17.05.2017

KappAhl wybiera Galerię Północną

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Nie bój się nowego biura

Trzech liderów rynku środowiska pracy – Hays, Kinnarps i Skanska opublikowało obszerny materiał na temat polskich doświadczeń dotyczących wdrażania koncepcji Activity-Based Working (ABW).

Drogeria Hebe wzmacnia sektor beauty w Galerii Tarnovia

Od 7 lipca br. odwiedzający Galerię Tarnovia mogą korzystać z bogatej oferty kosmetycznej nowego salonu Hebe.

Większe Pepco w Atrium Mosty

Odzieżowo-wnętrzarski dyskont zwiększył wynajmowaną powierzchnię aż o 80 procent, prezentując produkty odzieżowe i akcesoria do domu w nowej odsłonie.

MLP Group podkręca tempo komercjalizacji powierzchni

W pierwszej połowie br. MLP Group podpisało 11 umów, dotyczących wynajęcia łącznie 97,8 tys. mkw. powierzchni magazynowej. To taka wielkość jaka została skomercjalizowana w całym minionym roku.

Do największych najemców pierwszego wielkopowierzchniowego centrum handlowego na Białołęce dołączyła szwedzka sieć KappAhl.

Obok salonu z odzieżą damską, męską i dziecięcą, KappAhl otworzy w Galerii Północnej także pierwszy w Polsce, samodzielny sklep z kolekcją ubrań oraz akcesoriów dla dzieci i niemowląt – Newbie.

Kolejna znana marka odzieżowa dołączyła do najemców Galerii Północnej. Szwedzka sieć KappAhl jest obecna w Polsce od 1999 roku i w tym czasie stała się synonimem modnej, klasycznej odzieży dla całej rodziny. Obok kolekcji w standardowych rozmiarach, firma zasłynęła także efektownymi ubraniami dla pań plus size oraz wysokiej jakości odzieżą dla dzieci i niemowląt. W ostatnim czasie sieć przeszła restrukturyzację i z wielką rozwagą dokonuje wyboru lokalizacji dla swoich nowych salonów. W Galerii Północnej powstanie jeden z największych sklepów KappAhl w Warszawie,  salon o powierzchni ponad 910 mkw.

Przez wzgląd na swoją lokalizację Galeria Północna będzie obiektem przyjaznym zarówno młodym, aktywnym klientom, jak i rodzinom z dziećmi. Zależy nam na globalnym podejściu do klienta, duży nacisk stawiamy na dywersyfikację marek, aby każdy członek rodziny mógł u nas znaleźć coś ciekawego – zarówno podczas zakupów, posiłku w strefie food court, jak i w ramach przestrzeni do relaksu - powiedziała Justyna Markiewicz, Reatil Leasing Director, GTC. Jest nam niezmiernie miło, że sieć KappAhl zlokalizuje swój salon właśnie w Galerii Północnej, a do tego chce z nami rozwijać także nowy koncept butiku dla dzieci. Świadczy to o zaufaniu i podobnym spojrzeniu na kwestię biznesu. Jestem pewien, że szwedzka sieć doskonale uzupełni ofertę Galerii Północnej, a odzież i dodatki oferowane pod markami KappAhl i Newbie spotkają się z ogromnym zainteresowaniem klientów.

Obok kolekcji dla dorosłych i młodzieży, klienci sieci KappAhl doceniają także wysokiej jakości ubranka dla niemowląt i dzieci, sprzedawane pod marką Newbie. Odzież wykonana jest ze 100% bawełny ekologicznej i dostępna w rozmiarach od 44 do 128 cm. W związku z popularnością marki Newbie wśród rodziców, sieć KappAhl podjęła decyzję o stworzeniu osobnych butików z odzieżą dla najmłodszych. Pierwszy w Polsce samodzielny sklep Newbie o powierzchni 71,3 mkw. powstanie właśnie w Galerii Północnej.

Współpraca z Galerią Północną to pierwsza tak znacząca inwestycja w Polsce na przestrzeni ostatnich kilku lat. Marka KappAhl ma już ugruntowaną pozycję na rynku, klienci cenią zarówno jakość i krój naszych ubrań, jak i prężnie działający program lojalnościowy, umożliwiający zakupy po okazyjnych cenach. Teraz wchodzimy do Polski z nowym konceptem skierowanym do rodziców. Ubranka i akcesoria Newbie były do tej pory dostępne we wszystkich sklepach KappAhl i w sklepie internetowym. Spotkały się z bardzo dobrymi opiniami rodziców, dlatego w Galerii Północnej powstanie pierwszy w Polsce butik pod marką Newbie. Wierzymy, że tak nowoczesne, otwarte na rodziny centrum handlowe będzie idealną lokalizacją dla nowego przedsięwzięcia – powiedziała Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager firmy KappAhl.

W transakcji najmu firmie GTC, inwestorowi Galerii Północnej, doradzali eksperci Cushman & Wakefield.