09.02.2018

Wola Park podsumowuje rok

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

MLP Group skomercjalizowało park w Bieruniu w 100%

Firma Auto Partner podpisała aneks zwiększający powierzchnię najmu w parku logistycznym w Bieruniu o ok. 11,5 tys. m kw.

Kolejne debiuty nowych marek w Posnanii

Pięć nowych marek poszerza grono najemców Posnanii. Pierwszy salon w regionie otworzy wkrótce brand e-obuwie, a ofertę żywności gourmet wzbogaci Kraina Serów.

Nowa restauracja na Służewcu Przemysłowym

Meet & Eat w Marynarska Business Park już otwarte

Elektrownia Powiśle rozkwita na wiosnę

Na placu budowy inwestycji Elektrownia Powiśle trwają intensywne prace związane ze zbliżającym się odbiorem technicznym dwóch budynków biurowych. Pierwsi najemcy wprowadzą się do nowej siedziby już w maju i czerwcu br.

Minione 12 miesięcy było dla Wola Parku czasem intensywnych działań, które ugruntowały dobrą pozycję Centrum wśród obiektów handlowo–rozrywkowych w Warszawie. W Wola Parku pojawiło się 11 nowych sklepów, a 6 salonów przeszło rearanżację i rozbudowę.

Odwiedzający mogą skorzystać z ofert 4 nowych punktów gastronomicznych i 3 nowych punktów usługowych. Łącznie Centrum przedłużyło umowy na około 6000 GLA. Grudzień zakończono z rekordowym 18% wzrostem odwiedzalności. Duży wzrost Klientów odnotowało także kino.

Ubiegły rok był bardzo udany dla Wola Parku zarówno pod względem footfallu, jak i ilości podpisanych umów z najemcami. Ogromnym sukcesem jest dla nas liczba klientów, którzy pomimo budowy II linii metra chętnie nas odwiedzają. Grudzień zakończyliśmy z rekordowym poziomem odwiedzalności. W ostatnim miesiącu 2017 roku próg naszego Centrum przekroczyło aż o 18% więcej osób niż w tym samym czasie w roku ubiegłym. Podpisaliśmy też umowy z nowymi markami premium: Pandora, Kazar i Tous. Łącznie otworzyło się u nas 18 nowych punktów, które cieszą się ogromną popularnością - Dagmara Pozowska, dyrektor centrum handlowego Wola Park

Wola Park dla klientów

Portfolio centrum handlowego powiększyło się o nowe marki z sektora beauty. Do grona najemców dołączyły marki oferujące biżuterię - Ania Kruk i Pandora. Poszerzona została także oferta z sektora kosmetycznego. Centrum powiększyło swoją ofertę o takie znane brandy jak Urban SPA, salon kosmetyczny Elle Manicure, salon fryzjerski Camille Alban czy stoisko z akcesoriami do manicure i pedicure Neonail. Portfolio Wola Parku wzbogaciło się także o sklep z suplementami diety i odżywkami Triceps.pl, sklep Sunlovers - oferujący okulary, torby i akcesoria dla kobiet i mężczyzn oraz salon ceniony na całym świecie za produkty ceramiczne Villeroy&Boch.

2017 rok to także czas remontów lokali w Wola Parku. W tym czasie swoje salony powiększyły trzy marki. Sklep CCC został rozbudowany i obecnie zajmuje ponad dwukrotnie większy metraż. Większą powierzchnię zajął także salon Mohito oraz sklep z asortymentem dla dzieci SMYK. W nowych odsłonach powróciły także sklepy Bytom i Rossmann oraz Time for wax - lider na rynku depilacji woskiem w Polsce. Rearanżacje sprawiły, że lokale nabrały nowego charakteru, a zakupom sprzyja przyjazna atmosfera. 

Coraz więcej najemców powiększa swoje lokale przynajmniej do 100 mkw. Ten trend był mocno zauważalny w minionym roku w naszym centrum. Wiemy już, że powierzchnię najmu planują zwiększyć także kolejni wynajmujący m.in. Diverse i Medicine - Dagmara Pozowska, dyrektor centrum handlowego Wola Park

Warta uwagi jest też powiększająca się oferta gastronomiczna. Pyszne ciasta i torty proponuje Cukiernia Sowa, specjały kuchni francuskiej Piekarnia Vincent, wyroby cukiernicze wytwarzane według włoskiej receptury - Magia d’Italia, a pysze herbaty Czas na herbatę.

Wola Park oferuje kompleksową ofertę usług. Jest nowoczesnym miejscem na mapie Warszawy, w którym można także pracować. To za sprawą działającej strefy co-workingowej. Wspomniana strefa swoją popularność zawdzięcza przyjaznej aranżacji - są w niej wygodne stoły i fotele, oraz wyposażeniu we wszystkie niezbędne sprzęty do pracy takie jak: bezpłatne wifi, ładowarki czy drukarka.