12.05.2017

Stokrotka rozrasta się w MLP Lublin

ZOBACZ WIĘCEJ

Komercjalizacja

Black Friday w Posnanii

Posnania dla swoich Klientów przygotowała kilkaset rabatów, z których będzie można skorzystać przez cały weekend.

CCC i Martes Sport w Tkalni

Nowo powstające centrum handlowo-rozrywkowe w Pabianicach powiększa się o kolejne znane marki, które zajmą niemal 2000 mkw. powierzchni handlowej w obiekcie.

Colliers International komercjalizuje Plac Unii City Shopping

Colliers International, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, została wyłącznym doradcą i agentem komercjalizującym powierzchnię handlową i biurową Placu Unii City Shopping w Warszawie, należącym do funduszu zarządzanego przez Invesco Real Estate.

Knight Frank wprowadza restauracje Meating Point do biur i galerii handlowych

Nowy koncept gastronomiczny otworzy swój lokal o powierzchni 400 m kw. w Bałtyckim Centrum Biznesu w Gdańsku. Restauracja planuje także otwarcie kolejnych placówek w największych miastach regionalnych. Knight Frank, agent wyłączny, reprezentuje najemcę w procesie wynajmu.

Firma zarządzająca siecią supermarketów spożywczych powiększy wynajmowaną powierzchnię w MLP Lublin o ok. 5,7 tys. m kw.

Termin dostarczenia planowany jest na listopad br. W efekcie Stokrotka będzie korzystała z łącznie 11,9 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej w parku logistycznym należącym do MLP Group.

Stokrotka Sp. z o.o., stanowiąca część detaliczną Grupy Kapitałowej Emperia, podpisała umowę z MLP Group dotyczącą zwiększenia wynajmowanej nowoczesnej powierzchni w parku logistycznym MLP Lublin o dodatkowe 5,7 tys. mkw. Z tego nieco ponad 100 mkw. przeznaczone będzie na cele biurowe. W ramach zawartego porozumienia przygotowane zostaną także dodatkowe miejsca parkingowe dla TIR-ów oraz samochodów osobowych. Dostarczenie zamówionej powierzchni planowane jest na listopad br.

Stokrotka jest klientem MLP Group od blisko dwóch lat. Do parku logistycznego MLP Lublin wprowadziła się pod koniec 2015 r. Obecnie korzysta z około 6 tys. mkw. powierzchni magazynowo-biurowej. Po przekazaniu dodatkowych obiektów powierzchnia wykorzystywana przez sieć handlową zwiększy się do łącznie około 11,9 tys. mkw. Z tego 11,3 tys. mkw. przeznaczone będzie na potrzeby magazynowe, a 0,6 tys. mkw. na cele biurowe.

 - Stokrotka zdecydowała się na zwiększenie powierzchni magazynowej w ramach realizacji opcji zawartej w trakcie podpisywania pierwszej umowy. To potwierdza, że zakres świadczonych przez nas usług jest dobrze dopasowany do potrzeb najemcy - podkreśliła Agnieszka Góźdź, Head of Leasing Department MLP Group S.A.

Obecnie sieć Stokrotki liczy ponad 350 supermarketów i marketów zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych w całym kraju. Planowane są kolejne otwarcia.