08.01.2018

Spaces wchodzi do Polski

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

20% wzrost obrotów w Gemini Park Bielsko-Biała

Ponad 20% wzrost obrotów i 8% wzrost odwiedzalności w stosunku do ubiegłego roku, 22 nowe marki i 10 przedłużonych umów – tak Gemini Park Bielsko-Biała podsumowuje 2017 rok.

C&W pośredniczy w transakcji najmu w Centrum Królewska

Fundacja Polska Bezgotówkowa, zajmująca się rozbudową sieci akceptacji kart płatniczych w Polsce, podpisała umowę najmu 265 mkw. powierzchni biurowej w budynku Centrum Królewska w Warszawie.

Dachser rozrasta się w Sosnowcu

Operator logistyczny zwiększył wynajmowaną powierzchnię magazynową w Śląskim Centrum Logistycznym w Sosnowcu do 8.520 m.kw. Dachser przedłużył jednocześnie umowę najmu na kolejnych siedem lat.

Prawie 3,5 miliona klientów w ciągu 3,5 miesiąca

Galeria Północna podsumowuje pierwszy kwartał swojej działalności.

Globalna sieć oferująca rozwiązania z obszaru elastycznego miejsca pracy i co-workingu, będąca częścią grupy IWG (właściciel marki Regus), otwiera biuro w Warszawie w budynku Centrum Marszałkowska.

Spaces – globalny koncept wywodzący się z Holandii, oferujący rozwiązania z obszaru elastycznego miejsca pracy i co-workingu, wynajął 4 200 mkw. powierzchni w Centrum Marszałkowska. Warszawa będzie tym samym pierwszą lokalizacją tej sieci w Polsce. W procesie negocjowania warunków najmu Spaces doradzali eksperci JLL, a w kwestiach prawnych – kancelaria Baker & McKenzie. Dewelopera - BBI Development – reprezentowało CBRE i kancelaria adwokacka Markowska – Materla.

– Spaces oferuje miejsca pracy dedykowane zarówno start-upom, małym, lokalnym firmom oraz przedstawicielom międzynarodowych korporacji, którzy poszukują miejsc do kreatywnej pracy. Działamy wszędzie tam, gdzie rozwija się innowacyjny biznes, dlatego zdecydowaliśmy się na wejście do Warszawy. To miasto o ogromnym potencjale, tętniące życiem, wspierające rozwój sektorów kreatywnych i z bogatą ofertą biurową, kulturalną oraz usługową – komentuje Klaus Koponen, Spaces.

Spaces, wywodząca się z Amsterdamu sieć, działa obecnie w 25 krajach na 6 kontynentach. Oferuje elastyczne przestrzenie biurowe dostosowane do specyficznych potrzeb swoich klientów, którzy mogą wynająć zarówno biurko na godziny, salę spotkań, jak i większe moduły biurowe dostępne w formule 24/7. Wszystkie biura charakteryzują się nowoczesnym, wspierającym komfort pracy designem i są podzielone na strefy umożliwiające pracę w skupieniu, spotkania biznesowe czy wspólne posiłki z innymi użytkownikami przestrzeni biurowej.

– Wyjątkowa lokalizacja Centrum Marszałkowska na przecięciu dwóch linii metra dobrze wpisuje się w specyficzne potrzeby i filozofię Spaces z grupy Regus. Nasza inwestycja jest realizowana z myślą o polskich i międzynarodowych firmach poszukujących nie tylko nowoczesnych i elastycznych miejsc do pracy, ale również przestrzeni, które w naturalny sposób zachęcają do networkingu, pomagają nawiązywać nowe relacje biznesowe. Uzupełnienie portfolio naszego projektu o innowacyjny koncept Spaces to dobra wiadomość dla wszystkich najemców Centrum Marszałkowska – komentuje Michał Skotnicki z BBI Development.

Centrum Marszałkowska to projekt biurowo–handlowy klasy A+ zlokalizowany w samym centrum Warszawy, u zbiegu ulic Marszałkowskiej i Świętokrzyskiej, na skrzyżowaniu dwóch linii metra i zaledwie kilka minut od galerii sztuki, Filharmonii Narodowej, kina czy stołecznych kawiarni i restauracji. Budynek powstanie na miejscu Spółdzielczego Domu Handlowego „Sezam” będącego jednym z elementów wielkiego przedsięwzięcia architektonicznego Ściany Wschodniej. Część kompleksu stanowi starannie zrewitalizowany przez inwestora pasaż miejski im. Witolda Rowickiego dyrygenta, kompozytora i wieloletniego dyrektora artystycznego Filharmonii Narodowej.

Centrum Marszałkowska będzie oferować ponad 13 500 mkw. nowoczesnej powierzchni biurowej oraz ok. 3 000 mkw. powierzchni handlowej do wynajęcia.