12.02.2018

Rem Tour II - praktyczne warsztaty połączone ze zwiedzaniem

Wiosenna, północna edycja Spotkania Projektantów Instalacji Niskoprądowych. Otwarcie Rejestracji

20.03-21.03.2019r. w hotelu Marina Club 5*, w Sile k. Olsztyna odbędzie się wiosenna edycja Spotkania Projektantów Instalacji Niskoprądowych.

Rola liderów z Polski w branży nowoczesnych usług dla biznesu

23 listopada odbyła się debata organizowana przez redakcję Business Services Magazine (dawniej Outsourcing Magazine). Spotkanie przeznaczone dla przedstawicieli branży nowoczesnych usług dla biznesu, zgromadziło blisko 20 uczestników, szefów globalnych centrów usług wspólnych, przedstawicieli firm konsultingowych oraz firm rekrutacyjnych.

cykl Forum Facility Management

Redakcja "Real Estate Manager" objęła patronatem medialnym cykl Forum Facility Management.

REM Tour III – jedyne takie wydarzenie dla najemcy

3. edycja REM Tour, 3 koncepcje przestrzeni dla 3 typów najemców

Branża centrów handlowych zbiera siły i jest gotowa na nowe marki

Jak co roku kilkanaście nowych marek poszerzyło ofertę handlową w Polsce, a kolejne zainteresowane są ekspansją nad Wisłą.

15 edycja SPIN zakończona

Jubileuszowe Spotkanie Projektantów Instalacji Niskoprądowych 15 SPIN:

Ogólnopolska konferencja Projekt BMS 2017

Systemy BMS – droga do energooszczędności i efektywnej modernizacji budynków w świetle Dyrektyw Unii Europejskiej. Proces inwestycyjny od zamówień publicznych po realizacje.

Real Estate Management Congress

25–26 października, PGE Narodowy W stronę ludzi. Komfort użytkowania obiektu i przestrzeń dla współczesnego biznesu

Ruszył konkurs Office Superstar

Masz wyjątkowe biuro? Pochwal się nim i zgłoś do konkursu Office Superstar!

Punkt widzenia Facility Managera

W dniach 6-7-8 czerwca br. odbędzie się unikatowe spotkanie masterclass FACILITY MANAGEMENT W ZAKŁADZIE PRODUKCYJNYM.

5. doroczne CEE Manufacturing Excellence Awards i Forum Strategii Produkcji

Zgłoszenia i nominacje do CEE Manufacturing Excellence Awards (CEEMEA) wciąż napływają. Ogłoszenie wyników odbędzie się 22 czerwca podczas uroczystej gali w hotelu InterContinental w Warszawie.

Konferencja Biura XXI wieku - edycja 2017

Ponad 40% zużycia energii w Europie generują budynki, z czego niemal 75% charakteryzuje się niską efektywnością energetyczną.

Szkolenie z zakresu norm powierzchni

Szkolenie z zakresu norm pomiaru powierzchni, które miało miejsce w dniu 20.04.2017 r. w Krakowie w budynku ApartHotel Lwowska 1 przeszło już do historii.

SPIN Extra 2017

Podsumowanie wiosennej edycji Spotkania Projektantów Instalacji Niskoprądowych

Jak zwiększyć sprzedaż? Na to pytanie odpowiedzą eksperci Kongresu Managera

Już po raz trzeci w Katowicach odbędzie się Kongres Managera. Coroczne wydarzenie, na które przybywają przedstawiciele biznesu z kraju i zagranicy.

Przed nami Forum Facility Management 2017. Zapraszamy do udziału!

Kolejna edycja konferencji dedykowanych specjalistom z branży FM odbędzie się w sześciu regionach naszego kraju, a ich tematyka poruszać będzie najbardziej aktualne zagadnienia branży.

PIGC: Certyfikacja szansą dla około 3,5 tysiąca firm sprzątających w Polsce

Konferencja „Jak kontrolować serwisy sprzątające” podczas Ogólnopolskich Dni Czystości 2017

PROCON Indirect Forum 2017

Airport Hotel Okęcie, Warszawa

270 mld zł rocznie na Zamówienia Publiczne

Konferencja „Dobre praktyki, SIWZ w zamówieniach publicznych w sektorze sprzątania” podczas Ogólnopolskich Dni Czystości 2017.

SPIN Extra 2017

SPIN Extra 2017 – zobacz co w programie tradycyjnego Spotkania Projektantów Instalacji Niskoprądowych i dołącz do wydarzenia

IV ADMINISTRATIVE DIRECTORS SUMMIT

ARCHITEKCI OPTYMALNEGO ZAPLECZA BIZNESU

FORUM SHARED SERVICE [IN] CENTER 2017

Ludzie. Procesy. Narzędzia. Optymalizujemy!

Konferencja | 24 listopada 2016 | Warszawa

Zapraszamy Państwa na konferencję, którą organizujemy wspólnie z EPRA (European Public Real Estate Association), stowarzyszeniem zrzeszającym REIT-y notowane na giełdach w Europie.

Kongres Bezpieczeństwa Obiektów Handlowych

9 listopada zapraszamy na pierwszy w Polsce Kongres Bezpieczeństwa Obiektów Handlowych.

Projekt BMS 2016 – pierwsza ogólnopolska konferencja zakończona sukcesem

Podczas 2-dniowego wydarzenia 16 prelegentów. W wydarzeniu wzięło udział blisko 150 osób – wśród nich ponad 90 uczestników.

Dzień Budownictwa i Rynku Nieruchmości

13 października 2016, Warsaw Spire

Zbyt dużo pytań, za mało odpowiedzi?

Czyli 9. Konferencja Biurowce w Polsce, 19-20.10.2016, Warszawa

Ogólnopolska konferencja Projekt BMS 2016

Postaw na podniesienie efektywności budynków i dołącz do spotkania.

PLGBC Green Building Awards

Konkurs na najlepsze projekty i rozwiązania dla zrównoważonego budownictwa

Facility & Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość

Już 29 sierpnia w Warszawie odbędzie się 8 edycja konferencji "Facility & Property Management - bezpieczna i oszczędna nieruchomość".

Kolejna edycja PLGBC Green Building Symposium już w październiku!

Już 5 października w Warszawie odbędzie się PLGBC Green Building Symposium.

Sean Tompkins, CEO RICS na łamach 19. edycji „Biurowców w Polsce”

Podczas 6. edycji konferencji „Forum Rynku Nieruchomości” 6-7 czerwca w Sopocie swoją premierę miało najnowsze wydanie albumu „Biurowce w Polsce”.

Oswoić chmurę. Outsourcing IT i procesów biznesowych

Głównym celem konferencji jest prezentacja dobrych praktyk związanych z outsourcingiem IT oraz procesów biznesowych.

Konferencja RICS

Zastosowanie standardów praktyki zawodowej RICS w zakresie wyceny w świetle polskich przepisów

6 Forum Rynku Nieruchmości

6-7 czerwca, Sheraton Sopot Hotel

Zrzucą zbędne kilowaty w szczytnym celu

W dniach 18-22 kwietnia osiem firm działających na rynku nieruchomości komercyjnych oraz firma BYŚ, przeprowadzą zbiórkę elektroodpadów w ramach akcji „Zrzuć zbędne kilowaty”.

Ghelamco Poland z Warsaw Spire, Sienna Towers i Warszawa Gdańska

Targi MIPIM – największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie na rynku nieruchomości odbędzie się w Cannes już po raz 27.

Szkolenia Leed

Szkolenia CORE CONCEPTS i przygotowanie do egzaminu Leed Green Associate

"Biura XXI wieku" Opłaca się inwestować w komfort użytkownika!

25 listopada 2015 r. Ogólnokrajowe Stowarzyszenie Wspierania Budownictwa Zrównoważonego zorganizowało w Warszawie pierwszą edycję konferencji poświęconej budynkom biurowym XXI wieku.

10. Międzynarodowy Kongres PMI Poland Chapter

Pod patronem medialnym magazynu "Facility Manager" w dn. 30.11 – 2.12.2015 odbędzie się 10. Międzynarodowy Kongresu PMI Poland Chapter. Wydarzenie będzie miało miejsce w Hotelu Sheraton w Warszawie.

IX Kongres Facility Management – „komfort najemcy”

Profesjonalne zarządzanie i nowoczesne serwisy w obiektach komercyjnych

Znamy najlepsze sieci handlowe w Polsce w 2015 roku

Polska Rada Centrów Handlowych, organizator konkursu PRCH Retail Awards ogłosiła najlepsze centra i sieci handlowe oraz kampanie marketingowe branży retail w 2015 roku.

Perspektywy rozwoju nowoczesnych usług biznesowych w Opolu

Green light for BSS Perspektywy rozwoju nowoczesnych usług biznesowych w Opolu 19 październik, Hotel DeSilva Premium Opole ul. Leona Powolnego 10, Opole

6 października odbędzie się PLGBC GREEN BUILDING SYMPOSIUM

Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego – Polish Green Building Council już po raz czwarty zaprasza na PLGBC GREEN BUILDING SYMPOSIUM.

XV Kongres PFSZN

Wydarzenie to odbędzie się 16-17 października 2015 na Stadionie Narodowym w Warszawie a tematem przewodnim tegorocznego XV Kongresu PFSZN będzie: „Zarządca w procesie inwestowania i bezpiecznej obsłudze nieruchomości”

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów - konferencja 22.09.

22 września w Warszawie odbędzie się VII już edycja konferencji poświęconej bezpieczeństwu fizycznemu.

Zarządzanie energią w obiektach komercyjnych

Delta Controls Poland organizuje konferencję o zarządzaniu energią w obiektach komercyjnych. Wydarzenie odbędzie się 15 października w Krakowie.

V Ogólnopolskie Szkolenie FM - Service charge dla ekspertów

Spotkaj się z naszymi ekspertami w samym sercu Polski, w łódzkim hotelu Holiday Inn, w dniach 20-21 maja.

XI Ogólnopolskie Forum Facility Management & Property Management

17 czerwca 2015 w Warszawie odbędzie się już XI edycja gólnopolskiego Forum Facility Management & Property Management

Bezpieczeństwo obiektów i obszarów...

11 maja w Warszawie odbędzie się już VI edycja wydarzenia Bezpieczeństwo obiektów i obszarów – monitoring wizyjny, kontrola dostępu. Mechaniczne systemy zabezpieczeń

Dzień Ziemi z zielonym budownictwem

Seminarium o zrównoważonym i zielonym budownictwie z okazji Dnia Ziemi 23 kwietnia 2015.

Elektryczne samochody dla najemców, fortepian w imponującym lobby, muzyczne czwartki, specjalna aplikacja do komunikacji - w taki sposób WTT postanowiło odświeżyć swój wizerunek. Już 27 lutego podczas warsztatów połączonych ze zwiedzaniem WTT, dowiemy się, jak wprowadzić takie nietypowe rozwiązania w swoim biurowcu.

27 lutego 2018 r. w Warsaw Trade Tower odbędzie się druga edycja warsztatów dla osób związanych z branżą nieruchomości komercyjnych, organizowanych przez redakcję magazynu „Real Estate Manager”. Tematem przewodnim wydarzenia jest budowanie relacji na lini najemca-zarządca. To jedyne tego typu wydarzenie na polskim rynku szkoleniowym, łączące praktyczną formę warsztatów ze zwiedzaniem obiektu.

Biurowiec WTT jest idealnym przykładem wprowadzenia nowoczesnego podejścia do zarządzania relacjami z najemcami i wdrażania udogodnień dla pracowników biurowca, który powstał w 1999 roku. W 2015 roku właściciel budynku – Akron Investment Central Eastern Europe II i jego asset manager ─ firma Heitman postanowili odświeżyć wizerunek obiektu poprzez jego modernizację i rebranding. Osią działań stało się employee-wellbeing, czyli koncepcja, w myśl której miejsce pracy powinno pozytywnie wpływać na dobrostan pracowników. Do przeprowadzenia tego procesu powołana została specjalna grupa robocza składająca się z architektów, doradców ds. komercjalizacji nieruchomości oraz specjalistów od wizerunku. Metamorfozę przeszło m.in. lobby, którego projekt wykonała renomowana pracownia architektoniczna - APA Wojciechowscy. Oprócz zmiany wyglądu wprowadzono także liczne udogodnienia dla najemców. Jednym z nich jest utworzenie stanowiska client relations managera, który ze względu na swoją szczególną funkcję, nazywany jest „aniołem  WTT”.

Dla redakcji magazynu "Real Estate Manager" wybór lokalizacji szkolenia był oczywisty. Biurowiec - ikona warszawskiego rynku nieruchomości komercyjnych jest idealnym miejscem na praktyczne szkolenie połączone ze zwiedzaniem obiektu. Program wydarzenia przewiduje prelekcje najlepszych ekspertów branży real estate, posiadających ogromne doświadczenie w obszarze komercjalizacji i rebrandingów obiektów biurowych w Polsce i na świecie. Seweryna Afanasjew (ekspert w zakresie zarządzania portfelem nieruchomości, specjalizująca się w asset management i leasingu), Agnieszka Sławomirska-Chmarzyńska (założycielka asset management Master Class),  Sławomir Lisiecki (koordynator bieżącej i transakcyjnej obsługi firm), Izabela Kapil (vice president portfolio Management – Europe w firmie Heitman, pełniącej rolę asset managera WTT), Klaudia Bubak (client relations manager WTT) oraz Sebastian Świstak (associate director w Colliers International), podzielą się z uczestnikami warsztatów swoją wiedzą, zdobytą podczas długoletniej aktywności na rynku real estate.

Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • jak zmienić markę i budować nowy wizerunek obiektu biurowego,
  • w jaki sposób zapewnić swoim najemcom najlepsze udogodnienia i przyciągnąć ich do swojego obiektu,
  • jak w oparciu o analizę umów najmu budować solidne ekonomiczne podstawy współpracy z najemcą,
  • jak tworzyć i zarządzać marketingiem nieruchomości, by skutecznie wspomóc swój rebranding oraz jak grupować i zarządzać kosztami w całym procesie najmu, 
  • jak filozofia employee well-being wpływała na wdrożenie udogodnień w Warsaw Trade Tower,
  • jak wspólna kantyna, przestrzeń dla foodtracków oraz baza rowerów i elektryczne samochody wpłynęły na postrzeganie WTT,
  • czy zaproponowany w obiekcie mix usług dla najemców odpowiada potrzebom współczesnych firm poszukujących udogodnień dla swoich pracowników,
  • jak interaktywna aplikacja dla najemców wspiera procesy komunikacji pomiędzy najemcą a zarządcą oraz czy posiadanie mobilnej platformy tworzy pole do kontaktu pomiędzy samymi najemcami.

Oprócz dużej dawki praktycznej wiedzy, warsztaty będą także świetną okazją do integracji z innymi uczestnikami oraz ekspertami, zwłaszcza podczas przerw kawowych, sesji networkingowej czy sekcji Q&A z prelegentami. Osoby , które biorą udział w REM Tour wraz z gospodarzami Warsaw Trade Tower na żywym organizmie poznają rezultaty modernizacji jednego z najbardziej znanych wieżowców w Polsce i przekonają się, w jaki sposób dokonuje się rebrandingu na tak dużą skalę.