29.01.2019

Doskonały wynik Kazimierz Office Center w certyfikacji BREEAM In-use

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Mokotowski amfiteatr z pozwoleniem na budowę i z generalnym wykonawcą

W III kwartale 2019 r. rozpoczną się prace przy ogólnodostępnym amfiteatrze zlokalizowanym przy ul. Konstruktorskiej 11 na Biznesowym Mokotowie.

Biurowy Wrocław powiększy się w tym roku o kolejne 100 tys. mkw.

Według raportu firmy Cresa, zasoby powierzchni biurowej we Wrocławiu wzrosły o ponad 13%. W pierwszych trzech miesiącach br. do użytku oddano tylko City Forum: City One, jednak w tym roku ukończonych zostanie tam 9 budynków biurowych.

Zastosowanie drewna w przestrzeni biurowej

Drewno to materiał stawiający sporo wyzwań, jednak jego estetyka, ekologiczne walory i prestiż, jaki wnosi, warte są rozważenia. O tym, jak je zaadaptować, opowie Bartosz Trzop, założyciel pracowni Trzop Architekci.

W Warszawie rośnie najwięcej wież w Europie

Biurowe wieże, które utworzą w Warszawie nowy hub biurowy są najtrudniejszymi z dotychczasowych realizacji deweloperów.

Biurowiec Kazimierz Office Center w Krakowie utrzymał dotychczasowy poziom „Excellent” w kategoriach „Asset Performance” oraz „Building Management” w ramach certyfikatu BREEAM In-Use.

To najwyższa ocena przyznana do tej pory obiektom biurowym w systemie BREEAM In-Use w Krakowie. Zarządcą budynku jest BNP Paribas Real Estate Poland.

Certyfikat BREEAM In-Use jest jednym z najbardziej wiarygodnych narzędzi mierzenia jakości budynków komercyjnych w Polsce i Europie, powszechnie stosowanym przez inwestorów oraz deweloperów. Podczas oceniania brane są pod uwagę różne aspekty działalności obiektu w kontekście ochrony zasobów naturalnych, m.in.: jakość środowiska wewnętrznego, efektywność energetyczna, dostępność środków transportu miejskiego, materiały budowlane, zarządzanie eksploatacją budynku czy gospodarką wodną i odpadami. Corocznemu procesowi certyfikacji podlegają m.in. budynki biurowe, handlowe, przemysłowe czy mieszkalne.

W 2017 roku Kazimierz Office Center po raz pierwszy otrzymał certyfikat BREEAM In-Use - z wynikiem „Excellent” w kategoriach „Asset Performance” oraz „Building Management”. Tegoroczna certyfikacja, podobnie jak i jej poprzednie edycje, zakończyła się przyznaniem krakowskiemu biurowcowi drugiej najwyższej z możliwych ocen w obu kategoriach. Za realizację całego procesu odpowiadały BNP Paribas Real Estate Poland oraz firma Go4It.

Zarządzanie budynkiem według procedur i wytycznych zgodnych z normami środowiskowymi, przy zachowaniu najwyższych standardów służy proekologicznemu podejściu do budynku oraz przekłada się na lepszą efektywność kosztów opłat eksploatacyjnych, co stanowi dodatkowy atut w zakresie wynajmu powierzchni biurowej

Magdalena Ruta z GLL Real Estate Partners, który jest właścicielem budynku

Spośród wszystkich certyfikowanych obiektów biurowych na terenie Krakowa w systemie  BREEAM In-Use  tylko dwa z nich  mogą pochwalić się oceną „Excellent”.

Jesteśmy dumni z tego, że kolejny rok z rzędu, dzięki zarządzaniu budynkiem zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, otrzymaliśmy jedną z najwyższych ocen

Małgorzata Sęk, Senior Property Manager w BNP Paribas Real Estate Poland

Kazimierz Office Center zlokalizowany jest sąsiedztwie Galerii Kazimierz i Mostu Kotlarskiego, u zbiegu ulic Podgórskiej i Gęsiej. Biurowiec oferuje ponad 16.000 metrów kwadratowych nowoczesnych biur na wynajem rozmieszczonych na pięciu kondygnacjach. W standardzie znajdują się m.in. podwieszane sufity, podnoszone podłogi, BMS, HVAC, nowoczesne systemy telekomunikacyjne gwarantujące efektywną aranżację biur oraz wygodę pracy. Do dyspozycji najemców pozostaje również podziemny parking mieszczący ponad 200 miejsc parkingowych.