23.02.2018

JLL doradcą Zalando w procesie poszukiwania terenu inwestycyjnego

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Przygotuj się na przybycie tłumów!

Chcąc utrzymać odpowiedni poziom czystości w toalecie, należy pamiętać o tym, aby urządzenia w niej zainstalowane były proste w obsłudze, a jednocześnie wykonane z dobrej jakości materiałów.

Wystartowała budowa nowej siedziby CTDI

Panattoni Europe, lider rynku nieruchomości przemysłowych w Europie rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Park Warsaw South.

OFF Piotrkowska Center włącza nowe technologie

Firma OPG Property Professionals, zarządzająca projektem deweloperskim i komercjalizacją OFF Piotrkowska Center w Łodzi, zapisuje kolejny rozdział w bogatej historii dawnej fabryki bawełny Franciszka Ramischa.

Bitwy Warszawskiej Business Center z certyfikatem BREEAM

Kompleks biurowy Bitwy Warszawskiej Business Center uzyskał certyfikat BREEAM IN-USE na poziomie Very Good w częściach Asset Performance i Building Management.

Zalando Lounge uruchomi centrum logistyczne o powierzchni 130 tys. mkw. koło Olsztynka. Pracę znajdzie tam nawet 500 osób. Deweloperem obiektu będzie firma Hillwood.

„Szeroko zakrojone działania inwestycyjne Zalando w naszym kraju potwierdzają doskonałą kondycję branży e-commerce. Globalni gracze chętnie wybierają Polskę ze względu na lokalizację, coraz lepszy poziom infrastruktury, atrakcyjne stawki czynszowe i bogatą bazę potencjalnych pracowników. Tak było i tym razem. Zalando Lounge zdecydowało się na Olsztynek ze względu na dostęp do atrakcyjnie zlokalizowanych gruntów inwestycyjnych, potencjał lokalnego rynku pracy, a także dostęp do dróg ekspresowych S51 i S7. Ekspansja gigantów handlu elektronicznego generuje również dynamiczny rozwój polskiego sektora magazynowego,który w 2017 r. zanotował rekordowy popyt”, komentuje Tomasz Olszewski, Dyrektor Działu Powierzchni Magazynowo – Przemysłowych JLL  Europie Środkowo – Wschodniej.

Eksperci z JLL reprezentowali Zalando w procesie poszukiwania odpowiednio zlokalizowanego terenu inwestycyjnego.

„Projekt wymagał szczegółowej analizy wielu lokalizacji na dużym obszarze Polski, zarówno pod kątem zgodności z wymaganiami klienta, jak i weryfikacji możliwości dostarczenia obiektu wraz z infrastrukturą na czas. Nadzorowi podlegał także proces przygotowywania nieruchomości do inwestycji. Ważnym czynnikiem przy ustaleniu listy wybranych nieruchomości, przy tak napiętym harmonogramie, była także przychylność władz lokalnych – dodaje Marta Staśkowska, land development coordinator, JLL.

Zalando Lounge z około 15 mln zarejestrowanych klientów działa na 12 rynkach europejskich. Klub oferuje wyłączny dostęp do 2 500 marek z rabatami do 80% i uzupełnia ofertę Zalando Fashion Store o specjalne kampanie sprzedażowe dostępne przez ograniczony czas, skierowane do klientów szukających doskonałego stosunku jakości do ceny.