowane. Dawne trzy pojedyncze budynki zostały połączone w jedną przestrzeń,  z licznymi udogodnieniami dla klientów (w tym osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi), oraz przestronnymi pasażami, umożliwiającymi komfortowe przemieszczanie się po obiekcie.  

ETC Swarzędz po przebudowie  liczy 20 tys. mkw. Na powierzchni tej funkcjonuje 80 lokali handlowo-usługowych, których najemcami są zarówno znane, sieciowe marki, takie jak: Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna, Must Have i wiele innych. Ofertę obiektu uzupełnia klub fitness 2B Active, sala zabaw Kulkids, a także liczne punkty usługowe, m.in. szewc, pralnia, salony sieci komórkowych, Lotto i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.