08.01.2018

C&W otworzył w 2017 roku ok. 10 000 mkw. nowych sklepów

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

BIURO JAKO USŁUGA

BIURO JAKO USŁUGA: ELASTYCZNE MIEJSCA PRACY W NIEKTÓRYCH MIASTACH EUROPEJSKICH STANOWIĄ JUŻ PONAD 20% WOLUMENU TRANSAKCJI NAJMU POWIERZCHNI BIUROWYCH

Przedszkole Ala ma kota w Adgar Bit

Już 1 września 2018 r. w budynku Adgar Bit zostanie otwarte dwujęzyczne przedszkole Ala ma kota.

Vorwerk Polska wprowadza się do Argonu

Vorwerk Polska, firma oferująca wysokiej klasy urządzenie wielofunkcyjne Thermomix®, podpisała umowę najmu na 440 m kw. w budynku Argon w kompleksie Alchemia w Gdańsku.

Nowe, większe Medicine w Wola Parku

Sklep w Wola Parku został powiększony o 160 mkw. i zajmuje obecnie 416 mkw.

W 2017 roku marki Green Caffe Nero, TK Maxx, Dla Spania, KappAhl, Newbie, Home&Deco, Good Label, T-Mobile oraz Forever 21 otworzyły ponad 9 800 mkw. powierzchni w 12 sklepach w Polsce.

Za kompleksową obsługę przy każdym z projektów odpowiadał Dział Reprezentacji Najemcy Powierzchni Handlowych międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield.

Wśród największych zrealizowanych projektów należy wymienić otwarcie dwupoziomowego sklepu TK Maxx w Galerii Białej w Białymstoku o powierzchni ponad 1800 mkw. oraz dwupoziomowych sklepów marki Forever21 w warszawskich galeriach handlowych (Złote Tarasy, ponad 1000 mkw. i Galeria Północna, blisko 1700 mkw.), a także jednopoziomowych butików w Krakowie (Serenada Kraków, ponad 1000 mkw.) i Szczecinie (Galaxy Szczecin, ponad 1500 mkw.).

W stolicy, w Galerii Północnej, dział powierzchni handlowych Cushman & Wakefield pośredniczył również w transakcji najmu pierwszego w Polsce należącego do grupy KappAhl sklepu Newbie (71,3 mkw.) oferującego najwyższej jakości odzież dla dzieci i niemowląt. Szwedzka marka odzieży dla całej rodziny także dołączyła do najemców (ponad 760 mkw.) tej nowo otwartej warszawskiej galerii. Natomiast w Krakowie w centrum handlowym Serenada swoje sklepy otworzyły Home&Deco (ponad 750 mkw.) i Good Label (ponad 500 mkw.).

– Roczne wydatki polskiego konsumenta w ostatnich dwóch latach wzrosły o ok. 6-7%. Oznacza to, że nasze społeczeństwo jest coraz bardziej świadome, a struktura wydatków zaczyna przypominać tę dla krajów o wyższym stopniu zamożności. Możemy to zaobserwować w liczbie oraz profilu marek debiutujących na polskim rynku, a także liczbie otwieranych znanych już sklepów. Forever21 to dobry przykład zrównoważonej ekspansji nowej marki w Polsce. Sklepy tej amerykańskiej sieci odzieżowej są otwierane w kolejnych centrach handlowych, a rosnące zainteresowanie jej produktami sprawia, że klient ten decyduje się na najem dużych powierzchni – powiedziała Lucyna Śliż, Associate, Dyrektor ds. rozwoju działu powierzchni handlowych,  Cushman & Wakefield.