13.02.2018

Gniezno z nowym projektem handlowym

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Panattoni Europe ukończył pierwszy obiekt Central European Logistics Hub

Obiekt BTS o powierzchni 79 tys. m kw. z własną bocznicą kolejową powstał w Łodzi, na terenie największego w Polsce kompleksu dystrybucyjnego Central European Logistics Hub.

Ostatni kamień węgielny pod Alchemią

5 kwietnia wmurowano kamień węgielny pod budynek Neon, ostatni etap kompleksu biznesowego Alchemia powstającego w Gdańsku.

Warbud głównym wykonawcą prac przy ArtN

Spółka celowa Grupy Capital Park – ArtN Sp. z o.o. – wyłoniła głównego wykonawcę projektu rewitalizacji dawnej fabryki Norblina na warszawskiej Woli.

Rośnie atrakcyjność Łodzi

Według najnowszego raportu firmy doradczej Cresa „Occupier Economics: Rynek biurowy w Łodzi w 2017 roku” współczynnik absorpcji* w tym mieście osiągnął w zeszłym roku rekordowy wynik – 55.500 m kw.

Postępuje budowa i komercjalizacja nowego obiektu handlowego w Gnieźnie. Na powierzchni blisko 2 tys. m kw. Pasażu Gniezno znajdzie miejsce m.in. pierwszy w mieście salon Smyk oraz jeden z pierwszych sklepów sieci Dealz w Polsce.

Inwestor obiektu, N Group Development Sp. z o.o. planuje otwarcie obiektu już jesienią tego roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Pasaż Gniezno zlokalizowany zostanie przy ul. Gdańskiej w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Gniezno oraz sklepu Castorama. To ważne punkty handlowe na mapie miasta, a nowy obiekt uzupełni ich ofertę o nowe sklepy, które staną się dodatkowym magnesem dla klientów. Tenant mix Pasażu Gniezno stworzą salony liderów rynku w swoich kategoriach, wśród nich m.in. sieć specjalistycznych sklepów dla dzieci Smyk z salonem o powierzchni 500 mkw. Będzie to pierwszy sklep marki w Gnieźnie.

- Obecność naszego sklepu w Pasażu Gniezno to kolejny krok Grupy Smyk, który zbliża nas do klientów w mniejszych miastach i jest elementem szerszej strategii rozwoju Firmy. Mieszkańcy Gniezna już wkrótce będą mogli cieszyć się z szerokiej oferty dostępnej dla naszych klientów – mówi Marek Janeczko, członek zarządu Grupy Smyk.

Na lokalizację swojego sklepu w gnieźnieńskim obiekcie zdecydowała się także wchodząca na polski rynek sieć Dealz. Marka z ogromnym sukcesem działa w Irlandii, Francji i Hiszpanii oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland i oferuje szeroki asortyment produktów przemysłowych, akcesoriów domowych i dekoracyjnych, artykuły drogeryjno-kosmetyczne oraz spożywcze w bardzo konkurencyjnych cenach. W Pasażu Gniezno otworzy salon o powierzchni 607 mkw.

Kolejny swój salon w mieście otworzy także polska sieć RTV Euro AGD działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego, gospodarstwa domowego i RTV, która w Pasażu Gniezno zajmie lokal o powierzchni 510 mkw.

Zainteresowanie najemców nowym projektem nie słabnie, obecnie trwają rozmowy z najemcami zainteresowanymi zajęciem ostatniego wolnego lokalu o powierzchni ponad 200 mkw., który wpisze się w strukturę tworzonego tenant mixu i stworzy kompleksową ofertę handlową Pasażu Gniezno, zapewniając klientom możliwość zrobienia wygodnych zakupów w jednym miejscu. Dogodne usytuowanie obiektu i przepływ konsumentów zapewniający wysoką odwiedzalność to doskonałe rozwiązanie dla najemców poszukujących atrakcyjnych lokalizacji z dużym potencjałem.

- Niewielkie formaty handlowe cieszą się dużą popularnością zarówno wśród konsumentów jak i najemców. Przy odpowiednio skonstruowanym tenant mixie optymalnie dopełniają ofertę funkcjonujących w okolicy obiektów handlowych i pozwalają szybko i wygodnie zaspokoić potrzeby zakupowe klientów. Poprzez dobór najemców w Pasażu Gniezno chcemy wypełnić niszę istniejącą na lokalnym rynku, a jednocześnie umożliwić najemcom zaistnienie w atrakcyjnej i dynamicznie rozwijającej się przestrzeni rynku obiektów handlowych w mniejszych miastach - mówi Jan Wciślak, associate director BOIG.