17.05.2017

KappAhl wybiera Galerię Północną

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

MLP Group skomercjalizowało park w Bieruniu w 100%

Firma Auto Partner podpisała aneks zwiększający powierzchnię najmu w parku logistycznym w Bieruniu o ok. 11,5 tys. m kw.

Kolejne debiuty nowych marek w Posnanii

Pięć nowych marek poszerza grono najemców Posnanii. Pierwszy salon w regionie otworzy wkrótce brand e-obuwie, a ofertę żywności gourmet wzbogaci Kraina Serów.

Nowa restauracja na Służewcu Przemysłowym

Meet & Eat w Marynarska Business Park już otwarte

Elektrownia Powiśle rozkwita na wiosnę

Na placu budowy inwestycji Elektrownia Powiśle trwają intensywne prace związane ze zbliżającym się odbiorem technicznym dwóch budynków biurowych. Pierwsi najemcy wprowadzą się do nowej siedziby już w maju i czerwcu br.

Do największych najemców pierwszego wielkopowierzchniowego centrum handlowego na Białołęce dołączyła szwedzka sieć KappAhl.

Obok salonu z odzieżą damską, męską i dziecięcą, KappAhl otworzy w Galerii Północnej także pierwszy w Polsce, samodzielny sklep z kolekcją ubrań oraz akcesoriów dla dzieci i niemowląt – Newbie.

Kolejna znana marka odzieżowa dołączyła do najemców Galerii Północnej. Szwedzka sieć KappAhl jest obecna w Polsce od 1999 roku i w tym czasie stała się synonimem modnej, klasycznej odzieży dla całej rodziny. Obok kolekcji w standardowych rozmiarach, firma zasłynęła także efektownymi ubraniami dla pań plus size oraz wysokiej jakości odzieżą dla dzieci i niemowląt. W ostatnim czasie sieć przeszła restrukturyzację i z wielką rozwagą dokonuje wyboru lokalizacji dla swoich nowych salonów. W Galerii Północnej powstanie jeden z największych sklepów KappAhl w Warszawie,  salon o powierzchni ponad 910 mkw.

Przez wzgląd na swoją lokalizację Galeria Północna będzie obiektem przyjaznym zarówno młodym, aktywnym klientom, jak i rodzinom z dziećmi. Zależy nam na globalnym podejściu do klienta, duży nacisk stawiamy na dywersyfikację marek, aby każdy członek rodziny mógł u nas znaleźć coś ciekawego – zarówno podczas zakupów, posiłku w strefie food court, jak i w ramach przestrzeni do relaksu - powiedziała Justyna Markiewicz, Reatil Leasing Director, GTC. Jest nam niezmiernie miło, że sieć KappAhl zlokalizuje swój salon właśnie w Galerii Północnej, a do tego chce z nami rozwijać także nowy koncept butiku dla dzieci. Świadczy to o zaufaniu i podobnym spojrzeniu na kwestię biznesu. Jestem pewien, że szwedzka sieć doskonale uzupełni ofertę Galerii Północnej, a odzież i dodatki oferowane pod markami KappAhl i Newbie spotkają się z ogromnym zainteresowaniem klientów.

Obok kolekcji dla dorosłych i młodzieży, klienci sieci KappAhl doceniają także wysokiej jakości ubranka dla niemowląt i dzieci, sprzedawane pod marką Newbie. Odzież wykonana jest ze 100% bawełny ekologicznej i dostępna w rozmiarach od 44 do 128 cm. W związku z popularnością marki Newbie wśród rodziców, sieć KappAhl podjęła decyzję o stworzeniu osobnych butików z odzieżą dla najmłodszych. Pierwszy w Polsce samodzielny sklep Newbie o powierzchni 71,3 mkw. powstanie właśnie w Galerii Północnej.

Współpraca z Galerią Północną to pierwsza tak znacząca inwestycja w Polsce na przestrzeni ostatnich kilku lat. Marka KappAhl ma już ugruntowaną pozycję na rynku, klienci cenią zarówno jakość i krój naszych ubrań, jak i prężnie działający program lojalnościowy, umożliwiający zakupy po okazyjnych cenach. Teraz wchodzimy do Polski z nowym konceptem skierowanym do rodziców. Ubranka i akcesoria Newbie były do tej pory dostępne we wszystkich sklepach KappAhl i w sklepie internetowym. Spotkały się z bardzo dobrymi opiniami rodziców, dlatego w Galerii Północnej powstanie pierwszy w Polsce butik pod marką Newbie. Wierzymy, że tak nowoczesne, otwarte na rodziny centrum handlowe będzie idealną lokalizacją dla nowego przedsięwzięcia – powiedziała Agnieszka Skrybant-Jaworska, Country Manager firmy KappAhl.

W transakcji najmu firmie GTC, inwestorowi Galerii Północnej, doradzali eksperci Cushman & Wakefield.