23.05.2018

Największy salon CCC w Europie powstał w Warszawie

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Innowacje, które zapewnią prywatność w każdym biurze

Szklane przestrzenie biurowe stały się nieodłącznym elementem nowoczesnych firm. Jednak szkło, które zapewnia elegancki i ponadczasowy wygląd, pozbawia pracowników poczucia prywatności. Z pomocą przychodzą innowacyjne technologie.

Rola liderów z Polski w branży nowoczesnych usług dla biznesu

23 listopada odbyła się debata organizowana przez redakcję Business Services Magazine (dawniej Outsourcing Magazine). Spotkanie przeznaczone dla przedstawicieli branży nowoczesnych usług dla biznesu, zgromadziło blisko 20 uczestników.

Rise.pl z kolejną powierzchnią biurową w Krakowie

Firma Rise.pl, jeden z krajowych liderów na rynku biur serwisowanych i pracowni coworkingowych, wprowadzi się do kolejnego obiektu na terenie Krakowa.

Grupa CCC właśnie otworzyła swój flagowy sklep w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce - Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie.

Jest to największy salon w całej sieci obuwniczej CCC. Dla klientów zostało udostępnione 2 500 mkw. powierzchni sprzedaży znajdującej się na dwóch poziomach. Jesienią planowane jest otwarcie trzeciej kondygnacji, na której znajdzie się m.in. Centrum Rekrutacyjno-Szkoleniowe. Sklep CCC w DT WSJ jest 950 salonem sieci obecnej już w 20 krajach.

CCC posiada salony flagowe niemal w każdej stolicy kraju, gdzie prowadzi działalność, m.in. w Berlinie, Budapeszcie, Pradze, Sofii, Moskwie czy Bukareszcie. Są to prestiżowe lokalizacje w centrach handlowych lub przy dużych traktach komunikacyjnych w centrum miasta, a DT WSJ właśnie taką prestiżową lokalizacją jest. Flagowe sklepy posiadają tam marki takie jak ZARA, H&M czy TK MAXX.
- Planowaliśmy otworzyć swój warszawski salon jesienią – powierzchnię przejęliśmy dopiero na początku lutego i właśnie wtedy rozpoczęliśmy prace adaptacyjne. Zależało nam jednak, aby sklep w DT WSJ działał jak najszybciej, ponieważ po pierwsze od dawna brakowało nam flagowej lokalizacji w stolicy kraju, z którego pochodzi marka CCC, a po drugie ulica Marszałkowska to jedna z najczęściej odwiedzanych ulic handlowych w Polsce. To otwarcie jest dla nas kolejnym krokiem w konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju sieci CCC, która liczy już 950 lokalizacji - mówi Karol Semik, dyrektor ds. rozwoju CCC.

Sklep CCC został otwarty w tzw. nowym koncepcie Premium, który jest obecnie wprowadzany do całej sieci. Wejście do sklepu jest szersze niż dotychczas, posiada w pełni przeszkloną witrynę i cyfrowe ekrany LED, które natychmiast zwracają na siebie uwagę przechodniów. Wchodząc do sklepu widzimy centralny chodnik z liniowym oświetleniem, które sprawia, że klienci przechodzą przez przestrzeń podzieloną na poszczególne „pokoje” w sklepie. Kasa, umieszczona jest, nie jak do tej pory z boku, ale na końcu sklepu. Cały salon podzielony jest na sekcje produktowe, m.in. damską, męską, dziecięcą, sportową i akcesoriów. Taki system pozwala na uporządkowanie i skierowanie klienta od razu do produktów, których szuka. Umieszczone w sklepie ekrany LED informują o producencie oraz karcie rabatowej CCC. Kontent jest być spersonalizowany i dedykowany na dany rynek, region lub sklep. Kolorystyka wnętrza jest stonowana z neutralną paletą barw, tak, żeby widoczny był flagowy pomarańczowy kolor marki. W celu uzyskania świeżego i współczesnego wyglądu, meble w sklepie są głównie metalowe, a te stanowiące trzon przezierne, co nadaje całości lekkości oraz utrzymuje minimalistyczny design.

- Rynek handlu detalicznego ciągle się zmienia i my jako CCC musimy inwestować w rozwój, żeby nadążyć za tymi zmianami i iść naprzód. Nowy koncept sklepowy ma nam w tym pomóc. Większa przestrzeń to większe możliwości ekspozycji, inny wybór asortymentu, a także większy komfort zakupowy dla klientów. Takie powierzchnie salonu obuwniczego to dziś wyjątek w branży, w której dominują raczej butikowe koncepty, ale CCC zawsze idzie po więcej -  mówi Jakub Grzelak, dyrektor ds. inwestycji CCC.

W nowej inwestycji CCC w DT WSJ powstanie także centrum rekrutacyjno-szkoleniowe, które ma odpowiedzieć na zwiększone potrzeby marki w pozyskiwaniu personelu sklepowego w czasach dynamicznego rozwoju całej sieci.
Łączna powierzchnia sieci sprzedaży CCC w kraju i za granicą wynosi obecnie ponad 550 tys. m kw. i liczy 950 sklepów, w tym ponad połowę za granicą. Grupa CCC obecna jest łącznie w 20 krajach (17 offline i 12 online). Na dzień 31 marca 2018 roku zatrudniała ponad 13 000 pracowników.