29.06.2018

Galeria Północna wśród międzynarodowych finalistów konkursu ICSC Solal Marketing Awards

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Najnowsza galeria na Śląsku z coraz mocniejszą pozycją

Gemini Park Tychy umacnia swoją regionalną pozycję i z miesiąca na miesiąc notuje coraz większą liczbę klientów. Już blisko 50 proc. odwiedzających obiekt to osoby spoza samych Tychów.

Biurowiec Infinity w sercu Wrocławia na starcie!

Infinity to nowoczesny projekt biurowy realizowany wspólnie przez Avestus Real Estate i European Property Investors Special Opportunities 4 (EPISO 4), fundusz zarządzany przez Tristan Capital Partners.

Doroczna Konferencja Nieruchomości Komercyjnych w Polsce

Na kwitnącym rynku nieruchomości nie brakuje wyzwań, z którymi musimy się mierzyć każdego dnia. Porozmawiajmy o nich, a także o szansach, które otwierają się przed nami.

Fińska sieć przestrzeni coworkingowych UMA Workspace wkracza na polski rynek

Fiński gracz na rynku nieruchomości – Technopolis, rozwijający sieć przestrzeni coworkingowych w największych miastach krajów nordyckich i regionu Morza Bałtyckiego, otwiera swoje biuro w Polsce.

Pierwszy nowoczesny obiekt handlowy oddany do użytku w Warszawie od ponad dekady, wniósł na rynek nowe standardy dotyczące architektury, połączenia funkcji handlowej i rozrywkowej czy wpisania w potrzeby lokalnych klientów.

Otwarcie Galerii Północnej było jednym z najważniejszych retailowych wydarzeń 2017 roku w Polsce. Dotychczasowa działalność Galerii Północnej została doceniona także przez międzynarodowe grono ekspertów konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Warszawskie centrum dołączyło do finalistów prestiżowego projektu i już we wrześniu powalczy o najwyższe wyróżnienie w dwóch kategoriach.

ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe europejskie nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). W konkursie zostają wyłonione najciekawsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie. Co roku w ramach ośmiu kategorii konkursowych napływają setki zgłoszeń, które oceniane są przez międzynarodowe grono ekspertów. Projekty, które przechodzą do grona finalistów wyznaczają nowe standardy jakości i zmieniają spojrzenie na wyzwania, jakie stawia przed marketingiem branża retail.

Decyzją jury Galeria Północna rywalizuje o nagrodę główną w dwóch kategoriach – Grand Opening/Expansion/Refurbishment, w której zgłoszone zostały działania inaugurujące działalność pierwszej galerii handlowej na Białołęce oraz w kategorii Footfal Activation, w której zaprezentowane zostały działania marketingowe podjęte przez Galerię Północną w związku z nową ustawą zakazująca
w Polsce handlu w niedzielę.

ICSC Solal Marketing Awards to niezwykła okazja do zaprezentowania naszych działań na forum europejskim oraz stanięcia do rywalizacji z najbardziej kreatywnymi, innowacyjnymi i ciekawymi projektami marketingowymi, jakie zostały zrealizowane w obiektach handlowych w minionym roku. Już sam fakt otrzymania nominacji do nagrody jest dużym wyróżnieniem. Tym bardziej, że w tym roku zgłoszeń było około 200, a do finału zakwalifikowane zostały obydwa złożone przez nas projekty – podsumowuje Emilia Szkudlarek, dyrektor marketingu Galerii Północnej. Pierwszy rok działalności nowego obiektu jest zawsze bardzo intensywny, a nam dodatkowych wyzwań dostarczyło choćby wprowadzenie regulacji dotyczących ograniczenia handlu w niedzielę. Szeroko zakrojone działania marketingowe, niestandardowe rozwiązani komunikacyjne i potencjał obiektu sprawiły, że staliśmy się nie tylko wygodną destynacją zakupową dla mieszkańców północno-wschodnich rejonów Warszawy, ale też chętnie wybieraną przestrzenia rozrywkową. Pokazały to choćby nasze weekendowe animacje w ogrodzie na dachu, dostępne także w niehandlowe niedziele czy wysoka frekwencja w strefie kibica. Mam nadzieję, że jury konkursu także doceni ten fakt.

Zwycięscy tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards zostaną ogłoszeni pod koniec września podczas Retail Innovation Forum w Amsterdamie.