06.12.2017

FACTORY Warszawa Ursus w portfolio Neptun

ZOBACZ WIĘCEJ

Inwestycje

Największy salon CCC w Europie powstał w Warszawie

Grupa CCC właśnie otworzyła swój flagowy sklep w jednej z najbardziej prestiżowych lokalizacji w Polsce - Domach Towarowych Wars Sawa Junior w Warszawie.

Częstochowskie bulwary Warty odżyją

Częstochowianie zyskają nowe miejsce, w którym będą mogli wypoczywać. Przy Galerii Jurajskiej, tuż nad rzeką Wartą, powstaje właśnie miejski ogród z terenami rekreacyjnymi. Jego otwarcie zaplanowano na 1 czerwca.

Equator IV z pozwoleniem na użytkowanie i zarządcą

Spółka Karimpol Polska wybrała firmę PORREAL Polska na zarządcę nowo wybudowanego biurowca Equator IV przy Alejach Jerozolimskich 100.

Nowy SMART Outlet Center w Bydgoszczy

Otwarcie SMART Outlet Center w Bydgoszczy już 26 maja. SMART Outlet Center to jedyny tego typu obiekt w województwie kujawsko-pomorskim.

Neptun – spółka joint venture firm NEINVER i TH Real Estate, sfinalizowała zakup warszawskiego centrum za 79,7 mln €. Daje to początkową stopę dochodu netto na poziomie 6,33%.

FACTORY Ursus zostało kupione od IRUS European Retail Property Fund. Na powierzchni handlowej, liczącej 19 593 m2, centrum gromadzi 103 salony outletowe, takich marek, jak: Nike, Adidas, Reebok, Tommy Hilfiger, United Colors of Benetton i Calvin Klein. Factory Ursus jest oddalone 10 km od ścisłego centrum Warszawy. To odległość niespełna 30 minut jazdy samochodem dla 2,1 miliona osób.

– FACTORY Ursus to szczególny obiekt w portfolio NEINVER. Jego budowa zapoczątkowała działalność firmy w Polsce, a otwarcie w 2002 roku stanowiło ważny krok dla powstania rynku centrów outletowych w kraju. To pierwsze centrum wyprzedażowe zmieniało się wraz z rozwojem całej branży oraz wzrostem świadomości i wymagań klientów, z każdym rokiem zwiększając swoją wartość rynkową – mówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Head NEINVER Polska.

Przejęcie FACTORY Ursus zwiększa obecność spółki Neptun na polskim rynku outletowym, umożliwiając jej czerpanie korzyści z synergii, związanej z posiadaniem w kraju innych centrów o tym samym profilu - w Krakowie, Poznaniu i drugiego w Warszawie - outletu FACTORY Annopol. W ramach transakcji, spółka Neptun kupiła także przylegające grunty, aby zapewnić sobie możliwość potencjalnego, przyszłego rozwoju działalności handlowej w tym miejscu.

– Po wielu udanych transakcjach w drugiej połowie 2016 roku, FACTORY Ursus jest ostatnim obiektem nabytym od byłego funduszu IRUS. To ważny krok powiększający portfolio spółki joint venture z firmą NEINVER. Mocno wierzymy w rynek centrów outlet, biorąc pod uwagę jego zdolność do ciągłego przewyższania innych obszarów detalicznych pod względem wyników, a także corocznego wzrostu. W szczególności centrum FACTORY Ursus łączy cechy mocnej lokalizacji handlowej, doskonałych osiągnięć, wiodącego na rynku menedżera z dużym obszarem oddziaływania. Obiekt ten uzupełnia ofertę FACTORY Annopol, zlokalizowanego w północnej części Warszawy, będącego już w posiadaniu JV. Posiadanie wspomnianych dwóch warszawskich centrów, a także obiektów w Krakowie i Poznaniu, tworzy prawdziwą synergię marki naszego polskiego portfolio, którą w przyszłości będziemy starali się rozbudowywać – dodaje Charlotte Ashworth, Fund Manager, Neptune TH Real Estate.