09.03.2018

Cindy Crawford twarzą wiosennej kampanii marki Reserved

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Nowa siedziba na 20-lecie firmy ESPES

500 mkw. części produkcyjnej, 160 mkw. powierzchni biurowej oraz 70 mkw. części socjalnej – tak będzie wyglądał nowy budynek firmy ESPES, który powstaje z okazji 20-lecia spółki.

Spowolnienie aktywności inwestycyjnej na rynku nieruchomości komercyjnych w Europie

Wg Savills, w I połowie br. wolumen transakcji inwestycyjnych na europejskim rynku nieruchomości komercyjnych wyniósł ponad 97 mld euro.

Globalworth osiąga 135% wzrost przychodu operacyjnego netto (NOI)

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy tego roku Globalworth, wiodący inwestor nieruchomości biurowych w Europie Środkowej i Wschodniej, zwiększył rozmiar swojego portfolio w Rumunii i Polsce do 920,000 mkw. powierzchni najmu brutto.

Ghelamco Poland wyróżnione tytułem Office Trendsetter of the Year w rankingu Book of Lists

Firma Ghelamco Poland otrzymała prestiżową nagrodę w dorocznym rankingu biznesowym „Book of Lists”.

Polska firma odzieżowa LPP w ubiegłym roku zaskoczyła wszystkich stawiając, w jesiennej kampanii Reserved, na modelkę światowego formatu Kate Moss. Tym razem twarzą kolekcji na sezon wiosna lato 2018 została Cindy Crawford.

Reserved to najszybciej rozwijająca się marka gdańskiej firmy odzieżowej LPP, w której portfolio znajdują się również tak znane brandy jak Mohito, Cropp, House czy Sinsay. Sklepy flagowej marki znajdują się obecnie w 20 krajach Europy i Bliskiego Wschodu. W 2017 roku salony Reserved miały swój spektakularny debiut na ulicach handlowych dwóch modowych stolic Europy – Berlina i Londynu. W tym roku flagowa marka będzie dostępna na kolejnych zagranicznych rynkach: w Izraelu, Kazachstanie i Słowenii.

- Jesteśmy dumni, że jako jedyna polska firma odzieżowa, konsekwentnie wzmacniamy swoją obecność na rynku Europy Środkowo-Wschodniej, Europy Zachodniej, Rosji oraz Bliskiego Wschodu - mówi Marek Piechocki, Prezes LPP - Międzynarodowa kampania z udziałem Cindy Crawford jest częścią naszej strategii, w której kładziemy nacisk na zwiększenie rozpoznawalności naszej flagowej marki Reserved. Jej produkty cieszą się już dziś uznaniem klientów w Europie i poza jej granicami.

Wielkim wydarzeniem ubiegłego roku było otwarcie sklepu Reserved na kultowej Oxford Street w Londynie, któremu towarzyszyła kampania z ikoną mody Kate Moss. Pod koniec roku w świątecznej reklamie marki udział wzięły czołowe top modelki i modele: Irina Shayk, Adwoa Aboah, Jordan Dunn i Jon Kortajarena. Tym razem w promowaniu kolekcji wiosenno-letniej 2018 firma LPP postawiła na ikonę świata modelingu - Cindy Crawford.

- Wybór top modelki na nową twarz marki to nie przypadek. Koncept kampanii  nawiązuje do estetyki lat 80., czyli okresu, w którym kariera Crawford nabierała największego tempa. Ona sama zaś awansowała na ikonę amerykańskiej mody. W najnowszej kampanii nostalgicznie wracamy do czasów „power woman” i lat 80. Ich kwintesencją w modzie jest niepodważalnie Cindy Crawford. Gwiazda w wiosennej kampanii  Reserved  utożsamia zmysłowość i kobiecość przekornie podkreślone poprzez zdrowy dystans do siebie. Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk tak, by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy – mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Kampania „I LOVE YOU CINDY” z Cindy Crawford w roli głównej, to nawiązanie do złotej ery boomboxów, lakierów do włosów i słynnych telefonów ‘’cegieł’’. Przeniesie ona wszystkich na słoneczne, amerykańskie przedmieścia z lat 80. ubiegłego wieku. Bohaterami wideo „I love you Cindy”, poza pierwszoplanową Cindy Crawford, będą również Dacre Montgomery – bohater serialu Stranger Things oraz Eric Roberts – brat aktorki Julie Roberts. Start kampanii zaplanowany jest na 15 marca br. Materiały z kampanii będzie można śledzić pod oficjalnym tagiem # iLoveYouCindy.