23.05.2018

Największy salon CCC w Europie powstał w Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Tétris rozwija skrzydła w Afryce: nowa siedziba Nokii

Praktyczne podejście i śmiały design. Nokia to kolejny projekt Tétris z zakresu aranżacji wnętrz w RPA, po realizacjach biur m.in. dla NBA, Lexisnexis, Seriti, Tyme, Ascendis Health, Allergan, JLL czy AIG.

Mindspace Koszyki od kuchni. O tworzeniu przestrzeni co-workingowych

Mindspace Koszyki, najbardziej designerska powierzchnia coworkingowa w Warszawie, odkrywa kulisy swojej budowy.

Dlaczego firmy technologiczne wynajmują elastyczne biura?

O podejściu firm IT do przestrzeni biurowej oraz ow spółpracy Microsoft i Spaces, które we wrześniu otwiera pierwsze biuro w Polsce, opowiada Martijn Roordink – współzałożyciel i dyrektor generalny Spaces.

Globalworth Poland przejmuje od EPP zarządzanie częścią własnego portfela

GPRE Property Management to nowo powstała spółka w ramach Globalworth Poland, która jest odpowiedzialna za kompleksowe usługi zarządzania właścicielskiego.

Grupa CCC właśnie otworzyła swój flagowy sklep w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce - Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie.

Jest to największy salon w całej sieci obuwniczej CCC. Dla klientów zostało udostępnione 2 500 mkw. powierzchni sprzedaży znajdującej się na dwóch poziomach. Jesienią planowane jest otwarcie trzeciej kondygnacji, na której znajdzie się m.in. Centrum Rekrutacyjno-Szkoleniowe. Sklep CCC w DT WSJ jest 950 salonem sieci obecnej już w 20 krajach.

CCC posiada salony flagowe niemal w każdej stolicy kraju, gdzie prowadzi działalność, m.in. w Berlinie, Budapeszcie, Pradze, Sofii, Moskwie czy Bukareszcie. Są to prestiżowe lokalizacje w centrach handlowych lub przy dużych traktach komunikacyjnych w centrum miasta, a DT WSJ właśnie taką prestiżową lokalizacją jest. Flagowe sklepy posiadają tam marki takie jak ZARA, H&M czy TK MAXX.
- Planowaliśmy otworzyć swój warszawski salon jesienią – powierzchnię przejęliśmy dopiero na początku lutego i właśnie wtedy rozpoczęliśmy prace adaptacyjne. Zależało nam jednak, aby sklep w DT WSJ działał jak najszybciej, ponieważ po pierwsze od dawna brakowało nam flagowej lokalizacji w stolicy kraju, z którego pochodzi marka CCC, a po drugie ulica Marszałkowska to jedna z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych w Polsce. To otwarcie jest dla nas kolejnym krokiem w konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju sieci CCC, która liczy już 950 lokalizacji - mówi Karol Semik, dyrektor ds. rozwoju CCC.

Sklep CCC został otwarty w tzw. nowym koncepcie Premium, który jest obecnie wprowadzany do całej sieci. Wejście do sklepu jest szersze niż dotychczas, posiada w pełni przeszkloną witrynę i cyfrowe ekrany LED, które natychmiast zwracają na siebie uwagę przechodniów. Wchodząc do sklepu widzimy centralny chodnik z liniowym oświetleniem, które sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne „pokoje” w sklepie. Kasa, umieszczona jest, nie jak do tej pory z boku, ale na końcu sklepu. Cały salon podzielony jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Taki system pozwala na uporządkowanie i skierowanie klienta od razu do produktów, których szuka. Umieszczone w sklepie ekrany LED informują o producencie oraz karcie rabatowej CCC. Kontent jest być spersonalizowany i dedykowany na dany rynek, region lub sklep. Kolorystyka wnętrza jest stonowana z neutralną paletą barw, tak, żeby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie są głównie metalowe, a te stanowiące trzon przezierne, co nadaje całości lekkości oraz utrzymuje minimalistyczny design.

- Rynek handlu detalicznego ciągle się zmienia i my jako CCC musimy inwestować w rozwój, żeby nadążyć za tymi zmianami i iść naprzód. Nowy koncept sklepowy ma nam w tym pomóc. Większa przestrzeń to większe możliwości ekspozycji, inny wybór asortymentu, a także większy komfort zakupowy dla klientów. Takie powierzchnie salonu obuwniczego to dziś wyjątek w branży, w której dominują raczej butikowe koncepty, ale CCC zawsze idzie po więcej -  mówi Jakub Grzelak, dyrektor ds. inwestycji CCC.

W nowej inwestycji CCC w DT WSJ powstanie także centrum rekrutacyjno-szkoleniowe, które ma odpowiedzieć na zwiększone potrzeby marki w pozyskiwaniu personelu sklepowego w czasach dynamicznego rozwoju całej sieci.
Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC w kraju i za granicą wynosi obecnie ponad 550 tys. m kw. i liczy 950 sklepów, w tym ponad połowę za granicą. Grupa CCC obecna jest łącznie w 20 krajach (17 offline i 12 online). Na dzień 31 marca 2018 roku zatrudniała ponad 13 000 pracowników.