19.12.2018

Ekrany LED Signage w branży real estate

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Biurowy Wrocław powiększy się w tym roku o kolejne 100 tys. mkw.

Według raportu firmy Cresa, zasoby powierzchni biurowej we Wrocławiu wzrosły o ponad 13%. W pierwszych trzech miesiącach br. do użytku oddano tylko City Forum: City One, jednak w tym roku ukończonych zostanie tam 9 budynków biurowych.

Zastosowanie drewna w przestrzeni biurowej

Drewno to materiał stawiający sporo wyzwań, jednak jego estetyka, ekologiczne walory i prestiż, jaki wnosi, warte są rozważenia. O tym, jak je zaadaptować, opowie Bartosz Trzop, założyciel pracowni Trzop Architekci.

W Warszawie rośnie najwięcej wież w Europie

Biurowe wieże, które utworzą w Warszawie nowy hub biurowy są najtrudniejszymi z dotychczasowych realizacji deweloperów.

Design, który kształtuje dobre nawyki. Jak zaprojektować biuro w duchu Zero Waste?

Zero Waste to jeden z najgorętszych i najbardziej rozwojowych trendów związanych ze współczesnym stylem życia. W biurze odnosi się nie tylko do oszczędzania papieru.

Pod kontrolą i z pakietem korzyści.

Nowoczesne technologie do wyświetlania obrazu z kategorii Digital Signage znajdują coraz szersze zastosowanie także w branży real estate. Klasyczne ekrany LFD (Large Format Display) są już obecne w dużej części nowoczesnych centrów handlowych. W większości stanowią element wyposażenia biurowców oraz obiektów komercyjnych, pełniąc funkcję marketingową i informacyjną. Wraz z rozwojem technologii LED do łask zaczynają powracać także nowoczesne ekrany oparte na diodach, które oferują bardzo wysoką jakość wyświetlanego obrazu i praktycznie nieograniczone możliwości, jeżeli chodzi o kształt czy wielkość ekranów.

Ekran w pełni dopasowany


Jednym z głównych wyróżników technologii LED Signage jest konstrukcja wyświetlaczy oparta na kabinetach, dzięki którym łączenia między poszczególnymi panelami nie są widoczne. Jednolita powierzchnia ekranu pozwala na szerokie wykorzystanie tej technologii w projektowaniu wnętrz i elewacji budynków. Daje to projektantom oraz twórcom treści niesamowite pole do tworzenia wtapiających się w strukturę budynku, niespotykanych do tej pory instalacji. Wysoka jakość emitowanego obrazu o rozdzielczości UHD możliwa jest dzięki zastosowaniu niewielkiej diody i małego rozstawu pikseli (Pixel Pitch). Przykładowo Pixel Pitch w przypadku rozwiązań LED Signage od Samsung wynosi zaledwie 1,26 mm.
Technologia ta została wykorzystana m.in. do stworzenia nowoczesnej ściany wizyjnej w studiu Polsatu Sport. Jest to najbardziej zaawansowana tego typu instalacja w Polsce, a także w Europie Środkowo-Wschodniej. Ekran, który potrafi wyświetlać obraz o rozdzielczości 4 UHD i łącznej liczbie 33 mln pikseli, ma ponad 24 m długości i 3 m wysokości. Konstrukcja została zbudowana w oparciu o 1728 modułów LED IF015H marki Samsung.
LED Signage wpisuje się idealnie także w jeden z dominujących obecnie trendów w architekturze i projektowaniu, czyli minimalizm. Dzięki technologii bazującej na kabinetach ekrany można łatwo wpasować w praktycznie każdą przestrzeń, niezależnie czy jest to zakrzywiona elewacja budynku, czy ultranowoczesne lobby hotelowe. Wykorzystanie technologii LED sprawia, że obiekt nie tylko zyskuje wizualnie, ale spełnia też funkcje informacyjne i reklamowe, co jest niezwykle istotne z punktu widzenia właścicieli szukających rozwiązań do maksymalizacji przychodów ze swoich inwestycji.




Pod kontrolą i z pakietem korzyści

Kolejnym ważnym aspektem z punktu widzenia właścicieli budynków jest możliwość szybkiej i łatwej aktualizacji treści wyświetlanej na ekranach LED. Zdalne zarządzanie urządzeniami przy pomocy rozwiązania Samsung MagicINFO pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze oraz dostarczyć odbiorcom zawsze aktualne treści, nawiązujące do trwającej promocji, pory dnia czy nawet warunków atmosferycznych panujących za oknem.
Decydując się na inwestycję w technologię LED, warto myśleć o niej nie tylko jako o zaawansowanych ekranach, ale przede wszystkim jako narzędziu do transformacji biznesu. Ekrany LED pozwalają w atrakcyjny sposób dotrzeć do potencjalnego odbiorcy i zwiększyć przychody ze sprzedaży. Jest to szczególnie istotne, z uwagi na to, że obecnie jedną z najliczniejszych grup konsumentów są milenialsi, którzy przyzwyczajeni są do ciekawych treści podawanych w atrakcyjnej formie.