29.01.2019

Doskonały wynik Kazimierz Office Center w certyfikacji BREEAM In-use

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Drugi etap Business Garden Poznań oddany do użytku

Najnowsze poznańskie biurowce firmy Vastint Poland otrzymały pozwolenie na użytkowanie. Zespół budynków biurowo-usługowych oraz garaż wielopoziomowy zostały wybudowane w ramach drugiego etapu Business Garden.

IMMOFINANZ zwiększa metraż planowanego STOP SHOP Siedlce do ponad 14.000 m kw.

STOP SHOP Siedlce to aktualnie największy projekt deweloperski firmy w Polsce, a po jego wybudowaniu będzie też największym parkiem handlowym pod marką STOP SHOP.

BIK sprzedaje dwa parki logistyczne za ok. 90 mln zł

Biuro Inwestycji Kapitałowych podpisało przedwstępne umowy sprzedaży Śląskiego Centrum Logistycznego w Sosnowcu oraz Centrum Logistycznego Kraków II. Finalizacja obu transakcji opiewających łącznie na blisko 21 mln euro netto, planowana jest do 28 czerwca br.

Wrocław goni Kraków. Ponad 200 tys. mkw. biur w budowie

Wrocławski rynek biurowy intensywnie się rozwija. W 2018 r. istniejąca powierzchnia biurowa przekroczyła tam 1 mln mkw. – to drugi wynik wśród miast regionalnych zaraz po Krakowie. W realizacji pod koniec roku znajdowało się 212 tys. mkw. biur.

Biurowiec Kazimierz Office Center w Krakowie utrzymał dotychczasowy poziom „Excellent” w kategoriach „Asset Performance” oraz „Building Management” w ramach certyfikatu BREEAM In-Use.

To najwyższa ocena przyznana do tej pory obiektom biurowym w systemie BREEAM In-Use w Krakowie. Zarządcą budynku jest BNP Paribas Real Estate Poland.

Certyfikat BREEAM In-Use jest jednym z najbardziej wiarygodnych narzędzi mierzenia jakości budynków komercyjnych w Polsce i Europie, powszechnie stosowanym przez inwestorów oraz deweloperów. Podczas oceniania brane są pod uwagę różne aspekty działalności obiektu w kontekście ochrony zasobów naturalnych, m.in.: jakość środowiska wewnętrznego, efektywność energetyczna, dostępność środków transportu miejskiego, materiały budowlane, zarządzanie eksploatacją budynku czy gospodarką wodną i odpadami. Corocznemu procesowi certyfikacji podlegają m.in. budynki biurowe, handlowe, przemysłowe czy mieszkalne.

W 2017 roku Kazimierz Office Center po raz pierwszy otrzymał certyfikat BREEAM In-Use - z wynikiem „Excellent” w kategoriach „Asset Performance” oraz „Building Management”. Tegoroczna certyfikacja, podobnie jak i jej poprzednie edycje, zakończyła się przyznaniem krakowskiemu biurowcowi drugiej najwyższej z możliwych ocen w obu kategoriach. Za realizację całego procesu odpowiadały BNP Paribas Real Estate Poland oraz firma Go4It.

Zarządzanie budynkiem według procedur i wytycznych zgodnych z normami środowiskowymi, przy zachowaniu najwyższych standardów służy proekologicznemu podejściu do budynku oraz przekłada się na lepszą efektywność kosztów opłat eksploatacyjnych, co stanowi dodatkowy atut w zakresie wynajmu powierzchni biurowej

Magdalena Ruta z GLL Real Estate Partners, który jest właścicielem budynku

Spośród wszystkich certyfikowanych obiektów biurowych na terenie Krakowa w systemie  BREEAM In-Use  tylko dwa z nich  mogą pochwalić się oceną „Excellent”.

Jesteśmy dumni z tego, że kolejny rok z rzędu, dzięki zarządzaniu budynkiem zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, otrzymaliśmy jedną z najwyższych ocen

Małgorzata Sęk, Senior Property Manager w BNP Paribas Real Estate Poland

Kazimierz Office Center zlokalizowany jest sąsiedztwie Galerii Kazimierz i Mostu Kotlarskiego, u zbiegu ulic Podgórskiej i Gęsiej. Biurowiec oferuje ponad 16.000 metrów kwadratowych nowoczesnych biur na wynajem rozmieszczonych na pięciu kondygnacjach. W standardzie znajdują się m.in. podwieszane sufity, podnoszone podłogi, BMS, HVAC, nowoczesne systemy telekomunikacyjne gwarantujące efektywną aranżację biur oraz wygodę pracy. Do dyspozycji najemców pozostaje również podziemny parking mieszczący ponad 200 miejsc parkingowych.