• empirias
  • knight frank
  • prch
  • cbre
  • corees
  • sodexo
  • mdd
  • apa
  • geodetic
  • walter
  • nai
  • strabag
  • rics
  • ifma
  • pfrn
  • kape
  • prfm
  • gp2
  • kols
  • kinnarps
  • integrator
  • okin
  • pakar service
  • ela
  • pfszn
  • pzn
  • wisag
  • fmsolutions
  • fever guard
08.05.2020

Największa sieć outletów w Polsce powraca z nowym obiektem

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Certyfikat LEED Platinum dla Business Garden Wrocław II

Vastint otrzymał certyfikaty LEED Platinum dla sześciu budynków drugiego etapu Business Garden we Wrocławiu.

Pałac Młodziejowskiego (Miodowa 10) w Warszawie zmienia właściciela

FFA Real Estate Ltd., działając w imieniu spółki celowej MIDOLUX 2 SA, ogłasza zakup zabytkowego Pałacu Młodziejowskiego, położonego w sercu Starego Miasta w Warszawie.

Polska liderem wartości inwestycji w Europie Środkowo-Wschodniej, ale Czechy nas gonią

W I kwartale 2020 roku łączny kapitał ulokowany w nieruchomościach komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej wyniósł 4,25 mld euro.

Skyliner – 10 metrów do szczytu!

Biurowiec Skyliner osiągnął już 185 metrów wysokości, co oznacza, że do docelowej wysokości pozostało jedynie 10 metrów prac konstrukcyjnych.

Największa sieć outletów w Polsce, zarządzana przez NEINVER, została w poniedziałek ponownie otwarta dla klientów - z nowym obiektem w portfolio.

Do centrów FACTORY w Krakowie, Poznaniu oraz warszawskim Annopolu i Ursusie, dołączyło FACTORY Gliwice. We wszystkich outletach zadbano o najwyższe procedury bezpieczeństwa i kompleksową ofertę zakupową. Operatorem obiektów jest NEINVER, lider rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugi, największy operator tego segmentu w Europie.

Nad przygotowaniem do ponownego otwarcia zespół NEINVER pracował zdalnie przez minione półtora miesiąca, konsultując planowane rozwiązania ze specjalistami GIS, partnerami biznesowymi oraz innymi uczestnikami rynku. Kompleksowy zestaw zasad i procedur, wdrożonych w każdym z pięciu obiektów, ma zapewnić klientom bezpieczne zakupy, a pracownikom salonów outletowych i firm serwisowych – bezpieczeństwo w pracy.

- Dużym wyzwaniem dla funkcjonowania naszych outletów w nowej rzeczywistości jest zachowanie wszelkich standardów sanitarnych, przy możliwie najmniejszym uszczerbku dla pozytywnych doświadczeń zakupowych. To bardzo wymagające zadanie dla wszystkich zespołów pracujących nad sprawnym funkcjonowaniem każdego z centrów. Dlatego stawiamy na ścisłą i odpowiedzialną współpracę sprzedawców z pracownikami firm serwisowych i administracją obiektów – mówi Bożena Gierszewska – Mroziewicz, Country Head NEINVER w Polsce.

Wszystkie centra FACTORY zostały zdezynfekowane przed otwarciem w przestrzeniach wspólnych i te działania są regularnie powtarzane w ciągu dnia - w miejscach najbardziej ryzykownych, jak klamki, poręcze, przyciski, toalety, czy punkty kasowe. Przy wejściach oraz w toaletach umieszczone zostały płyny dezynfekujące dla klientów, a także automaty, w których kupić można maseczkę, rękawiczki czy płyn do dezynfekcji. Przy każdym wejściu pracownicy ochrony kontrolują liczbę osób, znajdujących się w obiekcie, jak również stosowanie się do zaleceń dotyczących maseczek i rękawiczek. Zamknięte zostały place zabaw, kina dla dzieci, strefy restauracyjne czy strefy wypoczynkowe. Restauracje i kawiarnie pracują tylko sprzedając na wynos.

- Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi najemcami i dla nich przygotowaliśmy specjalny przewodnik dotyczący procedur sanitarnych, jak również współpracy z klientem w tym szczególnym czasie. Specjaliści VM przygotowali również poradnik dotyczący rozmieszczenia oferty w sklepach, by z jednej strony dobrze go wyeksponować, a z drugiej dopełnić najwyższych standardów bezpieczeństwa. Uważnie obserwujemy rynek i będziemy reagować na zmieniające się modele zachowań zakupowych wśród klientów – mówi Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER w Polsce.

Na każdej witrynie sklepowej umieszczone zostały informacje dot. liczby klientów, którzy mogą znajdować się wewnątrz. W całym obiekcie wyznaczone zostały też bezpieczne strefy odległości.

FACTORY Gliwice debiutuje na Górnym Śląsku

Klienci outletów na Górnym Śląsku od poniedziałku mogą zrobić zakupy w FACTORY Gliwice, które zastąpiło otwarty w marcu 2019 roku Silesia Outlet. To obecnie piąte centrum tej marki w kraju i pierwsze na Śląsku. Obiekt został włączony do sieci najpopularniejszych obiektów tego formatu w Polsce i odtąd korzystać będzie z synergii działań w obszarze zarządzania i najmu NEINVER, zyskując większą rozpoznawalność wśród partnerów biznesowych w całej Europie.

Śląski outlet został już zaopatrzony w nowe nośniki identyfikacji wizualnej na zewnątrz i w samym obiekcie. W najbliższym sezonie FACTORY Gliwice dołączy do globalnych kampanii reklamowych, które NEINVER realizuje w sześciu krajach europejskich. Właścicielami obiektu są NEINVER oraz Nuveen Real Estate.

Sieć FACTORY to obecnie pięć centrów outlet, zlokalizowanych w Warszawie (FACTORY Ursus i FACTORY Annopol), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na 87 400 m² powierzchni handlowej outlety gromadzą prawie 500 salonów outletowych znanych marek lokalnych i międzynarodowych, z segmentu premium i mid-mass market oraz restauracje i kawiarnie. Operatorem obiektów jest NEINVER.