29.06.2018

Galeria Północna wśród międzynarodowych finalistów konkursu ICSC Solal Marketing Awards

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Drugi etap Business Garden Poznań oddany do użytku

Najnowsze poznańskie biurowce firmy Vastint Poland otrzymały pozwolenie na użytkowanie. Zespół budynków biurowo-usługowych oraz garaż wielopoziomowy zostały wybudowane w ramach drugiego etapu Business Garden.

IMMOFINANZ zwiększa metraż planowanego STOP SHOP Siedlce do ponad 14.000 m kw.

STOP SHOP Siedlce to aktualnie największy projekt deweloperski firmy w Polsce, a po jego wybudowaniu będzie też największym parkiem handlowym pod marką STOP SHOP.

BIK sprzedaje dwa parki logistyczne za ok. 90 mln zł

Biuro Inwestycji Kapitałowych podpisało przedwstępne umowy sprzedaży Śląskiego Centrum Logistycznego w Sosnowcu oraz Centrum Logistycznego Kraków II. Finalizacja obu transakcji opiewających łącznie na blisko 21 mln euro netto, planowana jest do 28 czerwca br.

Wrocław goni Kraków. Ponad 200 tys. mkw. biur w budowie

Wrocławski rynek biurowy intensywnie się rozwija. W 2018 r. istniejąca powierzchnia biurowa przekroczyła tam 1 mln mkw. – to drugi wynik wśród miast regionalnych zaraz po Krakowie. W realizacji pod koniec roku znajdowało się 212 tys. mkw. biur.

Pierwszy nowoczesny obiekt handlowy oddany do użytku w Warszawie od ponad dekady, wniósł na rynek nowe standardy dotyczące architektury, połączenia funkcji handlowej i rozrywkowej czy wpisania w potrzeby lokalnych klientów.

Otwarcie Galerii Północnej było jednym z najważniejszych retailowych wydarzeń 2017 roku w Polsce. Dotychczasowa działalność Galerii Północnej została doceniona także przez międzynarodowe grono ekspertów konkursu ICSC Solal Marketing Awards. Warszawskie centrum dołączyło do finalistów prestiżowego projektu i już we wrześniu powalczy o najwyższe wyróżnienie w dwóch kategoriach.

ICSC Solal Marketing Awards to najważniejsze i najbardziej prestiżowe europejskie nagrody w branży marketingu centrów handlowych. Organizatorem konkursu jest Międzynarodowa Rada Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centers). W konkursie zostają wyłonione najciekawsze i najbardziej efektywne działania marketingowe realizowane przez centra handlowe w Europie. Co roku w ramach ośmiu kategorii konkursowych napływają setki zgłoszeń, które oceniane są przez międzynarodowe grono ekspertów. Projekty, które przechodzą do grona finalistów wyznaczają nowe standardy jakości i zmieniają spojrzenie na wyzwania, jakie stawia przed marketingiem branża retail.

Decyzją jury Galeria Północna rywalizuje o nagrodę główną w dwóch kategoriach – Grand Opening/Expansion/Refurbishment, w której zgłoszone zostały działania inaugurujące działalność pierwszej galerii handlowej na Białołęce oraz w kategorii Footfal Activation, w której zaprezentowane zostały działania marketingowe podjęte przez Galerię Północną w związku z nową ustawą zakazująca
w Polsce handlu w niedzielę.

ICSC Solal Marketing Awards to niezwykła okazja do zaprezentowania naszych działań na forum europejskim oraz stanięcia do rywalizacji z najbardziej kreatywnymi, innowacyjnymi i ciekawymi projektami marketingowymi, jakie zostały zrealizowane w obiektach handlowych w minionym roku. Już sam fakt otrzymania nominacji do nagrody jest dużym wyróżnieniem. Tym bardziej, że w tym roku zgłoszeń było około 200, a do finału zakwalifikowane zostały obydwa złożone przez nas projekty – podsumowuje Emilia Szkudlarek, dyrektor marketingu Galerii Północnej. Pierwszy rok działalności nowego obiektu jest zawsze bardzo intensywny, a nam dodatkowych wyzwań dostarczyło choćby wprowadzenie regulacji dotyczących ograniczenia handlu w niedzielę. Szeroko zakrojone działania marketingowe, niestandardowe rozwiązani komunikacyjne i potencjał obiektu sprawiły, że staliśmy się nie tylko wygodną destynacją zakupową dla mieszkańców północno-wschodnich rejonów Warszawy, ale też chętnie wybieraną przestrzenia rozrywkową. Pokazały to choćby nasze weekendowe animacje w ogrodzie na dachu, dostępne także w niehandlowe niedziele czy wysoka frekwencja w strefie kibica. Mam nadzieję, że jury konkursu także doceni ten fakt.

Zwycięscy tegorocznej edycji konkursu ICSC Solal Marketing Awards zostaną ogłoszeni pod koniec września podczas Retail Innovation Forum w Amsterdamie.